Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel XI

;-Diana

MF veteraan
27 sep 2004
1.235
0
Wordt dit dan de laatste van 2010??

Op maandag 18 oktober is de herfsteditie van de GSM circuitdagen voor beginners!
Lokatie: Pottendijk in Emmen (http://www.pottendijk.nl/)
Wie gaat er meeeeeeeeeeeeeeeeee???

Voor de info over het zeil en het opvangbakje:
Over het opvangbakje: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15764653#15764653
Over het kleed: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/16077779#16077779

En dan komt hieronder weer het hele riedeltje zoals ik altijd plaats:
Nog even ter herinnering: in eerste instantie is deze dag bedoeld voor leden van de GSM (Gelderse Supermotard Club) dus die hebben voorrang. Mochten er niet max. 30 deelnemers van de GSM zich aanmelden, dan worden de overige plaatsen ingevuld door niet-GSM-ers.

En deze circuitdag is dus bedoelt voor BEGINNENDE supermotard rijders die 'ns op hun gemak ervaring willen opdoen op het circuit. En zichzelf nog niet zien rijden tussen het SM-geweld op de reguliere trainingsdagen op Emmen.
Die keuze hebben we niet voor niets gemaakt. Er zijn veel SM'ers die weinig tot geen circuitervaring hebben, voor hen is dit dus de uitgelezen mogelijkheid om in eigen tempo, en op eigen lijnen, over zo'n baan te rijden. Dat betekent ook dat ze niet door ervaren jongens om de oren worden gereden, of erger nog, eraf worden gereden. Beginners zullen dus ten alle tijde op deze dag voorrang hebben en snelle jongens dienen zich hier aan aan te passen.

De kosten zullen tussen de € 30 en € 50,- per persoon liggen (afhankelijk van het aantal deelnemers) voor een HELE dag (vanaf 10.00 - 18.00 uur) onbeperkt op het circuit rijden. Om zekerheid te hebben dat mensen komen dien je VOOR vrijdag 8 oktober € 100,- over te maken! (voor de betaalgegevens: stuur een PM of PB, mailadres staat in m'n profiel!) Uiterlijk zondag 17 oktober wordt het teveel betaalde (€ 100 -/- baanhuur) weer teruggestort! En niet komen is geld kwijt, niet tijdig betalen is de plaats kwijt!

BAANREGELS:
Je kan die dag niet met je open uitlaat rijden, maar een enduro demper is genoeg. Opvangbakje verplicht, leren pak en gebruik van een GROOT milieukleed ook.
Er is geen verzekering en de GSM is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade e.d.

De prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en er is GEEN winst o.i.d. Het is een GSM/ MF actie!

meer info kun je opvragen via mail (zie mijn profiel).
MOCHT HET ONVERHOOPT NIET LUKKEN OM VOOR VRIJDAG 8 OKTOBER VOLDOENDE BETALENDE DEELNEMERS TE HEBBEN óf DE WEERSVOORSPELLINGEN ZIJN DRAMATISCH DAN WORDT DE DAG GEANNULEERD!!!
LET OP: zaterdag 16 oktober mag ik uiterlijk annuleren. Dus da's heeeeel netjes, vind ik zelf :) . Dan hebben we goed zicht op het weer (www.buienradar.nl).
Neemt niet weg dat iedereen nog steeds uiterlijk a.s. vrijdag 8 oktober de 100 Eurie betaald moet hebben!
En ga er maar vanuit dat de dag sowieso doorgaat, ongeacht het aantal deelnemers!



In deze topics vind je de ervaringen van de vorige keer:
Supermotardcircuitdag voor BEGINNERS deel I
Supermotard-circuitdag voor beginners deel II
Supermotard-circuitdag voor beginners deel III
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel IV
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel V
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel VI
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel VII
Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel VIII
Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel IX
GSM Supermotard circuitdag voor beginners deel X

En hier het topic van de GSM:
Gelderse-SuperMotards-2 Going sideways-1.html

Onderstaand komt een overzicht te staan met de deelnemers.
Heb je betaald, dan komt er een *O* achter je naam.
En je betaald per deelnemer dus niet per deelnemende motor! (max. 30 motoren op de baan, meerdere rijders per motor is dus mogelijk)

1. ;-Diana *O*
2. Makrolon *O*
3. mxcreep *O*
4. R3mco *O*
5. Speedy_J *O*
6. FOL!!! *O*
7. JanJos *O*
8. El Snorro *O*
9. bammie *O*
10. Radi(c)al (ovb)
11. brt013
12. TheMechanic *O*
13. Willem Tussengas *O*
14. Dick

Foto's: SM Driver
 
Laatst bewerkt:
Ik kan er moeilijk omheen als jij in elke topic in het off/allroad gedeelte loopt te spammen :P

Zet trouwens vanbussel maar op 3 als je wilt, hij heeft nu een snelle tank en wou ook wel mee.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan er moeilijk omheen als jij in elke topic in het off/allroad gedeelte loopt te spammen :P

Zet trouwens vanbussel maar op 3 als je wilt, hij heeft nu een snelle tank en wou ook wel mee.
Heb je 't door? })
Best moeilijk om de volgende post niet hetzelfde te laten zijn als de vorige...
 
Damn, jammer, precies op de dag dat ik uit m'n nachtdienst kom.

Btw, wat als je de 100 euro overmaakt en je ziet dat er op die dag heel veel regen verwacht wordt.
Is het dan 100 Euro weg, of 100Euro - de baanhuur (+extra geld dat ik zou moeten betalen omdat de gemiddelde baanhuur hoger wordt) ?
 
Damn, jammer, precies op de dag dat ik uit m'n nachtdienst kom.

Btw, wat als je de 100 euro overmaakt en je ziet dat er op die dag heel veel regen verwacht wordt.
Is het dan 100 Euro weg, of 100Euro - de baanhuur (+extra geld dat ik zou moeten betalen omdat de gemiddelde baanhuur hoger wordt) ?
Als de dag geannuleerd wordt door te weinig deelnemers of te slechte weersvoorspellingen dan ontvang je je geld (€ 100) terug.
 
heeft iemand ervaring met een silmoto onder een SXV? geen idee of dat voldoet aan endurodemper verhaal?
 
Ik heb deze zomer geregeld woensdag 's avonds gereden en me soms verbaasd over het kabaal dat sommige motoren maken, en dat het allemaal mag daar. Kan me niet voorstellen dat jij daar niet mag rijden met je silmoto. Ik weet zeker dat Joost daar ook mag rijden met zijn open acrapovic........
 
Ik heb deze zomer geregeld woensdag 's avonds gereden en me soms verbaasd over het kabaal dat sommige motoren maken, en dat het allemaal mag daar. Kan me niet voorstellen dat jij daar niet mag rijden met je silmoto. Ik weet zeker dat Joost daar ook mag rijden met zijn open acrapovic........

Ik heb geen Db-killers in mij Leo X3's; en dat mag ook :)
 
Berghem! *O* *O* *O*
http://www.marcelvandrunen.nl//nieuws.php?cat=nieuwsalgemeen&id=204
Op 1 oktober heb ik een Rally Experience (ow, wat vervelend }) ) maar 29 oktober en 5 november staan in m'n agenda!

Kak! Want een end weg. Veel plezier!

Berghem ligt ook vlakbij:
full
 
Ohja, heb je wat geregeld dat je kan anuleren mbt het weer?

Onder voorbehoud van dittuh /\ /\ ben ik erbij. Ohja en ff vrij krijgen van werk.

edit: daklmndassdajdas!@#!@#!@#!@# klantafspraak die dag :( Ff kijken of ik wat kan regelen.

edit2: Ah interne meeting...die moet verzet kunnen worden :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan