Project WTF!

gixxer1100turbo

MF veteraan
2 apr 2006
1.286
25
Het plan ;

Gsxr 600 Srad rijwielgedeelte
Gsxr 1000 blok met turbo
Gsxr 600/750 kuipwerk

Het kuipwerk zal worden samengesteld uit kuipwerk wat op MP te vinden is. Lichte schuifschade geen bezwaar.....er zal ook niet gekeken worden naar kleurstellingen,zolang de pasvorm goed is..... het zijn racekuipen geworden...
Uiterlijk zal het dus een scruffy motor worden,een beetje ratbike misschien zelfs..

Motorisch is het een ander verhaal; na alle motorsteunen te hebben aangepakt,zal het blok er zo inhangen alsof het standaard is...de turbo zal van buiten niet te zien zijn,geen uitstekende luchtfilters of dumpvalves...
De uitlaat (met schuifschade uiteraard) zal standaard zijn,afgezien van het binnenwerk,want de turbo moet wel kunnen ademen..

Kortom; een Srad 600 met 250 pk... :')


full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken! Veel succes in ieder geval *O*

ps je weet dat ze het frame op 600cc en het bijbehorende vermogen hebben berekend? :P
 
Ik ga je volgen! Ga je het blok van je GSXR1000 erin schroeven of pak je een ander blok?

:)
 
idd een heel gaaf plan .
ben nieuwsgierig naar het eidresultaat ,maar rustig aan dan kunnen we er langer van genieten.
ga hem zeker volgen
 
???? Als je er een 1000 cc blok in gaat hangen. Word het toch niet in eens een 600???

Kortom 1000 met 250pk ;). En dat is dan weer niet zo speciaal. :P
 
}) lachen ik vind het top..

heb ff op zolder gekeken heb nog een bovenkuip steun en een gewij voor een srad..
ook heb ik de lucht kokers waar de oortjes van af zijn, en speigels..

als je ut ken gebruiken voor een kratje bier komen we er wel uit ;) :)
 
}) lachen ik vind het top..

heb ff op zolder gekeken heb nog een bovenkuip steun en een gewij voor een srad..
ook heb ik de lucht kokers waar de oortjes van af zijn, en speigels..

als je ut ken gebruiken voor een kratje bier komen we er wel uit ;) :)

Kijk,dat zijn de berichten... :}
 
Laatst bewerkt:
Vandaag heb ik mezelf maar even nuttig gemaakt,en het blok hangt erin.
Er moeten nog wel diverse steunen/schetsplaten gemaakt worden,maar nu het blok van de werkbank af is geeft een voldaan gevoel 8-)

Allereerst heb ik de linker motorsteun op het blok aangepakt;

full
 
En toen kon het blok er al in,dit is niet aan te raden als je alleen bent....het is maar goed dat ik zo sterk ben.. :+

full
 
Tight fit aan de rechterkant,heeft nog een beetje aandacht nodig :X

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan