29 maart: Superduke gestolen op de parking van Zolder

monsterman

MF veteraan
19 okt 2002
5.838
1
Westerlo
Op zaterdag 29 maart '08 werd op parking 69 - schuin tegenover tribune van de Jackie Ickx bocht - de titaniumkleurige SuperDuke 990 van een vriend gestolen.

Hij stond geparkeerd tussen een zwarte gsx-r 600 en een groene zx6-r aan een witte tent. De diefstal is gebeurd tss 10.15u en 11.00u.

Kenmerken: nr. plaat: MFC 875
bar-end spiegels en Akra demperset
nieuwe achterband
+- 20300 km op teller
chassisnr: VBKVD44066M917195
ingekort kontje (nrplaathouder)

Alle nuttige info kan je sturen naar: wtdoggy@pandora.be
Grote beloning voor tips die leiden tot het terugvinden van mijn beestje.

Nu staan er bar end spiegels op ipv de originele.

220_2021.jpg

220_2071.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ook met 2f4u forum gisteren een circuit-dagje?

Spijtig genoeg is't iets minder afgelopen. Veel succes ;)
 
Op vezoek de titel gewijzigd.
'29 maart: Motor gestolen op parking van Zolder' > '29 maart: Superduke gestolen op de parking van Zolder'
 
flikkers.

Ik hoop voor de eigenaar dat alles goed verzekerd was en dat ie niet al teveel gelazer krijgt met dekking en no claim enzo.
 
toch maar weer KUT dat ze niet van andermans eigendommen af kunnen blijven
stelletje eikels!!!
 
Heeft het circuit geen camera's hangen? Misschien dat je daar wat wijzer van wordt.
 
in Belgie word bijna geen enkele motor allrisk verzekerd,kost daar erg veel geld.
het is een opvallend model waar er niet teveel van rijden,word dus moeilijk om te verkopen.
Belgse verkoopsites in de gaten houden voor onderdelen evt
kapaza.be 2dehands.be enz
 
Circuit heeft camera's, doch deze zijn tijdens het rijden op de omloop gericht. Enkel na de uren worden deze op de omgeving en de parkings gericht.
In België wordt tot 3000 euro gevraagd voor een all-risk verzekering voor de moto. Van sommige Nederlanders hoor ik prijzen tss de 250 en 500 euro voor een brand/diefstalverzekering!!!

Ik weet wel dat de kans zéér klein is om mijn machientje terug te vinden. Zeker omdat de politie er hier helemaal geen prioriteit van maakt. (Kwamen pas een uur na oproep PV opmaken en hebben zich na een 2e oproep helemaal niet meer laten zien...)

M.a.w.: ik ben lekker genaaid!!! Leuk begin van het nieuwe seizoen.

Grtz.
 
tss.. lijers.. :r :r :r wie doet nou zoiets, bij een circuit nog wel.. ga werken voor je geld :(

Succes met de afhandeling, hopen dat je seizoen nog wat wordt ;)
 
That sucks -O-

Klote lijers die niet van andermans duur verdiende spullen kunnen afblijven :r
 
god jonge je ziet het toch steets vaker staan hier op mf dat er fietsen zo snel allemaal gejat worden, ik hou in iedergeval me oogies open tieffus lijers.....

groeten rob.
 
Op motornieuws.nl lees ik net dit bericht. -O-
Ik neem aan dat het hier om de Superduke gaat van dit topic.

De Superduke die gestolen was op het circuit van Zolder is terecht. De motor werd opgemerkt door eigenaars van een camping in Zonhoven. Campeerders zagen minuten daarvoor twee motoren in elkaar haken. Het ging over twee motorrijders volledig in het zwart gekleed, en over twee Superdukes. De ene motor was in die mate beschadigd dat ze deze maar achterlieten aan de camping. De campingeigenaar contacteerde de plaatselijke politie die de motor aan de rechtmatige eigenaar kon teruggeven, het zij, zwaar beschadigd. Naar de daders wordt nog volop gezocht. Het zou gaan om twee, met Nederlands accent sprekende personen. Ook wordt nog gezocht naar een witte bestelwagen, deze was opgemerkt aan de camping en op het circuit, mogelijks gaat het hier over een handlanger van de dieven.
 
Laatst bewerkt:
in Belgie word bijna geen enkele motor allrisk verzekerd,kost daar erg veel geld.
het is een opvallend model waar er niet teveel van rijden,word dus moeilijk om te verkopen.
Belgse verkoopsites in de gaten houden voor onderdelen evt
kapaza.be 2dehands.be enz

klopt en klopt niet...
woon in belgie en heb bij de verzekeraar ETHIAS voor een kleine 200 euries extra per jaar een verzekering diefstal kunnen afsluiten (wat erg goedkoop is)
Ethias heeft ook super goeie condities als je bonus malus 4 (of onder 4) is, dan verzeker je de bike voor bijna niets!
Misschien een tip om te onthouden...
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan