Het grote GS-topic deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

FastnSweet

MF veteraan
13 sep 2007
35.989
49
Noord-Oost Veluwe
:] :] :] :] :] :] :] :]

Het grote GS-topic - deel 7

:] :] :] :] :] :] :] :] :]





*O* Activiteiten *O*

Wat hebben de GS'ers gezamenlijk gedaan?

Wat gaan de GS'ers nog gezamelijk doen in 2010?





Handige links en info

Tweedehands onderdelen
http://www.realoem.com/bmw/select.do?kind=M&arch=0
http://www.bmwsloop.nl/index.php?PageID=29
http://www.2ehandsonderdelen.nl

Accessoires en nieuwe onderdelen
http://www.teileineile.de/
mdi-online.nl

Manuals




Wat doet het weer






Voorgaande topics:
Het grote GS-topic deel 6
het grote GS-topic deel 5
De grote BMW GS meeting
Het grote GS-topic, deel 4
Het grote GS-topic deel 3
Het inmiddels-niet-meer-zo-heel-kleine "grote" GS topic
Het nu nog kleine BMW GS Topic






Dit zijn foto's van de GS-rijders en -rijdsters:


Akula

bmw1.jpg



Autoreply (Oegstgeest)

11snwj9.jpg



Brampy

full



Bredebeier

full



ctrl-alt-delite (Utrecht)

P1060140.jpg



DeepSpace

ikkebmw.jpg



Denser

F650GS6.jpg



Detox (Amersfoort)

full



EdV (Hardinxveld)

full



e erretje

full



Enjoy-Rider

Foto-SPBMX7DZ-D.jpg



®win

full



Fast'nSweet (Amersfoort)

full


fgi

1461ae48bd4fdfd10743964180bfaa71


Gerard2

full



GirlR1100S

full



glk

full



hollandbiker

full



johnjohn

full



Kato

full



Korenwolf

d71ebb151d7d4172cef9509d28762bdc



Lampje

DSC09016.jpg



Miekusss (Wjelsryp Friesland)

full



Mike Schenk

full



Minics

full



MrMarcus

large



Oemoemenoe

4081217597_aba9efbdf4.jpg



P.Nis

full



**Renegade**

verkleint.jpg



Riggard

2mmsec3.jpg



RobertAmsterdam

full



Rutgertjuh (Buren Gld)

1007796.jpg



Schravelzak

full



Scorp

full



Snarfy (Rotterdam)

full



snelwagen

IMG_7472.jpg



Sphyrnidus

full



Sven_H

IMG_4731.jpg



Stampertje_35

Foto-FVCGH6XW-D.jpg



TenCats

tencats.jpg



Ufootje

Img_2806.jpg



Wester

1030303200_6_848q.jpeg


ZwaaiZwaai

_MG_0744small.jpg





Wil je ook met je foto in de OP? Wees welkom!
Stuur een persoonlijk berichtje aan de topicstarter met verzoek om 'm in de OP te zetten ;)
 
Laatst bewerkt:
En nou niet gelijk hier gaan posten, het vorige deel moet nog héél even worden volgespamd!!! ;)

@Modjes; ik moest 'm vanwege tijdgebrek (zo de deur uit) nu alvast even openen.
 
Laatst bewerkt:
Even een huishoudelijke mededeling:

Sta je nog niet in de OP met je GS, maar wil je dit wel, plaats nu dan even een foto van jezelf met het verzoek om in de OP te worden opgenomen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! :Y
 
Jaaaa! Weer een nieuw deeltje! *O*

Zo maar eens een hamsterspoiler oid bestellen.
Die van TT werkt met zo'n zot touwtje dus zal wel een wonderlampje worden. Die zien er beschaafd uit. Kan manlief ook beter op de GS rijden... :]

Lekker weertje vanochtend om te rijden trouwens, jammer dat het ritje maar 20 minuutjes was en morgenochtend pas weer terug.
Heb trouwens zo'n ortlieb roltas gekocht met de opening aan de bovenkant. Staat toch wat charmanter als je op je werk binnenkomt dan zo'n zwarte rol van de Louis. :+
En werkt ook makkelijker, zeker voor werkkleding, dekbedovertrek, kussen en al dat soort meuk nogmeer. :)
 
Even een huishoudelijke mededeling:

Sta je nog niet in de OP met je GS, maar wil je dit wel, plaats nu dan even een foto van jezelf met het verzoek om in de OP te worden opgenomen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! :Y
zal vanavond even een leuke foto zoeken ;)
 
zuid amerika ergens volgens mij, discovery heeft er eens een reportage over gemaakt, oude mayastad ergens bovenop een berg, erg mooi & interessant
 
mooi stukje weg ctrl-alt-delite
welk land is het ?
8-)

Inderdaad Zuid-Amerika, Peru om precies te zijn. Ik ontdekte het per toeval toen ik van Cuzco naar de Inca(niet Maya uiteraard, die kwamen niet zuidelijker dan el Salvador/Nicaragua)-stad reed. Wat je ziet was het meest perfecte asfalt wat ik ten westen van de Andes heb gezien op de Carretera Panamericana na, maar hier zitten tenminste bochten in :p

De laatste 50 km was ook tof, hele compacte modder. Toch moest ik nog 5 uur lopen naar Machu Picchu: de weg was weggeslagen door een modderstroom en we moesten zo de rivier over:
P1060065.jpg

P1060068.jpg

P1060069.jpg


Puur op handkracht van twee iele jochies. Het was vrij steil, dus dat duurde wel een tijdje :p
 
Laatst bewerkt:
Mijn remdruk lijkt zo af en toe weg te vallen. Dit en mijn twee rode lampjes knipperen de hele tijd. Dat wordt even niet rijden tot het gefixed is.

En bij het verwisselen van mijn band even gesproken met de man over mijn vering. De achterschokbreker mag wel een beurtje gebruiken. Vond het veergedrag soms al een beetje raar, maar als je niet beter weet dan denk je dat het zo hoort. Dus daar moet hij ook nog een keer voor weg.
 
Aah een nieuw topic. Vandaar dat ik niet meer kon reageren in het vorige topic (het is al laat) :+

Korenwolf :

Lamp is weer gefixed. Zit momenteel in Amman, Jordanie waar ik (nu ik weer beter ben) alle tijd heb om er eens rustig voor te gaan zitten. Echter, dat was niet echt nodig want na je tip om de bekabeling te bekijken werd al snel duidelijk waar het probleem lag. 1 van de kabels naar het groot licht was afgebroken. Exact hetzelfde probleem dus wat jij had bij 30.000 km.

Alles werkt iig weer. Nogmaals dank voor de nuttige tips allen.
 
Als ie uit staat niet (zo hangt hij bij mij ook). Een keer aan laten staan is echter duwen/startkabels.

Ik heb zo'n knop (in bruikleen) en dat werkt uitstekend. Je kan 'm nog steeds losschroeven (de bevestiging van de onderste knop), maar als je daar wat tegen verzint is hij alleen met grof geweld los te krijgen.



Weet ik, maar het gaat om het fixeren van de Zumo in de houder

de ram mount kun je makkelijk vastzetten en beveiligen,met een slotmoer of zo,n knop idd met sleutel

Maar de garmin zelf fixeren was nog een hele klus, die wil ik niet steeds van de motor halen, na aardig wat gevogel zit het naar m,n zin

vanochtend de accu leeg...rechtstreeks op de accu is dus niet zo,n goed plan :)

vanmiddag even een 12v stekkertje geplaatst,nu gaat de navi uit als de motor uit gaat, prima zo!

ik wil ,m ook op de S gebruiken kunnen, dus de rammount moest makkelijk over te zetten zijn...
 
Laatst bewerkt:
Even een huishoudelijke mededeling:

Sta je nog niet in de OP met je GS, maar wil je dit wel, plaats nu dan even een foto van jezelf met het verzoek om in de OP te worden opgenomen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! :Y
Ik zal binnenkort idd even een nieuwe foto maken van mij en de GSA. Heb ik nu nog niet, maar komt er zeker aan!

@ 2712: Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
 
Morning GS'ers! :W

Zo, de OP is bijgewerkt.
Ik zag trouwens dat de foto van Wester niet meer werkt. Zal 'm even een pb'tje sturen.
(Edit: pb-functie staat uit.....nou ja, dan hoop ik maar dat ie hier meeleest....)


@ufootje, welkom in de OP :P

@Akula, ik zie de foto dan wel verschijnen ;)
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad Zuid-Amerika, Peru om precies te zijn. Ik ontdekte het per toeval toen ik van Cuzco naar de Inca(niet Maya uiteraard, die kwamen niet zuidelijker dan el Salvador/Nicaragua)-stad reed. Wat je ziet was het meest perfecte asfalt wat ik ten westen van de Andes heb gezien op de Carretera Panamericana na, maar hier zitten tenminste bochten in :p

De laatste 50 km was ook tof, hele compacte modder. Toch moest ik nog 5 uur lopen naar Machu Picchu: de weg was weggeslagen door een modderstroom en we moesten zo de rivier over:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Puur op handkracht van twee iele jochies. Het was vrij steil, dus dat duurde wel een tijdje :p
:$ :$

erg vet hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan