ZX9R 2001

M91

MF veteraan
3 jul 2004
2.547
0
Tiel
Te koop: Kawasaki ZX9R 2001

full


full



Een pracht van een motor, in een kleurcombinatie die je niet vaak ziet op de weg!

De km stand staat momenteel op 32.000 km en wordt bij mooi weer nog gebruikt. Dit is een pracht van een motor, uiteraard wel met enkele minuscule gebruikerssporen.

Deze motor is voorzien van:
- carbonlook hugger,
- laser sportdemper met DB-killer
- donkerblauw/paars kuipruitje
- wit achterlicht (op foto is nog originele achterlicht....) ;)
- witte kleine knippers rondom

De motorolie en remolie is pas vervangen. Banden en ketting in perfecte staat.

Richtprijs: € 5500

LET OP: Deze motor is niet van mij, maar van een vriend van me. Ik zal het topic wel volgen, en eventuele vragen zo snel mogelijk beantwoorden. Eventueel bod zal ik aan hem doorspelen natuurlijk.

Voor wie hem direct wil benaderen met vragen of een serieus bod: w.m.boon@
hotmail.com
 
mooie fiets,

maar als ik een tip mag geven: zakken in prijs.. je hebt hem best duur staan en het is nu niet echt verkoop tijd. Dus voor deze prijs wordt het best lastig denk ik..

just my 2 cent...
 
mooie fiets,

maar als ik een tip mag geven: zakken in prijs.. je hebt hem best duur staan en het is nu niet echt verkoop tijd. Dus voor deze prijs wordt het best lastig denk ik..

just my 2 cent...

Ik snap wat je bedoeld. Volgens mij is er over de prijs ook wel te onderhandelen. De eigenaar wil 'm eigenlijk helemaal niet kwijt, maar om persoonlijke redenen heeft hij 'm te koop moeten zetten. Ik fungeer alleen als tussenpersoon door 'm voor hem hier op 't forum te zetten...

:]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan