ZX10R Deel 24 "A New Star is born"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Higgins

MF veteraan
27 okt 2005
34.412
6
Horst
}) Welkom bij deel 24 " A New Star is born" })

m1fziuls463o_ml.jpg

full


Voorgaande Delen
[*]ZX10R-Deel-23-The-Good-The-Bad-And-The-Ugly-1"




Wat gaan de Tieners dit jaar doen?

Nog even niks​


De Posers

Model 2008/09

24489_1216681661149_1352083640_30502122_6743414_n.jpg




full


nieuwe10.jpg


full



full

akrapowerrrat3.jpg


full


full


full


full




Model 2006/2007

Ajs
full


kawametbrembos.jpg
~


Muiz
full



full


CJYV
2dsr5w2.jpg




1905007dt5.jpg


09ra49393777.jpg



Bewerkt%201.JPG


full




knietje.jpg




Model 2004/2005

DSC_0228.jpg


full


Dre7
GroteFoto-BLKONQVX.jpg


img1398svq6.jpg


full



IMG_6403.jpg


Nieuwebandjes006.jpg




2010%5C06%5C14%5Cbikepics-1998062-full.jpg


PK75
1854370f2047387cb7b6c342768dcb4a


full


full


IMG_2000.jpg



Foto-TO348ZTG.jpg


full


bikepics-697464-full.jpg


full


baka
ZX10R3kwart0006Large.jpg



clastreszx10.jpg



2w6rrcx.jpg



full

full



Oud 10er maar nog steeds welkom:
Reed: Kawasaki ZX10R 2006
img1682ax7.jpg
Rijd nu: Kawasaki ZX-6R 2010
dsc0885g.jpg


De Handige Linkjes en Filmpjes Hoek:

Amerikaans ZX10R Forum
ZXR-Club


Links naar de Service manual van de 04/05, 06/07 en 08/09 modellen.
ZX10R racekit manual
04/05 ZX10R Service Manual (Right Click, Save As)
06/07 ZX10R Service Manual (Right Click, Save As)
08/09 ZX10R Service Manual (Right Click, Save As)


Racekit manual :

04/05 ZX10R Racekit Manual (Right Click, Save As)
06/07 ZX10R Racekit Manual (Right Click, Save As)
08/09 ZX10R Racekit Manual (Right Click, Save As)




Filmpjes:
ZX10R2008
ZX10R2006
ZX10R2004






[me=""]Wil je ook in de OP of ben je verwijdert meld het dan ff aan de huidige TS door middel van een PB of meld het in het topic[/me]
 
Laatst bewerkt:
Eerste! *O*

Oude topic stond geen linkje naar de nieuwe, of ben ik blind :?

Bedankt voor het maken van een nieuwe Higgy *O*
 
Laatst bewerkt:
maar effe een nieuw topic aangemaakt, anders zijn we ook zo topic-loos....
(wist ff geen andere titel... so don't shoot the messenger ;)

@ Rik, proficiat kerel me je dochter......
 
Eerste! *O*

Oude topic stond geen linkje naar de nieuwe, of ben ik blind :?


klopt... oude was al gesloten voordat er een nieuwe was.... en aangezien we niet topic-loos door het forum kunnen.... maar ff actie ondernomen.... zal nog ff wat aanpassingen doen aan de OP
 
was ook al op zoek,maar was al gesloten dat oude topic ;(

tja,102 paginaas dik,dus werd tijd voor een nieuwe :Y

ben erbij *O*
 
Dat was ff een abrupt einde van het vorige topic. :?
Misschien een mod een link van het nieuwe topic toe laten voegen? <edit> Done!

Ik ben er bij iig in 2011 met een compleet nieuwe look. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Utsuri, beetje beter opletten bij zxr club he, is wel besproken daar ;)

Rik, kom niet meer in zwolle forum, paar mensen zeiken daar steeds op enkel en alleen mijn post, dan is de zx10r weer te snel voor mij,
dan slaat het nergens op dat ik een 6 heb, dan is kawasaki de lelijkste motor ooit, dan be nik een kneus omdat ik een volvo heb, weet ik veel, en als ik daar wat van zeg is het allemaal nieet zo en zie ik het verkeerd, terwijl meer MF-ers zich aan die gasten ergerens, maar zeggen dat niet in het zwolle forum. niemand wordt daar afgezeken behalve ik, en met ritjes altijd tof doen en koffie van me aannemen, bekijk het lekker.
Heb zelf wel vrienden ;) dus inderdaad, kom daar niet meer en rij zeker niet meer met die gasten.

inzake mijn huidige (nieuwe) baan:
werk hier een half jaar, begin dec. te horen gekregen dat er in 2011 bezuinigd wordt en er waarschijnlijk geen contracten verlengd gaan worden.
Dus dan vlieg ik er kennelijk weer uit......dus ben bezig met sollicitaties elders, gezeik, want weet niet zeker of ik er per 1-6 uit ga, dat hoor ik 1-4......
 
Utsuri, beetje beter opletten bij zxr club he, is wel besproken daar ;)

Rik, kom niet meer in zwolle forum, paar mensen zeiken daar steeds op enkel en alleen mijn post, dan is de zx10r weer te snel voor mij,
dan slaat het nergens op dat ik een 6 heb, dan is kawasaki de lelijkste motor ooit, dan be nik een kneus omdat ik een volvo heb, weet ik veel, en als ik daar wat van zeg is het allemaal nieet zo en zie ik het verkeerd, terwijl meer MF-ers zich aan die gasten ergerens, maar zeggen dat niet in het zwolle forum. niemand wordt daar afgezeken behalve ik, en met ritjes altijd tof doen en koffie van me aannemen, bekijk het lekker.
Heb zelf wel vrienden ;) dus inderdaad, kom daar niet meer en rij zeker niet meer met die gasten.

inzake mijn huidige (nieuwe) baan:
werk hier een half jaar, begin dec. te horen gekregen dat er in 2011 bezuinigd wordt en er waarschijnlijk geen contracten verlengd gaan worden.
Dus dan vlieg ik er kennelijk weer uit......dus ben bezig met sollicitaties elders, gezeik, want weet niet zeker of ik er per 1-6 uit ga, dat hoor ik 1-4......


klopt wel een beetje natuurlijk _O- :+

maar wel balen dat je contract niet verlengt word.
ik ken het,dit jaar hetzelfde gehad :(
alleen bij mij was het omdat ik in het ziekenhuis heb gelegen(al zullen ze dat niet toegeven B| )
 
klopt wel een beetje natuurlijk _O- :+

maar wel balen dat je contract niet verlengt word.
ik ken het,dit jaar hetzelfde gehad :(
alleen bij mij was het omdat ik in het ziekenhuis heb gelegen(al zullen ze dat niet toegeven B| )
Ik zal niet happen Ron :P
 
Utsuri, beetje beter opletten bij zxr club he, is wel besproken daar ;)

Rik, kom niet meer in zwolle forum, paar mensen zeiken daar steeds op enkel en alleen mijn post, dan is de zx10r weer te snel voor mij,
dan slaat het nergens op dat ik een 6 heb, dan is kawasaki de lelijkste motor ooit, dan be nik een kneus omdat ik een volvo heb, weet ik veel, en als ik daar wat van zeg is het allemaal nieet zo en zie ik het verkeerd, terwijl meer MF-ers zich aan die gasten ergerens, maar zeggen dat niet in het zwolle forum. niemand wordt daar afgezeken behalve ik, en met ritjes altijd tof doen en koffie van me aannemen, bekijk het lekker.
Heb zelf wel vrienden ;) dus inderdaad, kom daar niet meer en rij zeker niet meer met die gasten.

inzake mijn huidige (nieuwe) baan:
werk hier een half jaar, begin dec. te horen gekregen dat er in 2011 bezuinigd wordt en er waarschijnlijk geen contracten verlengd gaan worden.
Dus dan vlieg ik er kennelijk weer uit......dus ben bezig met sollicitaties elders, gezeik, want weet niet zeker of ik er per 1-6 uit ga, dat hoor ik 1-4......
Dat is mooi klote M-J -O-
Zowel van het Zwolle topic als van je baan. Je kunt natuurlijk altijd bij je ZX-10R vrienden blijven posten ;) Veel succes met solliciteren, dat je nog niet zeker weet of je eruit vliegt of niet maakt natuurlijk niets uit. Je wil toch zekerheid voor jezelf en dan moet je wel elders gaan kijken.
 
Dat is mooi klote M-J -O-
Zowel van het Zwolle topic als van je baan. Je kunt natuurlijk altijd bij je ZX-10R vrienden blijven posten ;) Veel succes met solliciteren, dat je nog niet zeker weet of je eruit vliegt of niet maakt natuurlijk niets uit. Je wil toch zekerheid voor jezelf en dan moet je wel elders gaan kijken.

:^ en je weet wat ik van het verzekeringswereldje denk.

overal is het wel eens wat, maar geen zekerheid bij je baan bezorgt je wel stress B|

en een volvo, tja een hoedje opzetten en niemand heeft er meer over ;)

wij hebben met de 6 één voordeel M-J wij hoeven niet meer mee te lullen over kleur, koplampen en bouwjaar _O-
 
hey mannen,

ja de volvo.....en zwolle topic......haha......... :+

Whahah Leduke, das waar heb je met een 6 geen last van *O*

nee onzekerheid is vrij stressvol inderdaad, helemaal omdat je denkt : beter vanaf 1-1 4x9 werken, 3 dagen vrij, 5% erbij ivm prestatie blablabla en je wordt er WELLICHT gewoon uitgemieterd. Vorige baan waar ik beter verdiende opgezegd met uitzicht vaste baan hier blablabla.


Inderdaat Monkey, met deze info KUN je het niet afwachten en moet je wel elders proberen aan de bak te komen.

Ron, nee dat geven ze nooit toe ;) mijn maatje zit in zelfde pakket......
 
Laatst bewerkt:
Utsuri, beetje beter opletten bij zxr club he, is wel besproken daar ;)

Rik, kom niet meer in zwolle forum, paar mensen zeiken daar steeds op enkel en alleen mijn post, dan is de zx10r weer te snel voor mij,
dan slaat het nergens op dat ik een 6 heb, dan is kawasaki de lelijkste motor ooit, dan be nik een kneus omdat ik een volvo heb, weet ik veel, en als ik daar wat van zeg is het allemaal nieet zo en zie ik het verkeerd, terwijl meer MF-ers zich aan die gasten ergerens, maar zeggen dat niet in het zwolle forum. niemand wordt daar afgezeken behalve ik, en met ritjes altijd tof doen en koffie van me aannemen, bekijk het lekker.
Heb zelf wel vrienden ;) dus inderdaad, kom daar niet meer en rij zeker niet meer met die gasten.

inzake mijn huidige (nieuwe) baan:
werk hier een half jaar, begin dec. te horen gekregen dat er in 2011 bezuinigd wordt en er waarschijnlijk geen contracten verlengd gaan worden.
Dus dan vlieg ik er kennelijk weer uit......dus ben bezig met sollicitaties elders, gezeik, want weet niet zeker of ik er per 1-6 uit ga, dat hoor ik 1-4......
Lekker laten lullen die gasten :Y

Zo, een weekje vrij en wat gaan we doen?? Hier en daar wat klusjes in huis :X. Niet aan die groene, die staat lekker onder een stofhoes aan de acculader :'). Ga nou toch wel een bepaald gevoel tussen de benen missen :+
 
hey mannen,

ja de volvo.....en zwolle topic......haha......... :+

Whahah Leduke, das waar heb je met een 6 geen last van *O*

nee onzekerheid is vrij stressvol inderdaad, helemaal omdat je denkt : beter vanaf 1-1 4x9 werken, 3 dagen vrij, 5% erbij ivm prestatie blablabla en je wordt er WELLICHT gewoon uitgemieterd. Vorige baan waar ik beter verdiende opgezegd met uitzicht vaste baan hier blablabla.


Inderdaat Monkey, met deze info KUN je het niet afwachten en moet je wel elders proberen aan de bak te komen.

Ron, nee dat geven ze nooit toe ;) mijn maatje zit in zelfde pakket......
Goh, klinkt allemaal erg bekent. Ik heb mijn vorige baan (waar ik ook beter verdiende en een vast contract had) ook opgezegd omdat ik bij de nieuwe baan betere vooruitzichten heb. Ik zit ook nog te wachten op een vast contract hoewel de zaken hier wel goed gaan. Toch is er dat beetje onzekerheid waar ik zo snel mogelijk vanaf wil.

En wat betreft kleuren, model en koplampen: Het houd de tent levendig :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan