2de Pinksterdag, wat te doen..

Tis een eindje voor je rijden, maar je zou naar Oss kunnen gaan voor de races daar.. ( op een echt stratencircuit. :P )

Effe voor de duidelijkheid, Oss ligt bij Den Bosch......
 
Ik ben gisteren ook naar Oss geweest. Dat was inderdaad erg gaaf. Onder de indruk van die classics geraakt. Ziet er wel gaaf uit met zo'n oude maar gave bak racen. Maar wat echt het gaafste was, dat was de SS600 race. Jezus wat gaan die mannen hard
 
Kben vandaag naar Oss geweest. Nu nog onder de indruk van al het geweld daar.... Jullie hebben gemist... De classics, de Supermono's, de SS600 ( erg gaaf :P ), de BOTT, de 125 cc en als klapper de Superstock ( R1tjes, GSXR1000's e.d.) Mijn god die Suzuki's klinken gaaf.... Kheb trouwens vandaag ook de nieuwe uitlaat voor mijn R1tje gezien en ( vooral.) gehoord..... Een "Schnappon" ... Ik ken het merk niet, maar het waren twee dubbele chrome uitlaten boven elkaar... En een geluidje :9 :9~
 
kom naar de binnenkomst van de Roparun kijken in R'dam op de Coolsingel :+
 
Wat deed je toen en wat doe je nu is eigenlijk wel een aardige vraag.

Toen had ik mijn nieuwe motor, de verbluffende F6, net twee weken, dus raad eens? Ik denk dat ik wel heftig aan die zes gasschuiven aan het sjorren was. :] :]

Nu? Op 28 mei zit ik in de USA, met een broer op bezoek bij een andere broer die woont in Key West. En we hebben alle drie een motorrijbewijs, een dagje Harleys huren zit wel degelijk in de planning. Dus wie weet, misschien crossen we op 28 mei wel van Key West naar Key Largo (en weer terug).. :) :)

:]
 
@ F-sixLet je daar wel goed op de snelheid want ze zijn daar heel streng met snelheids overtredingen en er is maar 1 weg dus makkelijk te controleren.
 
Laatst bewerkt:
kom naar de binnenkomst van de Roparun kijken in R'dam op de Coolsingel :+

Geweldig, kan ik meteen een aantal collega's binnen juichen :}
Goed initiatief en diep respect voor diegenen die eraan meedoen :} .........maar ik zoek toch liever iets anders om naar toe te gaan. :+
 
@ F-sixLet je daar wel goed op de snelheid want ze zijn daar heel streng met snelheids overtredingen en er is maar 1 weg dus makkelijk te controleren.

Nah, komt wel goed; ik heb nooit zo de behoefte om hard te gaan rijden als ik in de USA ben. Met z'n drietjes een dagje lekker rustig ploffen, ieder op een Fat Boy.. Dat wordt genieten!

:]
 
net als voorgaande 2de pinksterdagen.....de 11stedentocht. Maar liefst 3600 motoren doen aan deze toch mee. Daarnaast natuurlijk een kleine 150 bijzondere auto's....zwartrijders e.d.
Voor mij dacht ik zo....de 12 keer dat ik deze toch meerijdt. Altijd een belevenis in Friesland. Wat een prachtige tocht met veel publiek wat super enthousiast is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan