GESTOLEN maar schadevergoeding: GSXR 600 k6 zwart/grijs

Tijgertje!

Die hard MF'er
9 apr 2007
601
0
Alkmaar
18-09-2010 om 9:10 uur is deze motor in alkmaar tijdens een proefrit gestolen !
degene wie mijn motor terug brengt krijgt een beloning van 500 euro !

gegevens van de motor:
kenteken : MV-GV-43
Km-stand : 24653
Kleur : zwart/Grijs
Valdoppen motorblok
Akrapovic uitlaat
dubbel bubble kuipruitje
Rood velglint
Ketting smeersysteem
Carbon tankdop sierring
Carbon kroonbescherming
Carbon tankpad
Michellin Polit power 2ct ( goede staat )
Extra setje remblokken van Brembo
Orginele delen zitten erbij ( excl uitlaat )
Zelf onderhouden
Slijtage delen in prima staat


motor had wat krasjes:
achterkap na omvallen van motor ( ook de frameprotector beschadigt )
koplamp slijtage plekken
bovenop de achterkant van een paar keer met de laars


GroteFoto-FQBSWMQE.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze is nog wel vers, welke regio?

Kut man, ze worden steeds handiger en brutaler lijkt het wel :(
 
Ik meende net te zeggen ... deze stond toch te koop.. Suzuki GSXR 600 K6 2006 bodemprijs !

Mooi kl*ote voor je ... en wss heb je ook niks zinnigs van de "dader" in je bezit.

Eigenlijk gewoon triest dat je mensen niet meer kunt vertrouwen als ze voor een proefritje komen... Maar helaas, 't is niet meer anders tegenwoordig.
 
Laatst bewerkt:
omgeving : alkmaar
ik heb van de dader zijn tel maar is een prepaid dus heb er niks aan.
dader is een buitenlands figuur met dik postuur, heeft lang haar en droeg vanmorgen:
spijkerbroek
dikke wolle vest
zwarte helm

persoon is niet zo groot á 1.70/1.75 lang
 
omgeving : alkmaar
ik heb van de dader zijn tel maar is een prepaid dus heb er niks aan.
dader is een buitenlands figuur met dik postuur, heeft lang haar en droeg vanmorgen:
spijkerbroek
dikke wolle vest
zwarte helm

persoon is niet zo groot á 1.70/1.75 lang

Gebrekkig nederlands of vloeiend?
 
Als er een dikke buitenlander een proefrit wil op een gsxr600 zou ik sowieso zn paspoort ofzo willen ...
 
Balen man, hopelijk vind je hem snel en kun je hem nog een beetje bewerken met een grote knuppel }) voordat ze hem op pakken :(

Je Opening post zeker uit je verkoop topic gekopieerd, neem aan dat hij de originele delen en extra remblokken niet mee heeft genomen. ;)
 
omgeving : alkmaar
ik heb van de dader zijn tel maar is een prepaid dus heb er niks aan.
dader is een buitenlands figuur met dik postuur, heeft lang haar en droeg vanmorgen:
spijkerbroek
dikke wolle vest
zwarte helm

persoon is niet zo groot á 1.70/1.75 lang
Even tussendoor, al heb die kerel zijn prepaid nog niet weggegooid kan de politie hem volgens mij wel traceren.
Of ze dit doen en mogen van de wet weet ik verder niet.

edit: gooi dat nummer anders hier neer misschien neemt hij bij iemand anders wel op.
 
Laatst bewerkt:
Zwaar klootte voor je,sterkte.

Bij een proefrit paspoort/rijbewijs vragen,zegt ook niet alles maar beter iets dan niets.
 
Laatst bewerkt:
GVDM!!!


maar waarom in godsnaam geen rijbewijs achter gehouden tijdens de proefrit? Zelfs voor mij motor, die voor 750euro tekoop staat, laat ik niemand erop rijden zonder dat ik zijn rijbewijs achter hou.
 
Mooi klote maar leer ervan.

Ik zou bij verkoop om 2 legitmatie bewijzen vragen (verminderd de kans op valse legitimatie) ook mogen ze kenteken doorgeven van de auto waarmee ze komen (even checken of die niet toevallig gejat is). Verder wil ik ook het aankoopbedrag in mijn handen hebben voor ze ook maar een meter proef gaan rijden :)

Klinkt misschien extreem maja je moet wat.
 
Verder wil ik ook het aankoopbedrag in mijn handen hebben voor ze ook maar een meter proef gaan rijden :)

Klinkt misschien extreem maja je moet wat.
Wie zegt dat jij er dan niet vandoor gaat met het aankoopbedrag terwijl hij proefrijd op een gestolen motor ;)?
 
Laatst bewerkt:
Mooi klote maar leer ervan.
ybewijzen vragen (verminderd de kans op valse legitimatie) ook mogen ze kenteken doorgeven van de auto waarmee ze komen (even checken of die niet toevallig gejat is). Verder wil ik ook het aankoopbedrag in mijn handen hebben voor ze ook maar een meter proef gaan rijden :)

Klinkt misschien extreem maja je moet wat.

2 stuks legetimatie kun je van mij (eerlijke koper) krijgen, maar een x aantal 1000 euro's ga ik niet meenemen..

Maar ik snap het wel hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan