2de en 3de versnelling SV650 onbegrensd krijgen

michsv650

Rookie
22 mrt 2003
12
0
Merelbeke
Hallo,ik heb ooit ergens gezien hoe door het doorknippen van een paar draadjes onder het zadel van een sv de 2de en 3de versnelling niet langer begrensd zouden zijn.Heeft iemand van jullie dit ook al eens gezien of daarvan iets gehoord? :?

Nu was mijn vraag welke kleuren die draadjes waren,daar ik de site niet meer terugvind.Let wel op;dit was bij een ouder model van '99.

Alvast bedankt. ;)
 
waarom zou je dat doen... De sv heeft het meeste vermogen volgens de dynojet op 7300 toeren.

Toch doen... Op zoek gaan naar de toerenbegrenzer (elektrisch kastje) en die loskoppelen opgelost.. Met de risico's vandien..
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij doel jij op de begrenzing bij de versies met injectie. Deze hebben op de eerste 3 versnellingen een begrenzing.
Dit is op te heffen door het doorknippen van 1 draad en het plaatsen van een weerstandje van 2Kohm. Dan denkt de injectie dat hij in een hogere versnelling staat. Mij staat bij dat het om een paarse draad gaat, kan ook roze zijn.
Die komt van je versnellingsbak af.

Beter is om de injectie opnieuw te laten afstellen. Kost rond de 100 Euro.

(weerstandje maar 0,10) :X
 
Hallo,ik heb ooit ergens gezien hoe door het doorknippen van een paar draadjes onder het zadel van een sv de 2de en 3de versnelling niet langer begrensd zouden zijn.Heeft iemand van jullie dit ook al eens gezien of daarvan iets gehoord? :?

Nu was mijn vraag welke kleuren die draadjes waren,daar ik de site niet meer terugvind.Let wel op;dit was bij een ouder model van '99.

Alvast bedankt. ;)
www.sv650.tk was die site. In het het menu MODS aanklikken en dan kiezen voor de ignition retarder mod. Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan