Hét Motorweekend 2011 - Eerste Pre-meet

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.499
182
Oss
[img=200]http://www.hetmotorweekend.nl/HetMototweekend2011Logo_medium.jpg[/img]

Pré-meet
zie Hét MF Motorweekend 2011


Het loopt alweer storm qua aanmeldingen voor Hét MF Motorweekend 2011! Alweer 48 geïnteresseerden hebben zich gemeld, waaronder veel oudgedienden maar ook weer verschillende nieuwe namen. Natuurlijk is het altijd weer afwachten wie zich nou daadwerkelijk gaat inschrijven.... maar toch.

Bij mij kriebelt het alweer en daarom wordt het tijd voor de jaarlijkse 1e pre-meet; lullen over waar we naartoe gaan (Zwarte Woud), routes bespreken, afgelopen jaar nog eens bespreken en gewoon ook leuk elkaar weer eens te zien. Of nieuwe mensen ontmoeten.

Ik wil geinteresseerden[1] daarom uitnodigen bij ons (kingcoder & sjimmie) thuis hierover te fantaseren. Beetje voorpret zeg maar :) :)

De gekozen datum is zaterdag 18 december a.s. om 15:00. Aansluitend zouden we kunnen gaan chinezen, of BBQ'en kan ook best :+. Bij mooi weer kunnen we ook best een klein toertje doen?

Meld je hier even, dan hou ik een lijstje bij zodat ik een beetje een beeld heb hoeveel mensen ik kan verwachten.

Wil je blijven slapen, lekker een biertje teveel drinken enzo, dan kan dat. Wel even laten weten want stél dat alle aanmelders voor Hét MF Motorweekend 2011 willen blijven slapen dan hebben we toch ruimte gebrek. Er is plaats voor 6 slapers, maar met proppen kunnen we tot 10 gaan denk ik.

[1] "geinteresseerden" bedoel ik zo ruim mogelijk; niet persé oud gedienden. De intentie om mee te gaan komend jaar is voldoende.


Deelnemers
  1. KingCoder
  2. Sjimmie
  3. Ted ovb
  4. Clown683
  5. Hansss ovb
  6. StephanG
  7. db-Tops
  8. E®nst
  9. FrankFJR
  10. Dorothy
  11. Flooriz ovb
  12. dontwalk ovb
  13. Scammie
  14. Scamminnetje (bij gebrek aan echte MF naam. niet goed? kies zelf een betere naam)
  15. fzr 600rw ovb
  16. Gianmarco
  17. wimmel_1
  18. HansvanNetten
  19. V FRed S
  20. Mudchains
  21. Shadowski ovb
  22. Chopperholic ovb
  23. Low Profile
  24. -Dré-
  25. bertjuhh
  26. Plofkop
 
Laatst bewerkt:
Zou graag gelijk "ja" willen zeggen, maar moet helaas even afwachten wat een van mijn beste vrienden doet, die is de 16de jarig, maar viert het vaak de zaterdag erop .....
 
En wie heeft er weer eens niets te zeggen :(

Geintjuh...........





:+ :+ :+


Ik ga wel voor de optie BBQ, dat mag duidelijk zijn *O*

En wat King vergeet te melden; geen zin om naar huis te rijden? Blijven slapen kan altijd :Y
 
Laatst bewerkt:
En wie heeft er weer eens niets te zeggen :(

Geintjuh...........





:+ :+ :+


Ik ga wel voor de optie BBQ, dat mag duidelijk zijn *O*

En wat King vergeet te melden; geen zin om naar huis te rijden? Blijven slapen kan altijd :Y

Bijgewerkt!
 
Als ik niet vast kom te zitten in Liverpool dan ben ik er bij.




Mid-winter BBQ klinkt goed trouwens :P
 
Jahaaa, ik ben dr bij.... Zeker weten.... denk ik.....

ik weet waar je huis woont...

:Y

Edit: Wij zijn dr bij :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
De vorige bijeenkomst in huize Oss eidigde in bergen sneeuw onderweg dus ik moet even OVB, Meiske is met 4 "maatjes" naar Duitsland voor een Kerstmarkt of zoiets, en ik meende dat ze met onze auto gingen. Maar is er geen sneeuw te verwachten ga ik komen op brommertje, slapen aldaar gaat het niet worden omdat oppassen door een van de oudste twin wel lukt, maar opstaan en naar school vermoedelijk in een ramp zal eindigen voor de jongste twin.

na het nogmaals beoordelen van de fotoshoot van BBQ ala Luxemburg, denk ik dat ook ik ga voor de BBQ.
 
Laatst bewerkt:
De vorige bijeenkomst in huize Oss eidigde in bergen sneeuw onderweg dus ik moet even OVB, Meiske is met 4 "maatjes" naar Duitsland voor een Kerstmarkt of zoiets, en ik meende dat ze met onze auto gingen. Maar is er geen sneeuw te verwachten ga ik komen op brommertje, slapen aldaar gaat het niet worden omdat oppassen door een van de oudste twin wel lukt, maar opstaan en naar school vermoedelijk in een ramp zal eindigen voor de jongste twin.

na het nogmaals beoordelen van de fotoshoot van BBQ ala Luxemburg, denk ik dat ook ik ga voor de BBQ.


? opstaan en naar school ? de 18e is toch een zaterdag? Of gaan jouw kinderen naar de zondagschool? (deed ik vroeger ook hoor, zo gek is dat niet :+ )
 
? opstaan en naar school ? de 18e is toch een zaterdag? Of gaan jouw kinderen naar de zondagschool? (deed ik vroeger ook hoor, zo gek is dat niet :+ )


Ppppf kantoor en MF geen goede mix lol. opzondag morgen gaan ze naar de kerk met hun moeder (mijn meiske, en ik ben niet meer te redden dus..), maar die is er dan niet dus dat slaan we over....

Ik zie ineens mogelijkheden.
 
Hoop dat ik kan komen , een dikke o.v.b.. Ik heb strooi dienst dus het is een beetje afhankelijk van het weer of ik kan :)
 
Gezelli! Ik kom ook graag even buurten de 18e.

full
 
Misschien dat Chopperholic en ik ovb ook even komen binnenwippen voor wat koffie en geleuter.

Schwarzwald is overigens een gouden greep, we hebben laatst een dagje daar rondgereden en waren toch al van plan terug te gaan volgend jaar. Strak strak strak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan