garagebox delen leeuwarden 100 pleurie per 3 mnd

maartje12

Rookie
4 mei 2010
24
0
Leeuwarden
mede liefhebbers..
ik heb nog ruimte in mijn garagebox en zou die graag willen delen.
het is een gewone kale box zonder stroom.gewoon simpel boxje ..
ik heb zelf een suzuki savage en een gsx 600,,
dus er past nof wel 1 in van dat kaliber.
je krijgt gewoon je eigen sleutel en kan er dus bij wanneer je wil..
gr maartje
 
misschien handig om te vertellen welke woonplaats.

en vermeld een adres in de wijk zodat men weet waar in desbetreffende stad.
(dus niet het adres van de garagabox zelf ivm dieven)
 
In die regio's is een provincie toch de wijk?
Zoveel wonen er niet...
 
Daarbij... hoe vaak gaat er een nieuw topic in het verkeerde subforum geopent worden?

Hier zoekt ze nog:
ik zoek motorstalling/garagebox in leeuwarden

En hier is het te duur :P
garagebox delen leeuwarden..
garagebox delen leeuwarden

En dan ziet dat groene monster wel dat ie dubbel is maar niet dat het het verkeerde subforum is? Rookie :P
garagebox delen leeuwarden




Trouwens wel grappig als je leest dat ze dit duur zouden vinden... Ik betaal hier 40 euro per maand voor mijn parkeerplaats. Alleen 1 in dat andere topic 160 of 180 euro per maand!!! |(
 
Laatst bewerkt:
voor 160/180 euro per maand kan ik er ook nog wel een bij hebben in de garage thuis 2 a 3 moet ook nog wel lukken
als mensen dit betalen per maand om hun motor te stallen moeten ze toch echt eens gaan na denken of het wel zo nodig is een dikke fiets te rijden
 
ja ik vind dat ze tegen woordig ook absurde bedragen vragen voor stalling
ik heb zelf thuis ruimte zat dus dat is het probleem niet mja voor onze jongens in de groote stad slaat het nergens meer op
ik zou zo ie zo het niet willen delen
stel je fiets word gejat en je mede huurder beweert bij hoog en laag dat hij alles nejtes op slot heeft gedaan maar er is geen braak schade wat dan je kan hem nooit aansprakelijk stellen en je diefstal motor fiets verzekering is niet van kracht in een garage box (uiteraard is dat ook wel op te lossen dan stond ie gewoon buiten je kent het wel)
mja niet echt mijn ding dus
 
hey ik vind wel dat jullie een beetje lullig doen hoor.
ik hoop gewoon een reactie te krijgen zodat ik iemand anders kan bereiken die zijn motor nog wil stallen..
de box ligt in het centrum..dus voor degene die het wel interesant vind
 
Terug
Bovenaan Onderaan