2850 km bochten voor weinig euro's

Drei

Die hard MF'er
27 feb 2002
357
0
Wieringerwerf
Geweldig zeg, vorige week meegeweest met de OPKIKTOER.
een weekje in Duitsland, alleen maar bochten gezien, nu weet ik weer waarom ik motor rijd. overdag lekker sturen en des avonds lekker aanzitten met mannen en natuurlijk vrouwen en nagenieten van de dag.
een aanrader voor iedere motorrijdster en rijder.
volgend jaar istie er weer, ik heb al ingeschreven. wie volgt??????????????
 
Geweldig zeg, vorige week meegeweest met de OPKIKTOER.
een weekje in Duitsland, alleen maar bochten gezien, nu weet ik weer waarom ik motor rijd. overdag lekker sturen en des avonds lekker aanzitten met mannen en natuurlijk vrouwen en nagenieten van de dag.
een aanrader voor iedere motorrijdster en rijder.
volgend jaar istie er weer, ik heb al ingeschreven. wie volgt??????????????
in hoeverre verschilde ie met de kicxtoer?
 
beter! minder mensen maar zelfde soort motorrijders en goede hotels, prima geregeld, perfecte routes. En gezellig door de kleinere groep.
weer es andere routes?
bij de kicxtoer begon ik op een gegeven moment de dorpjes en wegen te herkennen...

waren het weer van die dure hotels die garant stonden voor flinke barrekeningen of wat meer "gewone" accomodaties...

nog lang moeten wachten op de bimota's })
 
nieuwe en wat oude routes, betaalbare hotels, meer van het redelijke soort gelukkig. en de bimota's reden hun eigen toer ;) maar iedereen is gelukkig bespaard gebleven van pech, alleen leo van egmond liet zijn gloednieuwe bmw uit zijn handen vallen, moest zeker even aandacht trekken
 
ik ken jou! één van de mannen van de monocilinder club de ktm-er. Toch?
jullie waren vorig jaar met een hele club
jij mag nooit meer raden....
mm-are.go.jpg


heb je ons gemist ;)
 
ik heb liesbeth gummels en haar vriend gemist, de rest ken ik niet echt, weinig contact gehad met jullie. liesbeth ging natuurlijk al heel wat jaartjes mee.
 
nieuwe en wat oude routes, betaalbare hotels, meer van het redelijke soort gelukkig. en de bimota's reden hun eigen toer ;) maar iedereen is gelukkig bespaard gebleven van pech, alleen leo van egmond liet zijn gloednieuwe bmw uit zijn handen vallen, moest zeker even aandacht trekken
klinkt goed....
es kijken of we volgend jaar onze neuzen 1 kant op krijgen... koninginnendag was toch niks aan...
 
ik heb liesbeth gummels en haar vriend gemist, de rest ken ik niet echt, weinig contact gehad met jullie. liesbeth ging natuurlijk al heel wat jaartjes mee.
liesbeth zit nu al een tijdje "Down Under" (was vorig jaar ook al niet mee), Rien gaat dit jaar met nog een monomaniac naar sardienië.. de Duke-toer... mega-gaaf, maar ook behoorlijk aan de prijs...
 
klinkt goed....
es kijken of we volgend jaar onze neuzen 1 kant op krijgen... koninginnendag was toch niks aan...
als ik je een advies mag geven, de groep is kleiner dus eerder vol, en veel mensen van voorgaande jaren van de KIcxtour, dus wacht niet te lang als je/jullie besluiten om mee te gaan.
stuur anders een mail met jullie namen naar onderstaande mail adres met verzoek om in het bestand te worden opgenomen, krijg je vanzelf bericht wanneer de volgende OPKIKTOER komt.

janmar@quicknet.nl
 
liesbeth zit nu al een tijdje "Down Under" (was vorig jaar ook al niet mee), Rien gaat dit jaar met nog een monomaniac naar sardienië.. de Duke-toer... mega-gaaf, maar ook behoorlijk aan de prijs...

ik weet dat ze vorig jaar niet mee is geweest. had ook te maken met de finacien.
en je kan je geld maar één keer uitgeven.
er is een groot aanbod van toertochten en we kunnen niet met alles meedoen helaas.
 
Wat een reclame!!!
Straks nog een inschrijfstop instellen??
Heb trouwens wo en do de waterschade ff ingehaald, 1800 droge km´s in dld geknald! Het katterige gevoel volledig kwijt.
 
Hallo, ik heof me toch niet op tegeven voor volgend jaar? Ging er eigenlijk vanuit dat ik bovenaan sta. ;)

Ben net terug van 3 dagen knallen in de Eifel, hihihihihihihihihihihihi
 
Hallo, ik heof me toch niet op tegeven voor volgend jaar? Ging er eigenlijk vanuit dat ik bovenaan sta. ;)

Ben net terug van 3 dagen knallen in de Eifel, hihihihihihihihihihihihi
je staat niet helemaal bovenaan maar je bent een goede middenmotor. je krijgt vanzelf weer bericht. t.z.t. *D
 
Hé Gizzmo, alle botten nog heel?

Jaja, zekers.

Nordschleife was dicht, dus dat scheelde zeker weer 50% op ongelukken. ;)

Bij jullie ook alles goed gegaan???

Bij ons nog wel eentje in de berm terecht gekomen, paar kleine krasjes en knipperlicht, hij zelf open pink met gescheurde pees, maar valt erg mee.
 
Jaja, zekers.

Nordschleife was dicht, dus dat scheelde zeker weer 50% op ongelukken. ;)

Bij jullie ook alles goed gegaan???

Bij ons nog wel eentje in de berm terecht gekomen, paar kleine krasjes en knipperlicht, hij zelf open pink met gescheurde pees, maar valt erg mee.
Die hele omgeving daar is een grote Nordschleife, vooral die weg omhoog van Cochem richting Nürburgring is errug gaaf (en link).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan