Kawasaki ZX9R 1998 Zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Icul8r

MF veteraan
6 nov 2002
2.065
64
Rotterdam
Te koop aangeboden de motor van een goede vriend:

Perfect onderhouden motor. Al 11 jaar in zijn bezit (tweede eigenaar). 11 jaar geleden bij Safe gekocht met een kilometerstand van 8000km. Inmiddels staan er 56000km bij en staat de teller op 64000km.

Reden van verkoop: kleine jongens worden groot, trouwen en krijgen kinderen. De tijd om te rijden wordt minder en de zithouding van de supersports gaat tegen staan en zorgde er bijna voor dat hij gestopt was met rijden. Gelukkig haalde een mooie BMW1200GS hem onlangs over om de komende jaren weer lekker verder te toeren!

Naast dat deze motor goed is onderhouden (zie ook foto van laatste grote beurt), is er ook altijd netjes op gereden. Altijd langere ritten\vakanties gereden en het circuit heeft hij slechts 2 dagen gezien als ik het goed heb. Gekke dingen als burnouts en wheelies doen\kunnen we bij ons in de groep niet.

In zijn 12 jarig bestaan is er een keer een klein ongelukje mee gebeurt, waarvan de 2 schaafplekjes op het carterdeksel en de uitlaatring (originele uitlaat in nieuwstaat krijg je er ook nog bij) nog het bewijs zijn. Verder is er nooit wat gebeurd en heeft de kawa het altijd trouw gedaan.

Motor heeft in juli vorig jaar bij Nol Bikker een grote beurt gehad van een klein 900 euro inclusief kleppen stellen. In augustus van dit jaar is er nog een nieuwe set Michelin Pilot Powers 2CT's gemonteerd, waar welgeteld nu 10km mee gereden zijn. (zie foto)

Gegevens:
Bouwjaar: april 1998
Kleur: metallic zwart
Bos uitlaat (originele uitlaat ook aanwezig)
Speciaal in kleur gespoten buddyseat (origineel ook aanwezig)
Speciaal donker ruitje
Nieuwe banden: Michelin Pilot Powers 2CT's
Tandwielen, ketting, koppelingsplaten en remblokken in goede staat en 2 jaar geleden (+/-6000km geleden) vervangen.

Vaste prijs 2350,-

Prijs is zo scherp vanwege de 2 schaafplekjes en de hoge kilometerstand, maar doet niets af aan de perfecte staat van de motor. Kortom een eerlijke fiets waaraan de komende 10000km niets hoeft te gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Fotootje van deze beauty!
full
 
9.5 uur arbeid? heeft ie het blok gereviceerd ? verder mooie bike

Heeel veel peukepauze's, en dat mag tegenwoordig niet meer hè, roken op de werkplek. Dus er wordt niet meer gewerkt met een saffie in de snavel. :+
 
mooie motor,en ziet er super uit.
ook leuk van die bon van het onderhoud,maar naast alle ringetjes en ander klein materiaal mis ik wel nog een paar liter olie?
kreeg ie die er gratis bij :?

maar zonder gekheid,succes met de verkoop :Y
 
mooie motor,en ziet er super uit.
ook leuk van die bon van het onderhoud,maar naast alle ringetjes en ander klein materiaal mis ik wel nog een paar liter olie?
kreeg ie die er gratis bij :?

maar zonder gekheid,succes met de verkoop :Y

Scherp opgemerkt ;) gelukkig zijn er ook nog dingen die je zelf kunt doen ;)
 
Tis echt een mooie fiets! En een geluid (AMEN)!!

Nu nog de knoop doorhakken of ik het echt wat vind als 1ste fiets ;-)..
 
denk als ik ooit voor de keus sta tussen 456 euro betalen of 9.5 uur (laat ik er 12 uur over doen)
zelf sleutelen
het toch wel lekker zelft doe
hoeveel fouten kan je maken voor dat bedrag mja die gasten moet ook leven

buiten dit alles om blijft ik die oude kawa's toch echt leuk vinden kleur is niet m,n ding maar die fietsen lopen echt wel erg lekker en met een beetje fatsoenlijk onderhoud en wat liefde blijft ie dat nog heel lang doen

suc6 er mee
 
Tis echt een mooie fiets! En een geluid (AMEN)!!

Nu nog de knoop doorhakken of ik het echt wat vind als 1ste fiets ;-)..

Kerel, neem van mij aan. Voor dit geld vind je geen andere fiets waar je probleemloos op kan rijden voor de komende jaren. Het zal in ieder geval niet gaan kriebelen over een jaar dat je liever iets zwaarders\groters zou willen hebben.

Wel een keer een VRO van de KNMV doen met je nieuwe fiets om hem goed te leren kennen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan