Project Big One - Super Four Since 1992 (part V)

Ik rij CB1300 of CB1000

  • CB 1300

    Stemmen: 14 66,7%
  • CB 1000

    Stemmen: 7 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.

Medic-XX

MF veteraan
10 mrt 2008
7.115
1
Haarlemmermeer
Zo het is tijd voor deel 5.
In dit topic zijn de rijders en bezitters van harte welkom die op een Honda CB1300 rijden en de rijders en bezitters van de CB1000.
Daarnaast is natuurlijk iedereen van harte welkom die vragen heeft en die onze Big One Super four een warm hart toe draagt.
Ik hoop dat we in dit eigenlijk jubileum topic het 5e alweer heel veel plezier met woord en foto gaan beleven.
Dus
post veel foto's van je mooie CB1000 en CB1300 en natuurlijk van al het moois er om heen.
Vakanties veranderingen aan je CB. Noem maar op.
Mannen heel veel fun hier. Ben je nieuw stel je even voor met je naam en een foto van je CB.

Have Fun.
Medic-XX aka Martin.
CB1300feb20113.jpg
full
 
Aha, een nieuwe voorstelronde............

President Superfour a.k.a. Voorzitter Honda CB1000/1300club NL (www.superfour.nl) a.k.a. Maarten. :W

full
 
neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N neeeee ik doe het niet :N :N ,nee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N neeeee ik doe het niet :N :N ,nee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeneeeee ik doe het niet :N :N ,nee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N neeeee ik doe het niet :N :N ,nee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N neeeeneeeee ik doe het niet :N :N ,nee ik doe het niet :N :N , neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,


alhoewel het wel een uitdaging is :Y :Y :Y
dus misschien doe ik het wel O-) O-) O-)


neeeee ik doe het toch maar niet :N :N ,
 
neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N neeeee ik doe het niet :N :N ,nee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N neeeee ik doe het niet :N :N ,nee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeneeeee ik doe het niet :N :N ,nee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N neeeee ik doe het niet :N :N ,nee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N neeeeneeeee ik doe het niet :N :N ,nee ik doe het niet :N :N , neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N neeeee ik doe het niet :N :N ,neeeee ik doe het niet :N :N ,


alhoewel het wel een uitdaging is :Y :Y :Y
dus misschien doe ik het wel O-) O-) O-)


neeeee ik doe het toch maar niet :N :N ,

WAT doe je niet? KOPIEREN & plakken in elk geval WEL! _O- :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan