29 Juni t/m 1 Juli 2018: Toerrit Heimbach (Eifel)

Ik druk om 16:45 op de stop knop van de simulator, maak binnen het half uur de rapportage rond en hoop dat het op donderdagavond op de A2 richting het zuiden mee mag vallen. Voor mij graag de Mixed Grill met Zigeuner saus en friten met mayo. Ik ga kijken of ik Siri zo ver kan krijgen dat ze een soort van te ontcijferen bericht richting Karin kan krijgen zo'n 20 minuten voordat de Navigator VI zegt dat we er zijn. Heb er enorm zin in!
 
Ik druk om 16:45 op de stop knop van de simulator, maak binnen het half uur de rapportage rond en hoop dat het op donderdagavond op de A2 richting het zuiden mee mag vallen. Voor mij graag de Mixed Grill met Zigeuner saus en friten met mayo. Ik ga kijken of ik Siri zo ver kan krijgen dat ze een soort van te ontcijferen bericht richting Karin kan krijgen zo'n 20 minuten voordat de Navigator VI zegt dat we er zijn. Heb er enorm zin in!
De wind staat NNO 9 kts, je kan je ETA bijstellen captain. :+
 
Gisteravond TenCats moeten consulteren omdat mijn Zumo vond dat hij vol zat en hij wilde een route niet importeren. Ik heb een uur van TC zijn pensioen afgesnoept om er achter te komen dat ik het startpunt soft had gemaakt en daarmee de route niet handelbaar was voor de Zumo........ |(

Alle vakantie routes staan erin, we zijn er klaar voor. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor..gs komt niets te kort...😁😁

Maar de tiger en K1300 staan klaar in de garage.

Morgen gaan we eind vd ochtend op pad zodat we ook nog stukje Limburg kunnen doen.
En na een flink stuk vlaai zijn wij eind vd middag in de Brakke Berg
Ik denk dat ik met de Dominator op vakantie ga. :Z
 
dominatrix.jpg
 
Nee, 46. Volgend jaar gaan we eerder. 17-19 mei.
Niet het breaking news in de WhatsApp gelezen?
 
Er is altijd wel een tent die goedkoper is, die nog harder voor nog minder wil werken. Of ik daar gevoelig voor ben is een tweede.
 
Terug
Bovenaan Onderaan