ombouw cbr 1000 f

--ARD--

Die hard MF'er
12 dec 2009
594
0
H-veld G-dam
Hallo allemaal bij deze begonnen met de ombouw van m,n cbr 1000 zal alles met foto,s en kort verslag bij houden:

eerst maar eens gestript.

toen maar eens bevestigingen gemaakt voor de tellerset.






groeten ard..
 
Laatst bewerkt:
Ja leuk,mijn broer opperde dat ik kon meedoen aan ter land ter zee en in de lucht,ik zal me maar alvast inschrijven dan.
 
@ Pieterklaas,,

Ik wil graag weten van welk type motor dat kontje vandaan komt. Ik ben zelf ook bezig met een streetfighter en ik vind hem erg goed uitzien !
 
Ja het gaat zeer voorspoedig,alleen het lastige moet nu beginnen schuren,dat is een hobby die net zoals zovelen niet mij niet echt ligt,rustig aan en dan komen we er wel,maar ja de basis is reuze naar mijn zin en de ideen komen nu ook wat regelmatiger nu het wat beter te visualiseren is,hoe het uiteindelijke plaatje moet worden
 
Laatst bewerkt:
Daar ik toch niet helemaal tevreden was met het resultaat toch nog een paar veranderingen,het polyester zal ook helaas overnieuw moeten daar het geheel niet meer aansluit
 
Laatst bewerkt:
ik zou hem juist zo kaal mogelijk houden, slijp eerst maar eens alle onzin beugeltjes etc eraf.
mooi strak zitje erop en klaar.
Die lelijke achterbrug kan natuurlijk ook niet he, Blackbird achterbrug kopen?
 
Ja als het budget het zou toelaten zou ik me helemaal wild fantaseren,maar ja dat is iets wat in de toekomst misschien nog mogelijk word maar momenteel ben ik al blij met datgene waarmee ik nu bezig ben,dromen is altijd leuk,een aantal beugels blijft nu nog even zitten daar ik nog een aantal punten nodig heb.

 
Laatst bewerkt:
Zo nog maar eens de slijptol gebruikt en het subframe aangepast,en de overtoligge beugels en gaten dichtgelast.

 
Laatst bewerkt:
Zo dan nog maar eens het subframe aangepast,anders kon ik de vorm niet maken zoals ik het wilde,beter nu dan dat ik al dat ik bezig ben met het polyesteren,al doende leert men zullen we maar zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Ha pieter,ja uit eindelijk zouden het er zomaar drie kunnen worden,eerst maar concentreren op deze,en dan kijken we weer verder.
 
Ha pieter het is vandaag aangetekend op de post gegaan,je zou het uitelijk morgen binnen moeten krijgen,op het eerste gezicht ziet het half gedemonteerde blok er goed uit,als ik wat meer tijd heb zal ik wel een aantal metingen verichten,dat blok ligt nu bijna helemaal uit elkaar,goed om te oefenen,groeten ard..
 
Terug
Bovenaan Onderaan