Gebruikt Bridgestone banden BT003R

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fazerman

Ex-ZAC#167
28 feb 2002
5.255
626
Nieuwerkerk a/d IJssel
Heb hier nog wat ex-circuitbandjes 120/180, zit nog profiel genoeg in de midden voor op straat, liggen in de weg dus alledrie voor 50 Euries !

(ophalen of excl. verzendkosten)
full
 
Wat zijn de DOT codes? Heb toch wel interesse.
Weet je ook zo wat eventueel opsturen zou kosten?
DOT's uit 2008 maar alledrie in 2010 nieuw gekocht bij bandenboer, deden het nog best hoor :]

Verzenden van een pakket tot 30 kg (tot 10kg ga je niet redden met 3 banden...) kost net 12 Euro, aan jou de keuze , Maikel84 wil ook langskomen om ze op te halen maar wij waren al soort van in gesprek dus zeg maar ja of nee ?
Voutje ik was dus al in gesprek met Dijkfreak, aan dijkfreak dus de eerste keus dus, ja of nee ?
Daarna netjes op volgorde Gerrit en Michael, ff schrikken ineens al die drukte...
 
Laatst bewerkt:
Nou, dijkfreak niet meer gehoord dus dat gaat over.
Gerrit1987, aan jou de keus/optie om te reageren tot morgenavond anders gaan ze zeer waarschijnlijk naar Maikel !
 
Ik reageer!!! Sorry voor de late reactie, maar had de laptop bij het laptoprepareermannetje liggen.
Ik heb nogsteeds wel interesse. Moet ik je even mailen? Of mail je mij even op gerwinvanos apestaartje hotmail. com
 
Laatst bewerkt:
Ik reageer!!! Sorry voor de late reactie, maar had de laptop bij het laptoprepareermannetje liggen.
Ik heb nogsteeds wel interesse. Moet ik je even mailen? Of mail je mij even op gerwinvanos apestaartje hotmail. com

Op de valreep zullen we dan maar zeggen ;)
Enne, ik ga er vanuit dat je interesse betekent accoord met 62,20 voor de drie bandjes (incl verzenden, aangetekend verzenden kan ook, dat komt op 63,50) ?
Anders laat ik ze morgen door Maikel ophalen...
Dus als je accoord bent mail me dan maar je adresgegevens en ik stuur je de betalingsgegevens retour, email staat in mijn profiel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan