MF Megameeting 2011 1e editie 8 mei - verzamelpunt Gorinchem

Zen_78

MF veteraan
31 aug 2009
13.341
24
Regio Gorinchem
full


Op zondag 8 mei is het weer zover; de Motor-Forum Megameeting!
Zoals elk jaar is het er reuze gezellig en komt iedereen er vanuit het hele land naartoe.
Ook deze keer rijden we weer vanuit Gorinchem via een leuke route.

DE FOTO'S

http://volgaspics.nl/Seizoen 2011/Motor Forum Mega Meeting 8-5-2011/index.html

MFMM2011-1 by Francois Littel

(volgens mij is de volgorde andersom, dus terugklikken voor meer foto's)

http://s55.photobucket.com/albums/g123/biglift/MF Megameet Mei 2011/?action=view¤t=P1010585.jpg

MFMM by Dennis Van kooten (in de buurt van foto 54)

WEphoto.nl Automotive & Lifestyle Photography - WEphoto.nl uw fotograaf ! (pagina 4 va rijtje 13) Ik zie 4 foto's per rij op mijn scherm , dus als dat bij jou anders is klopt de nummering niet ;) )


Filmpjes
(2.27)




Hier spreken we af:

full


Plaats: Gorinchem, carpool Avelingen Google Maps
Datum: zondag 8 mei
Tijd: 9.30 (update 4 mei)



Wie zijn erbij
Meld je aan in het topic of via PB *O*

01. Zen_78
02. Alx76
03. pgabrielnl
04. DutchKingKong
05. feyenoorder (+ 5 à 6)
06. RB-Brokkel
07. MotorMuis77
08. micb
09. Vera92
10. jeff1986
11. IjsDuivel
12. mv750f4
13. Perox
14. uriahtvk
15. wezly
16. suus1985
17. Rookie Tinus
18. G-Dercks
19. stefan-gsxr-600
20. Mikey-RF +2
21. KennethMusters
22. sndr91 (ovb)
23. sjefkuhk
25. Kiwi
26. markhispania3
27. Way2Go
28. hc460
29. gixxer92
30. BlueBiker + 1
31. YAMAHA FZR
32. MarkieNL
33. Hugohonda
34. edwin13387
35. Joppiesaus
36. mitchiej123
37. Wainski
38. Matthijs87
39. Vampie88
40. Edje72 +1
41. The Bold
42. cynthia1987
43. Kaduc

+ ca. 10 aanhangers *O*

...en het vriendelijke verzoek om je ook in het "grote" topic te melden, zodat de lijst lekker lang wordt en up-to-date blijft.....
1e MF MegaMeeting 2011: Zondag 8 mei




Eerdere deeltjes:



Safety Guidelines and Disclaimer:

Rit ernaartoe

  • Iedereen komt op eigen gelegenheid en is dus zelf aansprakelijk voor bv. het in acht nemen van de verkeersregels.
  • Niet -onnodig- inhalen en geen wheelies, stoppies en andere vormen van stunten tijdens de rit (Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht)
  • Denk eraan dat de snelheid achteraan aanzienelijk hoger ligt dat voorin, weet je van jezelf dat je niet zo'n snelle rijder bent, zorg dan dat je voorin de groep rijdt. Voor de snelle rijders onder ons is dat natuurlijk het omgekeerde, achteraan kan je knallen!!!
Veenendaal

  • Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, parkeer op het terrein van de Mac als je met een groep bent meerdere motoren in 1 vak zo kunnen er zoveel mogelijk op het terrein. De weg bij de slagboom rechtdoor kan ook gebruikt worden maar hou hier ruimte zodat eventuele vrachtwagens ook nog van de weg gebruik kunnen maken.
  • Ruim je rommel op waar het hoort, dus je McAfval in de afvalbak.
  • Iedereen komt op eigen gelegenheid en is dus zelf aansprakelijk voor bv. het in acht nemen van de verkeersregels.
  • Burnouts, wheelies en andere vormen van stunten zijn op het terrein van de Mac niet toegestaan, we willen hier terug blijven komen.
  • Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht, publiciteit is leuk, ramptoerisme NIET!
  • Weg naar de rotonde en het weggedeelte op de rotonde zelf vrijlaten.
  • Motor-Forum.nl of ik zijn geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk rijd ik mee met het TC forum als daar genoeg van gaan, anders rij ik wel mee vanuit Gorinchem :Y
 
Als er weer een verzamelpunt in Den haag is op het malieveld zullen zij hier ook wel bij aansluiten, dus ben ik er ook weer bij! *O*
 
Hmm.. of ik vergis me.. Vorig jaar wel op het malieveld verzameld en volgens mij waren wij toen aangesloten bij Gorinchem of Dordrecht.
 
Hmm.. of ik vergis me.. Vorig jaar wel op het malieveld verzameld en volgens mij waren wij toen aangesloten bij Gorinchem of Dordrecht.

Er haken er wel vanuit Dordrecht aan meestal, want vanuit daar is via Gorinchem logisch... Vanuit Rotterdam en Den Haag rij je wss via Gouda en Utrecht.

Wacht het nog ff af, d'r is tijd zat ;)
 
Voor de eerste post op dit forum is dit wel een mooie plek;
deze locatie is wel erg dichtbij.
Ik zet hem op de kalender :)
 
Laatst bewerkt:
Voor de eerste post op dit forum is dit wel een mooie plek;
deze locatie is wel erg dichtbij.
Ik zet hem op de kalender :)

Welkom hier, ik zet je erbij!

Als je nog vragen hebt over het foum, let me know :Y

EDIT: JEEEEUH!!! Ook een Werkendammer *O*
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
lol... Heb nu echt het idee dat dat al jaren geleden is _O-
Ik heb het ook helemaaal niet meer gevolgd. Maar de dag voor de meeting ga ik wel weer effe kijken waar ie ergens ligt :+

_O- heb hetzelfde, dan doen we ons gewoon weer voor als underdog en gaan we er wéér mee aan de haal :+
 
Ik denk het wel dat ik er weer bij ben.
En misschien met nog iemand erbij maar dat weet ik nu nog niet.

gr.
Jeff

Ik zet je bij het lijstje, tegen die tijd zien we wel wie er ècht bij is ;)

Trouwens nog wat gehoord van de vorige editie? :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan