Ducati Bella Olanda 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Panigale1199S

MF veteraan
19 jun 2010
1.557
0
Jongens en dames,

Ik heb plannen klaar liggen voor een leuke Ducati toertocht met als startpunt, The Gallery in Brummen en wij eindigen ergens in het midden van het land. Wij starten in Brummen met een brunch, kosten ongeveer 10 Euro. Diverse broodjes, fruit en drinken.

Ik ken de eigenaar daar goed en zijn zoon heeft als ik het goed heb een SP5 staan. Het is een rit van ongeveer 125 km. Wie zou het leuk vinden om met een aardige groep te gaan. Superbikes, Monsters, Multistradas, Streetfighters. Alles is welkom.

Ik dacht aan zaterdag 21 mei. Ik maak een lijst met aanmeldingen en als je dus echt mee wilt dan zet ik je op de lijst waarna je bericht krijgt over de kosten van de brunch. Daar ga ik volgende week over praten.

Aanmeldingen op p.bouthoorn@planet.nl
 
Ik ga de route van te voren rijden en proberen zoveel mogelijk verkeerslichten en drempels te vermijden. Veel binnendoor. Ongeveer 125 km is tie.

Ik wil graag dat iedereen die mee wil zich aanmeldt via mijn mail. Wij starten met een brunch in Brummen. Drinken, broodje etc.. De kosten daarvoor moet ik een week tevoren zelf betalen en dus ga ik van te voren ook incasseren. Als je je via de mail aanmeldt, dan ga ik een lijstje maken. Ik kan dan iedereen emailen en op de hoogte houden. De route wordt geprint en ik ga ook kijken of ik hem voor de TomTom of Garmin kan maken. Sowieso zal ik voorop rijden en dan hoef je eigenlijk alleen maar te volgen. Er komt een tankstop ergens midden in, dus als wij allemaal een volle tank hebben dan is het geen probleem.

Ik ga proberen een BBQ aan het eind van de middag te laten sponsoren met een herinnering aan de rit. Dus in feite kost het je dan alleen benzine en de brunch. Ga ook proberen een soort van bezemwagen te organiseren.

Ik vind het leuk om te doen, dus meldt je aan op p.bouthoorn@planet.nl
 
Ik ga de route van te voren rijden en proberen zoveel mogelijk verkeerslichten en drempels te vermijden. Veel binnendoor. Ongeveer 125 km is tie.

Ik wil graag dat iedereen die mee wil zich aanmeldt via mijn mail. Wij starten met een brunch in Brummen. Drinken, broodje etc.. De kosten daarvoor moet ik een week tevoren zelf betalen en dus ga ik van te voren ook incasseren. Als je je via de mail aanmeldt, dan ga ik een lijstje maken. Ik kan dan iedereen emailen en op de hoogte houden. De route wordt geprint en ik ga ook kijken of ik hem voor de TomTom of Garmin kan maken. Sowieso zal ik voorop rijden en dan hoef je eigenlijk alleen maar te volgen. Er komt een tankstop ergens midden in, dus als wij allemaal een volle tank hebben dan is het geen probleem.

Ik ga proberen een BBQ aan het eind van de middag te laten sponsoren met een herinnering aan de rit. Dus in feite kost het je dan alleen benzine en de brunch. Ga ook proberen een soort van bezemwagen te organiseren.

Ik vind het leuk om te doen, dus meldt je aan op p.bouthoorn@planet.nl

Kickje voor deze aanrader-tourrit!
 
Deelnemers tot nu

Dutch1198S
RuudRuud
Dimi
rvf400nl
luna11
Nanne1988
Siep59
 
Laatst bewerkt:
Stuur mij maar een mail als je mee wilt, GKST.

De zoon van de eigenaar van the Gallery sprak ik gisteren. Hij heeft zoals ik eerder zei een 888 SP5 en nu ook een 998 FE en wil ook graag meerijden.

Ik hou jullie allen op de hoogte.
 
Mailtje gestuurd ;)

full
 
Ik heb gisteren gesproken met Nico Aaldering van The Gallery in Brummen. Hij is erg enthousiast geworden. Als eigenaar van een 888SP5 en een 998 FE wil hij ook graag meerijden.

Ik was vandaag op de motorbeurs en sprak met Hans van (mijn dealer) Ducati Zaltbommel. Hij vindt het ook een leuk idee en ik heb hem gevraagd of zijn dealer het eindpunt van de rit wil zijn.

Ik ben bezig met het sponsoren van de brunch bij het startpunt en de BBQ bij het eindpunt. Wordt vervolgd.

Deelnemers tot nu.

Dutch1198S
RuudRuud
Dimi
rvf400nl
luna11
Nanne1988
Siep59
GKST
 
Laatst bewerkt:
~
Ik heb gisteren gesproken met Nico Aaldering van The Gallery in Brummen. Hij is erg enthousiast geworden. Als eigenaar van een 888SP5 en een 998 FE wil hij ook graag meerijden.

Ik was vandaag op de motorbeurs en sprak met Hans van (mijn dealer) Ducati Zaltbommel. Hij vindt het ook een leuk idee en ik heb hem gevraagd of zijn dealer het eindpunt van de rit wil zijn.

Ik ben bezig met het sponsoren van de brunch bij het startpunt en de BBQ bij het eindpunt. Wordt vervolgd.


Ik heb ook zeker interesse om te komen als we eindigen bij ducati zalbtommel hoef ik maar 300 meter verder te rijden op de hypermotard en dan ben ik thuis haha zou helemaal ideaal zijn :P :+ _O- moet alleen nog even de datum checken.
 
Laatst bewerkt:
svenxtx, Plastikman en martijnlohman. Laten jullie even weten via de email of jullie mee gaan. Ga van de week weer bellen. Zou leuk zijn als ik al boven de 10 deelnemers kom.
 
Deelnemers tot nu.

Dutch1198S
RuudRuud
Dimi
rvf400nl
luna11
Nanne1988
Siep59
GKST
Maykel
 
Deelnemers tot nu.

Dutch1198S
RuudRuud
Dimi
rvf400nl
luna11
Nanne1988
Siep59
GKST
Maykel
Marcos1969
co kroon
RolandPricken

Roland, stuur mij nog even een email voor mijn mailinglijst.
 
Laatst bewerkt:
Deelnemers tot nu.

Dutch1198S
RuudRuud
Dimi
rvf400nl
luna11
Nanne1988
Siep59
GKST
Maykel
Marcos1969
co kroon
RolandPricken
cvhooij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan