TK: Kawasaki ZX-9R '98 zeer nette motor

Manospeed

Die hard MF'er
15 aug 2007
500
0
Beste MF'ers,

Met gemengde gevoelens zet ik de Kwaak te koop, het plan is om volgend jaar over te stappen op een jongere 600cc/1000cc. Als de motor verkocht wordt koop ik wel een goedkope overbrugging voor de winter door te komen. Inruil is dan ook bespreekbaar.

De motor:

Bouwjaar: 1998
Kilometerstand: 23380 (zal misschien nog een klein beetje oplopen, maar geen 1000km voorlopig)

Opties:
  • Laser Deeptone uitlaat (schitterend geluid)
  • Carbon hugger
  • 'Hel' stalen remleidingen vóór
  • Haakse ventieltjes in blauwe kleur

Lak verkeert in goede staat, enkel minimale steenslag aan de voorkant (echt weinig) en op de voorvork.

De motor heeft onlangs nieuwe remblokken vóór gekregen (racing gesinterde blokken, geen opwarmtijd nodig). Ketting/tandwielen nog (erg) goed, voorband 40%, achterband 60%. In februari is de achtershock en voorvork geserviced door Bitubo Race Service, en afgesteld op mijn lage gewicht (65 kg).

Voor de rest rijdt de motor als nieuw, nergens slijtage merkbaar. Met 143,7 pk op de krukas (uitdraai aanwezig, 1-2 maanden geleden gemaakt) is ie vliegensvlug en de remmen zijn na aanpassing van stalen remleidingen en die gesinterde blokken echte ankers (en tevens perfect doseerbaar). Gewoon een plaatje om te zien en om op te rijden, kom kijken en overtuig jezelf. Oja; alle rekeningen ter inzage :)

De foto's:

IMG_0070.jpg


IMG_0071.jpg


IMG_0072.jpg


IMG_0073.jpg


IMG_0074.jpg


IMG_0075.jpg


IMG_0076.jpg


Prijs voor al dit moois: €3900,- Reacties via P.B. aub.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het aanbod in gedachten houden, mijn voorkeur gaat uit naar geen inruiler. Ik kijk het eventjes aan :)
 
Thnx! Ik heb hem vorig jaar juni gekocht met 9.000 km op de teller, dus toch al 14 dkm mee gereden. Hij bevalt verder ook perfect, alleen oogt een jongere motor toch net wat blitser :P Daarom zet ik hem ook nu al te koop.

Maar het is absoluut geen straf om er nog een jaartje op rond te rijden hoor :D
 
Dan heb je er idd flink wat km's mee gemaakt ;). Succes met de verkoop! Al enig idee wat je precies wil hebben? Zx10 oid? :P

UBERKICK
 
Laatst bewerkt:
dankudankudanku :P

Nee mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar een 600RR uit pakweg 2004. Nog mooier zou een ZX-6R uit 2007 zijn, maar dat zal denk ik niet haalbaar zijn.

[koekblikkermodus]Op een ZX-10R zou ik me harstikke dood rijden[/koekblikkermodus] :+
 
Haha, nou ja, die 600rr zijn wel stoer ja, lijken mij ook wel mooie dingetjes, maar wel klein vergeleken met een 9 ;)

Kickie maar weer!
 
Hij bevalt verder ook perfect, alleen oogt een jongere motor toch net wat blitser :P
Nou ik ben net van een ZX10R 2004 naar een ZX9R 1995 voor de winter.
Maar voel me toch niet beschaamd bij het stoplicht. 8-) :+
 
Je hebt mail terug ;)

Still for sale! Kickje

bruce-lee-kareem-flying-kick-dragon.jpg


Edit: om hier nog even op terug te komen:


als je iets wil om de winter door te komen heb ik nog wel wat te ruilen voor je .

mocht je interesse hebben laat maar wat weten.


zie http://link.marktplaats.nl/376884589


groet

Thnx voor het aanbod, maar ik ben absoluut geen crosser :+ Wil ook een iets praktischere motor voor de winter. Maar wel een sjieke KTM! Succes met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Op het emailadres dat jij me gePB't had... misschien sta ik bij de spam?
 
Bedankt voor het aanbod, maar geen interesse. Als ik een pekelfiets koop moet ie <1000 euro zijn, dan ben ik hem na de winter weer snel kwijt.

Een andere mogelijkheid is een 1-op-1 ruil met een iets jongere 600cc ofzo. Maargoed; blijf maar aanbieden... misschien vind ik toch nog wel iets leuk waar ik in eerste instantie niet aan dacht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan