Haarpijn na motorrijden

#Wouter

Die hard MF'er
18 sep 2010
673
0
Westland
Ik zal wel de enigste zijn die hier last van heeft, maar ik vraag het nou toch maar even, want het is best irritant...

Na vandaag 1,5 uur les te hebben gehad deed ik even me handen door me haar om weer wat leven in die platgedrukte boel te krijgen...

Nou heb ik heel vaak dat als ik dus een tijdje gereden heb en dan even me handen door me haar haal dat dit pijn doet :?

Ik denk zelf dat het komt omdat je haar (als je pech hebt) tegen de groeirichting in plat wordt gedrukt oid...

Meerdere mensen die hier last van hebben O-) ?
 
Gewoon afkappen die handel, gabber zijn is mischien zo 90er jaren, maar het is lekker makkelijk onderhouden.
S'ochtends geen gepiel, alleen inde winter moet je misch een muts dragen.
 
same here, maar ff flink met m'n handen erdoor en het is over.

Zit er toch stiekem aan te denken om het van het voorjaar erg kort te laten knippen
 
Bekend 'probleem'... maar hetzelfde als je de hele dag een baseball-cap op hebt hoor...
Maar om het nou 'pijn' te noemen vind ik wel heel ver gaan.
 
Kaalscheren. :P

Maar "haarpijn"is vrij normaal hoor.
Ook aan je haren zitten hele kleine spiertjes. ( zorgen voor kippevel)

Eigenlijk is het niets anders dan spierpijn en valt er ook weinig aan te doen.


Ik heb dat bvb als ik mijn haar de hele dag in een staart draag.
 
Laatst bewerkt:
Gebruik eens een ander merk haarfixatie.
Er schijnen ook helmen te komen met een spiegeltje bovenin,kun je zien of je haar goed zit en of je make-up waterproof is.
 
vraag of je leraar je eerst een keer in je ballen schopt,




wedden dat je geen last meer van je haartjes hebt????













of is dit te grof?????
 
Heb ik ook wel een last van als ik lange haren heb en de hele dag met een pet op loop :P
 
pppff wordt steeds erger eerst topics over kont pijn nu haar pijn ....??

pijn ongemak kou verkrampte houding verdoofde handen vliegen tussen je tanden dat HOORT bij motor rijden :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan