2de pc

kilowattknijper

MF veteraan
21 nov 2004
5.701
6
breda
Ik ben al een tijdje (niet betalend) lid van dit forum.
Nu heb ik thuis een 2de pc op basis van Linux. Ik kan op diti forum kijken maar reageren is er niet bij.
Hoe kan ik dat bewerkstellen ?
 
Deze vraag is doorgestuurd naar onze IT-afdeling.
U krijgt zo spoedig mogelijk bericht. :+
 
Maar je kunt dus nergens inloggen?

Alleen met deze pc. ik kan wel proberen in te loggen maar het loopt dan gegarandeerd spaak op de ***** code.
Ik moet ook nog uitvinden hoe ik mijn mailbox werkend krijg op de nieuwe pc.

Als het fout loopt op deze pc (komt weleens voor) dan vraag ik een nieuwe code aan en installeer dat door de activ. sleutel naar de browser te copieeren. dan gaat het weer tijden goed.

mail wil ik zoveel mogelijk op deze pc houden.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al een tijdje (niet betalend) lid van dit forum.
Nu heb ik thuis een 2de pc op basis van Linux. Ik kan op diti forum kijken maar reageren is er niet bij.
Hoe kan ik dat bewerkstellen ?

Open het terminalvenster en voeg de volgende code toe en druk op enter

sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras

Dit installeert o.a. Adobe Flashplayer, die je nodig hebt om deze site goed te kunnen bekijken.

Als je wilt weten wat er allemaal wordt geïnstalleerd kijk dan hier linux-ubuntu-restricted-extras
 
Je moet je koeken weggooien wordt er over het algemeen als eerste geroepen bij compjoeter problemen.
 
Je moet je koeken weggooien wordt er over het algemeen als eerste geroepen bij compjoeter problemen.

Heel goed mogelijk dat je cookies moet verwijderen, maar met Ubuntu moet je toch echt het volgende doen:

Open het terminalvenster en voeg de volgende code toe en druk op enter

sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras


Dit installeert o.a. Adobe Flashplayer, die je nodig hebt om deze site goed te kunnen bekijken.

Als je wilt weten wat er allemaal wordt geïnstalleerd kijk dan op linux-ubuntu-restricted-extras.php

En zorg ervoor dat je javascript hebt ingeschakeld.
 
Open het terminalvenster en voeg de volgende code toe en druk op enter

sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras

Dit installeert o.a. Adobe Flashplayer, die je nodig hebt om deze site goed te kunnen bekijken.

Als je wilt weten wat er allemaal wordt geïnstalleerd kijk dan hier linux-ubuntu-restricted-extras
Shit wat is die ene versie van linux toch gemakkelijk en gebruiksvriendelijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan