2de Lente Toer Tocht Hulst, 6 mei 2012

ik kan dit bevestigen... twee weken geleden stond de VFR te blinken dat het niet schoon meer was... Zo intens rood...
 
er zit een klein stukje onverhard tussen, maar dat stukje is zelfs voor een Harley geen probleem.

is een paar honderd meter... verder een tweetal keine stukjes met kasseien/kinderkopjes. Route is in principe klaar. We gaan hem nog 1 keer rijden als laatste controle... En dan op 5 mei de pijlen ophangen. Vandaag begonnen met het rondsturen van de flyer (kopietje van deze post). Mensen die de flyer als PDF willen hebben om wat meer reclame te maken mogen me een PM sturen en ik zorg ervoor!

Danny
 
Even een post, zodat dit draadje weer wat bovenaan komt.

SF is afgelopen dinsdag opgehaald door de dealer. Wordt vandaag of morgen gerepareerd en in elkaar gezet. A

Als het goed is kan ik dan van het weekend weer rijden, toertocht voorbereiden!
 
gisterenavond een mailing rondgestuurd naar een behoorlijk lange adressenlijst...

een van de mensen die een reageerde vroeg me deze website en rit op 5 mei even onder de aandacht te brengen: http://rots-dhc.nl/Bevrijdingsrit.html

bij deze.
Danny
 
Laatst bewerkt:
Heb ondertussen de flyer ook rondgestuurd naar de verschillende omroepen en kranten. Nu maar afwachten op reacties.

Mijn motor is gemaakt, afgelopen maandag in de regen de route bijna helemaal gereden. Mooie stukjes Zeeuws Vlaanderen en Belgie en ik ben zelfs op plaatsen gekomen waar ik nog nooit geweest was.

Tot de 6e mei.

Groeten,

Rimco.
 
Kreeg vandaag een maltje van Motortotaal: de flyers waren uitverkocht! Dat getuigt van veel belangstelling... Dus maar een nieuw stapeltje gebracht.
 
Laatst bewerkt:
Morgen de pijlen van vorig jaar voorzien van een fel oranje puntje. Dat zou ze toch wat beter zichtbaar moeten maken leek ons. 6 mei komt dichterbij!
 
Ik zal niet meerijden... heb dat al een paar gedaan...

Heb begrepen dat Jan H. komt.

Zeeuwmeeuw, je kunt vanaf 9.00 uur inschrijven. Ik neem aan dat er nog meer mensen komen die je kent en waar je mee kunt rijden. Afwachten denk ik....
 
Marten gaat er ook op tijd zijn, en gaat de route als een van de eerste rijden om te kijken of niet een of andere jodocus pijlen heeft omgedraaid, gejat, er af getrokken oid. Natuurlijk wil hij liever niet alleen rijden, dus die zoekt nog een maatje!
 
toch geen schoonheidsslaapje meer nodig? Leuk dat je erbij bent!

tot zondag allemaal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan