MFMM 2011 Flevoland afspreek topic

Lakkie

Die hard MF'er
4 aug 2009
894
0
Dronten
T was een prachtige dag en wat was t druk, hieronder de links van de foto's en youtube filmpjes. Vermeld bij foto's AUB welke foto nummers of op welke pagina en bij de filmpjes vanaf welke minuut.


FOTO~TOPIC : MFMM 2011 De foto's

FOTO'S
vanaf deze foto en verder staat een klein gedeelte van de groep :
http://volgaspics.nl/Seizoen 2011/Motor Forum Mega Meeting 8-5-2011/index7.html





http://www.flickr.com/photos/totalvisualsolutions/sets/72157626550195005/?page=23

http://www.flickr.com/photos/totalvisualsolutions/sets/72157626676738644/?page=13

FOTO's VERZAMELPUNT DRONTEN + MEGA MEGA DIKKE LANGE AFTERPARTY BIJ ROB OP DE OPRIT : Mfmm 2011 mei


FILMPJES
 
Laatst bewerkt:
Verzamelpunt: Emmeloord randweg (van staveren) 9:30

want flevoland heeft ook nog en polder bovenin ;)
 
Laatst bewerkt:
Vorige 2 keren ook niks van noordoospolder gehoord daarom niet vermeld. maar hij staat er nu bij hoor.
 
Ben er weer bij!

Urk en Emmeloord via Lelystad? Kan weer een leuk groepje worden :-)
 
Komen jullie ook nog in de buurt van Almere, of willen jullie dit liever mijden haha!?

Meestal gaat de groep Almere met de groep van het gooi mee.


ow en ik rijd ook mee :Y .. maar ik rijd niet meer voorop zoals de vorige keren, (toen nog met mn bandit) heb ik niet zo'n zin in eigenlijk :P
 
Laatst bewerkt:
Hey sol x heb je nu een vtr sp1? vette machines zijn dat.

Almere komt maar naar lelystad. vorig jaar waren er een stuk of 4, de rest van almere rijd via de snelweg dacht ik.

Moeten we maar ff een nieuwe voorrijder hebben, nog vrijwilligers? Sta je wel mooi vooraan op de foto bij aankomst in veenendaal.


RVT, hey rob motor al paar keer uit de stalling gehaald, ik heb al 2 keer ff door dronten heen gereden. Even iedereen weer laten horen dat mijn herrie pijp t nog steeds goed doet :P.
 
Als Sollx en ik gaan gaat Leipe-flip waarschijnlijk ook, vanuit Lelystad.

Ik kan me trouwens wel herinneren dat er ooit een grote groep vanuit Harderwijk ging. Die misten we toen net. (ging dacht ik toen ook over de snelweg)

Maar de laatste paar keer was het inderdaad nauwelijks de moeite waard ;)
 
Hey sol x heb je nu een vtr sp1? vette machines zijn dat.
O-)


Als Sollx en ik gaan gaat Leipe-flip waarschijnlijk ook, vanuit Lelystad.

Ik kan me trouwens wel herinneren dat er ooit een grote groep vanuit Harderwijk ging. Die misten we toen net. (ging dacht ik toen ook over de snelweg)

Maar de laatste paar keer was het inderdaad nauwelijks de moeite waard ;)
en zo niet dan binden we m op jou cb250, en slepen we die achter jou Zephyr mee
 
Laatst bewerkt:
Ja daarom laten we harderwijk maar zitten denk ik, vorige keer zou heel MF H'wijk komen en je kan mij niet vertellen dat er maar 2 man in heel H'wijk een motor hebben :P. Als ze toch mee willen dan gaan ze maar langs de weg wachten tot wij voorbij komen.
 
Hey Joran,

Motor inderdaad uit de stalling gehaald en vorig weekend even een stukkie gereden.

H'wijk was vorige keer maar met 1 persoon, en die kwam niet eens uit H'wijk :-)

Maar goed het is altijd wel leuk om een paar man op te kunnen pikken en het is niet de moeite lijkt me. Maar ben bang dat animo voor/van H'wijk inderdaad niet groot is.

Maar 20 man in totaal moeten we toch kunnen halen. Ik zie er naar uit!
 
De aprilia goed de winter doorgekomen? Een paar man extra oppikken is niet verkeerd maar als iedereen zegt dat ze daar zullen staan en er staan er maar 2 of zelfs 1 is dat zonda van kwartier extra wachten terwijl iedereen op zondag dan liever een kwartier langer in zijn bed had gelegen :P

We hebben er nu ook al paar uit emmeloord erbij en waarschijnlijk zullen er nog wel meer aansluiten die geen lid zijn.

Zodra het weer iets beter is moeten we maar ff een mooi tochtje doen we houden wel ff contact via sms dan.
 
Handig! hoef mezelf niet eens in te schrijven zie ik net..;)

maar we kunnen toch gewoon lands h'wijk gaan? komen we in principe toch langs!?

@sollx
ennu... ik wil wel voorrijden, geen probleem! anders gaat joran denk ik wel;)
de route van de vorige keer vond ik wel prima eigenlijk! moet je me die ff laten weten!

Ennu, teun gaat zou volgens mij ook gaan vanaf de mac (was de vorige x in mei ook mee, gele TL)
dus die zal ook wel een paar jongens meenemen!


En die gasten uit urk de vorige? gaan die het op tijd halen??:P


misschien gaan er nog meer mee vanuit dronten die geen lid zijn! laat ik nog wel ff weten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan