29 Juni t/m 1 Juli 2018: Toerrit Heimbach (Eifel)

Het was een goeie dag, bedankt voor de orgie P&R. :t

In tegenstelling tot vorig jaar was het lekker warm en vooral droog. Als dat nou ook tijdens het weekend zo kan, dan ben ik blij. Beter ook voor Jeroen1969, dan krijg ik niet einde rit te horen dat zijn bochten ABS perfect werkt. _O-

#doejeeigending #hetisgeenboeing

Ik hoop ook op goed weer! En dan is de kans behoorlijk klein dat ik bochten ABS kan gaan aanspreken....want dat heeft Sidney nie.. RooS dan weer wel, maar daar zit Karin dan al op...
Valt er zaterdag per ongeluk toch wat nattigheid, dan is RooS voor mij... maar is de ambitie om bochten ABS niet aan het werk te krijgen..

#boeingheeftgeenbochtenabs
 
Laatst bewerkt:
Boxertall weet waar ze staan hier in de buurt: geen fanmail... :+ :+ :+

Flitsmeister op de Sena headset heeft mij nu al 5 jaar foto vrij gehouden op de motor dan... in de ootoo geen helm op, dus geen Sena...en dus niet altijd Flitsmeister...een fraaie digitale herinnering aan hoe vlot het Pumaatje is rijker inmiddels...en een modernere auto radio er in geschroeft waar FM gewoon over de speakertjes blert bij naderend onheil
 
Dit jaar geen Heimbach voor mij, hoop een dagje met de auto te komen....
Achillespees afgescheurd tijdens het op de bok zetten van de brommert...
zouden ruim een week naar Frankrijk gaan, maar dat was na 44 minuten bij Nieuwegein al afgelopen... :X

32239714_1677811568954304_3498811252744912896_n.jpg


Voorlopig mooi beetje gips, binnenkort moet ie weer aan elkaar worden genaaid...

32130679_1893137867423599_3821111474152013824_n.jpg
 
Hoi Rob,
Gisteren al even via de app met elkaar "gesproken"...
Beterschap man. Dat zal best veel pijn hebben gedaan al lach je zelfs een beetje op een van de foto's.......
Herstel is uiteraard vast je 1e prioriteit. Desondanks hoop ik dat jullie toch langer dan een dagje Heimbach kunnen doen. Uiteindelijk hebben we toch 3 ontbijtjes, 2 diner of zelfs 3 als Terblijt erbij zou doen en de stops onderweg natuurlijk...

Shir en moi hopen dat jullie toch er wat van kunnen meepikken !!!

BETERSCHAP !!!
 
Shir en moi hopen dat jullie toch er wat van kunnen meepikken !!!

Wij gaan er zeker in meer of mindere mate bij zijn. Rianca heeft al aangeboden te chauffeuren, moet dat alleen combineren met een trouwerij dus dan zijn ze er pas zaterdag bij. Gaan ff kijken welke mogelijkheden er allemaal zijn.

En ik ga gewoon op de brommert mee. :]
 
Hé Rob, -O- man, hoop je toch te zien en spreken in Heimbach.
En Petra, natuurlijk ga je mee. Lekker :]
 
:o :o :o

Balen man!!! -O-

Beterschap en een spoedig herstel.

Hoop dat je er ondanks alles toch bij kan zijn. Wij passen wel op Petra (indien nodig).
 
Over anderhalve maand zijn we daar waarschijnlijk nog wel 1 of 2 nachtjes. Zeker als het warm is, is het zwembad meer dan een verademing. :Y

210153_481927721819423_1497076550_o.jpg
 
Voorlopig gaat het met het weer nog goed, hopelijk houden we het zo.
Zondag morgen met opbreken zal het wel drama worden.
 
Voorlopig gaat het met het weer nog goed, hopelijk houden we het zo.
Zondag morgen met opbreken zal het wel drama worden.

Dat hebben we vandaag gemerkt....500 km in de regen en gladde wegen.

Roelof.
 
Gisteren de pees aan elkaar laten naaien en nu 3 weken nix met een spalk/
Op 13 juni afspraak om spalk voor brace in te ruilen met fysio te starten.
zal wel ff wennen zijn na 5 weken niet op een been gestaan te hebben.
Wie weet wat er nog mogelijk is voor Heimbach..... O-) O-) O-)

33130953_1910970992306953_3808949544108949504_n.jpg
 
Met een beetje mazzel kan je een auto besturen. De optie om bij mij achterop te stappen kan je op je spalk schrijven. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan