2de Lente Toer Tocht Hulst, 6 mei 2012

Nou mn 2 mederijders hebben net afgebeld, vanwege t weer. Maar volgens mij blijft t droog als ik buienradar moet geloven. Maar jeetje jullie gaan vroeg?
 
Nou mn 2 mederijders hebben net afgebeld, vanwege t weer. Maar volgens mij blijft t droog als ik buienradar moet geloven. Maar jeetje jullie gaan vroeg?
:o hebben ze afgebeld?

en ff off: morgen maar eens vragen of de buren er geen last van hebben.. om 23.15 savonds staat die tv zo hard dat we het boven (2 verdiepingen erboven) in bed nog horen!

dan snappen jullie gelijk waarom de meest herriemakende motors voor mij als muziek in de oren klinkt..
 
Laatst bewerkt:
ill-violated-dead-smiley-9437.gif
Nou, wel een nadeel van dit weer ontdekt, als je vanaf dat je naar bed gaat ligt te blaffen in je nest als een zeehond dan wordt je er niet bepaald frisser van.
ill-violated-dead-smiley-9437.gif


Mja, show must go on :]
 
Mooi rijweer, leuke tocht en gezellige mensen..... Rimco, Danny en Peter, bedankt voor deze mooie leuke tocht! Weer leuke mensen leren kennen....
 
voor iedereen die de Lenterit mogelijk gemaakt hebben; complimenten

mooie route, jammer dat de pijltjes op waren
 
Hoi,
Jammer dat de GPS route maar liep van inschrijftafel tot vertrekpunt. Heel vreemd, want in de preview gaf de rit ca 194 km aan en bij vertrek 0, bestemming bereikt. Ook bij een mederijder.
Zelf heb ik dit ooit meegemaakt doordat ik een triplog omzette in route waardoor tussenpunten ontbraken. Voor de zekerheid nog ff gecheckt of automatisch herberekenen aan stond. Niet dus. Toch een heel mooie rit dankzij de bepijling. Knap dat jullie er zoveel energie in gestoken hebben Rimco, Danny en Peter!
Groeten
 
Nee, vast niet want er is juist niets te zien!


Hij is weer schoon :+

afbeelding082rsz.jpg


En hij staat alweer in de garage onder zijn hoes.
Danny houdt niet van schone wegen denk ik })

Maar zoals gezegd, het was een leuke toer vandaag met eigenlijk verbazingwekkend goed weer.

Het was op sommige punten een beetje listig dat de 'nieuwe' pijlen verdomde veel op de pijlen leken van een andere toertocht (wellicht dat sommigen de verkeerde tocht hebben gereden? :+ ) maar mede dankzij Hugo en Marten is alles goed gekomen.
Op her en der wat excessief grind/puin op de wegen na was het gewoon prima rijden.

Hugo had de knalknop niet nodig vandaag ;)

In IJzendijke even gestopt voor een bakje koffie en een belegd broodje soep tosti stuk appeltaart :P
Lekker in het zonnetje gezeten met 5 man en Ome Koos MGG.

Nogmaals merci en tot ziens!

Als ik van het forum wordt gekickt dan is het de schuld van MGG! :+
 
Laatst bewerkt:
De tering..... waar hou jij je mee bezig. _O-

Ik heb hem weer onder een stuk zeil geflikkerd en klaar. :P



Ik schop je niet van het forum hoor. O-)
Zou niet durven.











Ik heb nog andere truukjes. })
 
Laatst bewerkt:
ziet er akelig schoon uit, Paul. hou ik ook wel van! Normaal ben ik ook een fanatiek poetser, maar nu even niet meer. alle pijlen zijn opgehaald, en het is te laat nu. Komt ergens deze week nog wel!

we hebben qua organisatie weer wat geleerd vandaag, en wat aantekeningen gemaakt voor de volgende keer! de pijlen... Tja... Hebben we ze geverfd om ze duidelijker te maken, blijkt een andere groep dezelfde kleuren te gebruiken.. Botte pech, maar de meeste hebben het allemaal goed gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Het was inderdaad een mooie dag. Heerlijk gereden. Hierbij nog een paar foto's.
imag0040f.jpg


imag0041xz.jpg


imag0042im.jpg


Peter, Remco en Danny, bedankt voor de organisatie!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan