2de Z1000 Z750 meeting

zojuist nog es op het andere topic langsgeweest en daar zag ik dat er nog een andere belg naar de meeting kwam
ik kom van limburg misschien kunnen we samen naar de meeting rijden
of als er nederlanders zijn van de kanten van maastricht?
alleen is ook maar alleen
 
zojuist nog es op het andere topic langsgeweest en daar zag ik dat er nog een andere belg naar de meeting kwam
ik kom van limburg misschien kunnen we samen naar de meeting rijden
of als er nederlanders zijn van de kanten van maastricht?
alleen is ook maar alleen

Ja dat is ZCrew...die was er ook op de 1ste meeting
Hij weet nog niet zeker of hij kan.
Check in de profielen of ze hun email vermeld hebben
Zo kunnen jullie onderling afspreken

hebben ze geen email vermeld..probeer wat te regelen in dit topic of het Z1000 Z750 meetin plaza topic
 
8-) Z-MotoCat reporting ... sign me up! :]

full
 
Zo...tussenstandje...kijk op pagina 1 voor meer bijzonderheden

DEELNEMERS
#1 Z1000MUIS :] Z1000
#2 BRINZ :] Z1000
#3 *GSX-R600* :] Z1000
#4 ACKIRA :] Z750
#5 MAESTRO :] Z1000
#6 TOMBA01 :] Z1000
#7 #550 RAY :] Z1000
#8 PATJE Z :] Z1000
#9 MEANDICK :] Z1000
#10 HOLLANDKAWA :] Z1000
#11 DOORDUWER :] Z1000

Guest
GIXXIERAY :] GSXR750
TRULLI :] GSXR1000
Nu heb ik vernomen dat het wat #550 RAY betreft aan het weer ligt of-ie gaat of niet, maar mocht-ie gaan, dan kom ik met hem mee op 'n Speed Triple.
 
Nu heb ik vernomen dat het wat #550 RAY betreft aan het weer ligt of-ie gaat of niet, maar mocht-ie gaan, dan kom ik met hem mee op 'n Speed Triple.


hmm minder herrie dus wellicht '(

gaat hij wat aan zijn circuittijden doen dat weekend? zag zijn tijden op een andere site :}

Maaruh in geval Ray wel kan, een speed-triple erbij is nooit weg natuurlijk *D Misschien tot dan....
 
Zet mij er ook maar bij voor volgende week, Z750.
Onder voorbehoud van mooi weer! :)
Als ik zak voor mijn examen geef ik jullie wel de schuld :}

Uiteraard is de meeting met mooi weer.
Maar wat is mooi weer?
Niemand gaat de gehele dag in de regen rijden.
De vorige meeting ging ook door en toen was het bewolkt de gehele dag.
Dus alleen bij gehele dag regen gaat het niet door.

Let dus Zaterdag en Zondagmorgen vroeg ff op dit topic .
We beslissen dan uiteindelijk pas JA of NEE meeting

Ik weet niet wat voor een examen je moet doen...theorie motorrijbewijs of afrijden ??
theorie overhoren we je wel ff...enne afrijden....ja...dat moeten wij ook nog allemaal :+

ps : genoteerd...en gaat je vriend ook mee?

 
Laatst bewerkt:
zal mijn best doen, wil dit ook nog wel eens meemaken.
alleen zal ik die van mij niet horen tussen al die brulpijpen.
Diene van mij heb ik pas half september
 
Uiteraard is de meeting met mooi weer.
Maar wat is mooi weer?
Niemand gaat de gehele dag in de regen rijden.
De vorige meeting ging ook door en toen was het bewolkt de gehele dag.
Dus alleen bij gehele dag regen gaat het niet door.

Let dus Zaterdag en Zondagmorgen vroeg ff op dit topic .
We beslissen dan uiteindelijk pas JA of NEE meeting

Ik weet niet wat voor een examen je moet doen...theorie motorrijbewijs of afrijden ??
theorie overhoren we je wel ff...enne afrijden....ja...dat moeten wij ook nog allemaal :+

ps : genoteerd...en gaat je vriend ook mee?

Ja, beide nog ff doen voor volgende week, maar Z750 is toch een goede beginnersfiets... ;)
Enne ja, vriend gaat ook mee, vandaar dat ik ook maar mee ga :] (MotocatZ750)
We zullen volgende week goed op forum kijken voordat we gaan!
 
vraagje aan alle Z rijders die meegaan naar zeeland:

ik ben mijn ER-5je aan het verbouwen(voorzoverdat gaat) tot een Z modelletje, breed stuurtje, ander voorspatbordje, koplampje van een gilera DNA, uitlaat van het model Buell X12 (beetje geknutseld) 107 dB, onderkuipje, strak achterkantje met unit van ducati erin, en een beetje gekieteld, kortom een fightertje!!

ik zou het heel leuk vinden als ik mee mocht rijden tussen al die fabrieks fighters van jullie.

dus mijn vraag is, MAG IK MEE??

als jullie een foto willen om te checken of mijn kawatje het wel waard is, mail ik die graag.

ik hoop iets van jullie te horen.
groet elmo
 
niet mailen, hier plaatsen !!!!!
Zo is dat.....in principe is iedereen die de Z een warm hart toedraagt welkom, laten we alleen even waken voor al te veel "gastrijders". Dit in verband met de capaciteit van de uitspanning waar we lunchen, ik zal effe vragen hoeveel ze er kunnen bergen. (we zullen niet de enigsten zijn). Er is reeds gereserveerd voor 15 man....
 
Zo is dat.....in principe is iedereen die de Z een warm hart toedraagt welkom, laten we alleen even waken voor al te veel "gastrijders". Dit in verband met de capaciteit van de uitspanning waar we lunchen, ik zal effe vragen hoeveel ze er kunnen bergen. (we zullen niet de enigsten zijn). Er is reeds gereserveerd voor 15 man....

We zitten op 16 brutto

Gixxie ray kwam waarschijnlijk alleen ff kijken bij het verzamelpunt?
Maestro was onzekere factor in verband met eiffeltour volgende week?

Dus 14 of 15 netto...voor de rit.

Als mijn fiets niet klaar is ....kan ik helaas ook niet mee ;(

feul injection managment over de zeik :(

Maar ik vertrouw er op dat mijn dealer het deze week verhelpt. ;)
 
Laatst bewerkt:
maestro in Z1000 Z750 meetin plaza topic

Ik vind dat voor de achterliggers het niet goed waarneembaar is. (zal in het echie wel loslopen

O, ik ga niet naar Barneveld (haal mijn kippen wel om de hoek ) IK zou vandaag afreizen naar de eiffel om zodoende volgende week met de toerrit mee te kunnen. Gezien het mindere weer ben ik dus niet gegaan en ga ik waarschijnlijk volgende weekend toeren aldaar en
Ga nu maar eens aan de klus in en om het huis en rijd een blokje in de buurt ter ontspanning.

@ Fulleke Vooralsnog geen interesse in dubbele lampen.

Enne ik ga volgende week wel luisteren aan het begin of einde van de tunnel ZONDER oordoppen. Die gozer met de grote smile bij de finish ben ik dan

{quote]

Dus als ik goed begrijp gaat ie naar de eiffel?
 
vraagje aan alle Z rijders die meegaan naar zeeland:

ik ben mijn ER-5je aan het verbouwen(voorzoverdat gaat) tot een Z modelletje, breed stuurtje, ander voorspatbordje, koplampje van een gilera DNA, uitlaat van het model Buell X12 (beetje geknutseld) 107 dB, onderkuipje, strak achterkantje met unit van ducati erin, en een beetje gekieteld, kortom een fightertje!!

ik zou het heel leuk vinden als ik mee mocht rijden tussen al die fabrieks fighters van jullie.

dus mijn vraag is, MAG IK MEE??

als jullie een foto willen om te checken of mijn kawatje het wel waard is, mail ik die graag.

ik hoop iets van jullie te horen.
groet elmo
posten die pic :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan