Slippery Yam project

H-D Lasmoat

MF veteraan
9 aug 2009
2.560
24
Omg. Zwolle
Hee luu!

Ik ben al een tijdje bezig mijn XS650 te cafereezeren. Begint nu wat leuke vormen aan te nemen.

Kort door de bocht, USD van R1, monoshock, 447 frame enz..
Tank net hand laten maken in Engeland en deze week binnen gehad.
Ikke trots en dus nu heeft foto's plaatsen wat zin.

De voortgang wordt hier zo nu en dan wel neer gepleurd ;)

Even een indruk:

full

full

full


Koooomm maar kom maar kom maar ;)
 
Laatst bewerkt:
ik vond vroeger die rubber hoezen om een voorvork al cool, maar zo`n blauwe doek is echt helemaal da bomb, ik denk dat je een trand gaat zetten :P

Ik vind die tank trouwens wel ubergeil, ga je nog wat met het blok doen ook? ander blok erin ofzo?
 
Kan heel leuk worden!! FF een vraagje waar heb je die tank laten maken??
De tank komt bij TA Baker tab fueltanks vandaan uit Wales, dit is de zogeheten
Slippery Sam, gemaakt voor triumph, maar omdat de xs en de triumph veel gemeen hebben waren er niet veel veranderingen nodig om hem pas te maken voor de xs, en stukken goedkoper dan dat je hem in Nederland besteld.
 
he heb je project bekeken ziet er erg gaaf uit, die fietsjes lenen zich ook overal voor.
die kabelboom is die verder nog origineel en compleet?
dan bedoel ik dat ie niet volhangt met zelfaangeknepen stekkertjes enzo, de mijne heeft ook electronische onsteking.
 
Volgens mij is hij helemaal origineel.
Ik heb er 1 stekkertje afgeknipt, weet niet meer welke.
Ik wil er graag €25,- incl verzenden voor hebben.

Ga zo wel ff zoeken en een foto schieten.
 
ja klopt bouwjaar 1975, zal dan wel anders zijn heb liever een uit die tijd dan komen alle stekkers ook overeen snappie?
 
Ja, ik kan me dan ook niet voorstellen dat jij een electronische ontsteking hebt. Jij hebt als het goed is contactpunten.
Heb jij toevallig nog een set originele dempers? Mijn pa heeft een 447 met gescheurde einddemper.
 
Dat is juist de liefhebbende basis van dit project ;)
nou ja, ik zat het me ff af te vragen, qua uiterlijk vind ik die blokkies wel frappig, en ze passen natuurlijk perfect bij zo`n project, maar volgens mij hebben ze net zoveel vermogen als een rolstoel.

Of zit ik er er naast.

Aan de andere kant, het geheel zal ook niet zo gek veel wegen:)
 
nou ja, ik zat het me ff af te vragen, qua uiterlijk vind ik die blokkies wel frappig, en ze passen natuurlijk perfect bij zo`n project, maar volgens mij hebben ze net zoveel vermogen als een rolstoel.

Of zit ik er er naast.

Aan de andere kant, het geheel zal ook niet zo gek veel wegen:)
50 snoeiharde PEEKAAS. Beetje werken voor je snelheid is ook wel leuk.
 
en als het niet genoeg is zijn er mogelijkheden zat om hem iets sneller te maken
bij heiden tuning: Homepage
 
Ja, ik kan me dan ook niet voorstellen dat jij een electronische ontsteking hebt. Jij hebt als het goed is contactpunten.
Heb jij toevallig nog een set originele dempers? Mijn pa heeft een 447 met gescheurde einddemper.
dat klopt, origineel heeft hij puntjes maar daar is later een electronische op gezet.
ik heb nog wel van die taps toelopende dempers liggen met zon revolver uiteinde, snappie?
 
en als het niet genoeg is zijn er mogelijkheden zat om hem iets sneller te maken
bij heiden tuning: Homepage
toen ik de mijne kocht was hij opbeboord naar 900 cc maar dat was dikke ellende, te dunne cylinder wanden dus te snel te heet, kortom olie zeikt overal uit.
heb toen maar besloten gewoon 650 bloempotjes te monteren, voor mij is hij snel zat.
 
Uhhh nee, piccie?
zal ik dit weekend wel ff doen, beetje tijd gebrek wegens bsa treffen bij onze mc in genemuiden.
trouwens 9 en 10 april organiseren mn maat en ik voor de tweede x een zijspan treffen, ook met wat brikken en klassiekers.
dus als je het wat lijkt, welkom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan