mt-03 gestolen Amsterdam

bassyboy88

Rookie
21 okt 2010
22
0
Amsterdam
Beste motor rijders/fans,

met pijn in mijn hart is in de nacht van 14 op 15 okt mijn MT-03 voor mijn deur gestolen. Had er een zware ABUS art 4 ketting (door achterwiel en om een verkeers paal) op en een Kryptonite art 4 remschijfslot op. Hij is helemaal zwart (mid night black) met een gele veer en gele strepen in de binnenkant van het wielen. Hij heeft iets meer dan 9000 km gelopen. Als iemand iets van een vreemde aanbieding krijgt/hoort wil je mij een email sturen naar botman_bas@hotmail.com. Ik vind het echt vreselijk, was/is echt een top motor voor in de stad en de N wegen. Hij is in de Amsterdam gestolen...

alvast bedankt!

sebastiaan
full
 
Laatst bewerkt:
Zat nog geen MF sticker op. Wilde de MF kenteken sticker erop zetten maar die ligt nog bij mijn vader in Venlo. Hopelijk krijg ik nog eens de kans om die er wél op te plakken.. fingers crossed. @Rienbuell: soms voelt het heel goed als iemand anders voor je aan het schelden is. :)

alvast bedankt voor jullie medeleven.
 
Welkom op het forum, is alleen niet zo'n mooie binnenkomer!
Vraag even een modje of hij deze naar Algemeen wil zetten, daar ziet meer volk je topic en wie weet een grotere vindkans!
 
Welkom op het forum, is alleen niet zo'n mooie binnenkomer!
Vraag even een modje of hij deze naar Algemeen wil zetten, daar ziet meer volk je topic en wie weet een grotere vindkans!
:^ En op laten nemen in Het overzicht van gestolen motoren van MF-ers. Met dit knopje
topic-report.gif
rechts bovenaan op de pagina kun je deze vragen doorgeven aan de moderators.
'k Heb 't net voor je doorgegeven. :)


Misschien is het ook handig om het kenteken en evt. het framenummer te vermelden.
 
Laatst bewerkt:
Kudt voor je man. Stelletje hufters. Waar in Amsterdam is hij gejat? Woon zelf in A'dam en hou mijn ogen open. Zet je kenteken er even bij.
 
das klote man.

Check het algemene topic, er is interesse in een tv-programma hierover en ze hebben nog nieuwe gevallen nodig.

Nee, dat gaat alleen om "gestolen" / ontvreemde motoren bij een proefrit.
Onder het mom, ff een stukkie rijden waarop men niet meer met de motor terugkomt.

@TS:
Sterkte.
 
Laatst bewerkt:
Vervelend man.

Ik wil best mijn ogen openhouden hier in A'dam (Zuid-Oost) maar dan moet je wel ff het kenteken laten weten. En waar in Adam is hij gestolen?
 
MS-PJ-56

gestolen in de Rijnstraat

.... soms vraag ik me af of Amsterdam wel zo leuk is, dezelfde week is mijn iPhone in een restaurant gestolen. Kwam gewoon iemand binnen lopen vroeg mijn vriendinnetje naar een pen en liep weer weg (toen ik naar het toilet was) rara: iPhone weg. :(
slechte week, maja vind het wel super tof dat er zoveel reactie is op MF!

maarja, hopelijk komende tijd wat meer geluk. :)
 
Waarom zet je zo een fiets vlakbij een kutbuurt genaamd de pijp buiten....? Evengoed klote maar oke.
Zal mn ogen ook openhouden ik werk in en door zuid heen.
 
Laatst bewerkt:
Als we die gasten vinden dan binden we ze vast met een touw om hun nek bij een afgrond, schieten ze in de benen geven ze een overdosis drugs met alcohol, snijden hun polsen door, overgieten ze met benzine, steken ze in de fik en duwen ze naar beneden.

Misschien een heel klein beetje grof maar zo denk ik erover schoften. :(

Ik kijk rond voor je in A'dam.
 
Laatst bewerkt:
Als we die gasten vinden dan binden we ze vast met een touw om hun nek bij een afgrond, schieten ze in de benen geven ze een overdosis drugs met alcohol, snijden hun polsen door, overgieten ze met benzine, steken ze in de fik en duwen ze naar beneden.

Misschien een heel klein beetje grof maar zo denk ik erover schoften. :(

Ik kijk rond voor je in A'dam.

ik denk dat wij maar n tagteam moeten vormen :9
 
Ik zag de MT wel eens op ACTA staan, ik houd mn ogen open Bas!

ja nu met de benenwagen jammer genoeg :( Alle verzekeringspapieren opgestuurd..

is echt ineens een stuk langer om naar acta te komen. Eerst kwam ik zo op acta aan: :] 8-) en nu zo: |( '(

Ga jij met je XT600 naar acta? Weet jij van wie die Harley is btw?
 
MS-PJ-56

gestolen in de Rijnstraat

.... soms vraag ik me af of Amsterdam wel zo leuk is, dezelfde week is mijn iPhone in een restaurant gestolen. Kwam gewoon iemand binnen lopen vroeg mijn vriendinnetje naar een pen en liep weer weg (toen ik naar het toilet was) rara: iPhone weg. :(
slechte week, maja vind het wel super tof dat er zoveel reactie is op MF!

maarja, hopelijk komende tijd wat meer geluk. :)

Je had toch niet je iPhone als pauperbestek op tafel gelegd?
 
Als we die gasten vinden dan binden we ze vast met een touw om hun nek bij een afgrond, schieten ze in de benen geven ze een overdosis drugs met alcohol, snijden hun polsen door, overgieten ze met benzine, steken ze in de fik en duwen ze naar beneden.

Misschien een heel klein beetje grof maar zo denk ik erover schoften. :(

Ik kijk rond voor je in A'dam.



Heerlijk dit.. :} heerlijke foto btw haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan