29 April 2023 Ex-Lessers rit (Noord-Brabant)

Hier is wat tussen gekomen @Okami_Xci waardoor ik niet mee kan rijden.
Wil deze graag cancelen en mij inschrijven voor de 27ste van Mei
 
Mij lijkt het leuk! Afgelopen december rijbewijs gehaald, februari motor gekocht en nu het goed weer begint te worden wat meer rijden.
Dus nog wel echt een beginneling. Kom zelf uit Boxtel dus is ook mooi in de regio.

Even afstemmen met vriendin en dan laat ik het weten...
 
Toen ik m'n motor tweedehands kocht zat er al een setje Vance & Hines pijpjes onder, die zijn vrij luid. Ik heb waarschijnlijk niet de mogelijkheid die stiller te krijgen voor de betreffende datum. Als ik rustig gas geef valt het geluid op zich nog wel mee, dus hard opentrekken zal ik hem zeker niet; ook al omdat uit de OP blijkt dat er verwacht wordt dat we rustig rijden.
Inmiddels m'n uitlaat een stuk stiller gemaakt. 👍
 
Tja, ik zit dus momenteel zonder motor, maar zal zeker m'n best doen voor datum er weer een te hebben.
 
Ouch! Beterschap!
En maak je niet druk, er komen zeker nog vervolg ritten, sluit je dan gewoon aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lert
Ik sluit zaterdag graag aan (mits het niet regent), lijkt me leuk!

Woon in Boxtel dus het laatste stukje van Boxtel naar Uden zal ik waarschijnlijk overslaan. Heb in de middag ook nog ander programma dus komt mooi uit.

Tot zaterdag 👍
 
(mits het niet regent)
Ah, een mooi-weer rijder, huh? Net als ik, dus dat komt goed uit.

Hier de weersverwachting voor Uden, aankomende zaterdag:

Untitled.jpg


Wel kans op wat druppeltjes dus, maar 0.3mm over de hele dag verwacht, valt prima in te rijden, geloof ik.
 
Bij de kauwe-klauwenrit die we vanuit eenzelfde soort samenstelling vorig jaar maart hebben gereden viel er nog wat lichte sneeuw bij de start. Dit wordt dus sowieso een verbetering wat het weer betreft. :+
Zojuist nog even de weersverwachting bekeken en inderdaad gelukkig geen sneeuw voorspeld 🙂
 
Vanmorgen tank volgegooid. Ik kan er tegenaan. Op en neer naar Uden met tussendoor een rit van pak hem beet 180 km. Bij thuiskomst weer tanken 😂
 
Vanmorgen tank volgegooid. Ik kan er tegenaan. Op en neer naar Uden met tussendoor een rit van pak hem beet 180 km. Bij thuiskomst weer tanken 😂
Tja, daar zeg je zo wat. Ik ga natuurlijk tanken voor ik naar Uden vertrek, maar m'n oude Transalp heeft geen benzinemeter, dus ik zal voor de zekerheid misschien onderweg tijdens de rit hem nog even af willen tanken.
 
Tja, daar zeg je zo wat. Ik ga natuurlijk tanken voor ik naar Uden vertrek, maar m'n oude Transalp heeft geen benzinemeter, dus ik zal voor de zekerheid misschien onderweg tijdens de rit hem nog even af willen tanken.
Tanken in Uden :)

Gisteren m'n rechterknie blijkbaar verkeerd belast... is nu wat dik en stijfjes; ik ben er morgen zeker bij, kijken hoelang de knie mee wil werken
 
Begin/eindpunt is een foodcourt met tankstation, ook 98 is daar te tanken. (Heb ik op gelet)
 
Terug
Bovenaan Onderaan