2de Z1000 Z750 meeting

MuiZ

MF veteraan
17 nov 2003
17.684
2
Centraal
Na de geslaagde meeting :} in juni en op veler verzoek willen we wederom een 2de meeting houden van deze prachtige machines. :9 :9~ :P

full


DATUM : 22 AUGUSTUS

TIJD :10.30 VAN DE VALK BERGEN OP ZOOM

LOCATIE TOERRIT : ZEELAND

ROUTE LEIDER : BRINZ


Het enthousiasme en de opkomst is groot :}

In ieder geval zullen we met meer lawaai door Zeeland gaan met al die brulpijpen. :9~

UPDATE VAN ZATERDAG 21 AUGUSTUS

2de Z1000 Z750 MEETING 2004

*D DEELNEMERS *D
#1 *D Z1000MUIS :] Z1000
#2 *D BRINZ :] Z1000
#3 *D *GSX-R600* :] Z1000
#4 *D MAESTRO :] Z1000
#5 *D TOMBA01 :] Z1000
#6 *D #550 RAY :] Z1000
#7 *D PATJE Z :] Z1000
#8 *D KNUTSEL :] Z1000
#9 *D HOLLANDKAWA :] Z1000
#10 *D DOORDUWER :] Z1000
#11 *D Z-MOTOCAT :] Z750
#12 *D MUISSCHIE :] Z750
#13 *D FULLEKE :] Z750
#14 *D CRAWL :] Z1000
#15 *D CAVE :] Z1000
#16 *D CLINIKSKE :] Z1000
#17 *D MILLANO :] Z1000
#18 *D KAWAZAKSKE :] Z1000
#19 *D AD/Z-1000 :] Z1000

:? ZCREW :?
Guest
*D GIXXIERAY :] GSXR750
*D PINA URAM :] SPEED TRIPLE
*D ELMOOTJE :] ER-5
*D GAST van CAVE :] BANDIT 600
 
Laatst bewerkt:
Na de geslaagde meeting :} in juni en op veler verzoek willen we wederom een 2de meeting houden van deze prachtige machines. :9 :9~ :P

DATUM : 22 AUGUSTUS

LOCATIE : ZEELAND

ROUTE LEIDER : BRINZ

VERZAMELPLAATS EN TIJD WORDEN T.Z.T DOOR BRINZ BEKEND GEMAAKT.

Ik hoop dat het enthousiasme en de opkomst weer groot is.

In ieder geval zullen we met meer lawaai door Zeeland gaan met al die brulpijpen. :9~

Post of je komt en ik zal de opkomst bijhouden in dit topic.



#1 *D Z1000MUIS
Laat even jullie voorkeuren weten: lange/ korte route, voorkeur om ergens wat te eten (onderweg en/of na afloop)zo ja, wat? Chinees, mossels?....Roept u maar....
 
Ik zal er zijn! en wat mij betreft lange route, maar heb niet zo zeer de behoefte om te eten na afloop, misschien gezien lange route wel tussendoor :)
 
Ik wil (..en zal, als er geen gekke dingen gebeuren..) er bij zijn *D
'kGa proberen nog wat 'andere' (..niet van 't forum :X ..) Z-rijders warm te krijgen ;)
Wat is lang, wat is kort..allemaal relatief, maar in zeeland kun je best een aardige route uitzetten natuurlijk, dus 150/200km :? ...enne..mosselen! :9
 
sorry jongens,

22ste kan ik er niet bij zijn. 21ste namelijk MF BBQ en iets vertelt mij dat ik dan niet erg helder ben de volgende dag.

Wel jammer, nog nooit in zeeland gegumd.

Iedereen veel plezier.
 
graag wat tussendoor eten en de afstand zo tot 150km in verband met aan en af rijden voor mij.

ps : liever chinees
 
graag wat tussendoor eten en de afstand zo tot 150km in verband met aan en af rijden voor mij.

ps : liever chinees


-De Chinees in Goes :P :}
-Afstand, ach voor een paar gezellige kilometers (gisteravond ook behoorlijk wat asfalt onder me vandaan zien glijden/rollen)


@ Brinz, denk dat ik ook van de partij ben. Gisteren toegelicht. Dus noteer mij maar onder voorbehoud 8-)
@ R six killer. Jammer '( Dat probleem met niet helder heb ik de 29e vrees ik. 28e feestje in mijn tuin.
 
Mooi, ik zal me de komende tijd eens over een route buigen....
Ik had gedacht om maar ergens voor Zeeland te verzamelen, zo bij Bergen op Zoom ofzo. Als iedereen nog naar Goes moet doorkachelen scheelt dat alweer zo'n half uur........vanaf Bergen op Zoom kunnen we zo de provincie in sjeezen.
Is het een probleem om iets vroeger te verzamelen dan de vorige keer? Zo rond 10.30 uur?
 
off topic:
nederland begint door te krijgen dat die Z750 toch wel een erg goede motor is voor dat geld; ik zie er de laatste tijd opvallend veel rijden :)

dus Fulleke, misschien zijn de Z750's straks wel in de meerderheid
 
Mooi, ik zal me de komende tijd eens over een route buigen....
Ik had gedacht om maar ergens voor Zeeland te verzamelen, zo bij Bergen op Zoom ofzo. Als iedereen nog naar Goes moet doorkachelen scheelt dat alweer zo'n half uur........vanaf Bergen op Zoom kunnen we zo de provincie in sjeezen.
Is het een probleem om iets vroeger te verzamelen dan de vorige keer? Zo rond 10.30 uur?
No Problemo..wat mij betreft
 
off topic:
nederland begint door te krijgen dat die Z750 toch wel een erg goede motor is voor dat geld; ik zie er de laatste tijd opvallend veel rijden :)

dus Fulleke, misschien zijn de Z750's straks wel in de meerderheid
Puntmuts, ben je er ook weer bij? We hebben toch als taak om je over de streep te trekken tot aanschaf van een Z.......
 
Mooi, ik zal me de komende tijd eens over een route buigen....
Ik had gedacht om maar ergens voor Zeeland te verzamelen, zo bij Bergen op Zoom ofzo. Als iedereen nog naar Goes moet doorkachelen scheelt dat alweer zo'n half uur........vanaf Bergen op Zoom kunnen we zo de provincie in sjeezen.
Is het een probleem om iets vroeger te verzamelen dan de vorige keer? Zo rond 10.30 uur?

@Brinz : is er een Mac of AC bij Bergen op Zoom of zoiets waar we kunnen verzamelen?
 
Puntmuts, ben je er ook weer bij? We hebben toch als taak om je over de streep te trekken tot aanschaf van een Z.......
Mij over halen is niet nodig het is gewoon even een geld kwestie ...

Trouwens, nu het nieuwe-uitlaten virus heeft toegeslagen moet er ook een wedstrijdje komen wie het mooiste geluid heeft. Toch?
Bij voorkeur in een tunnel. Toch? :9

hint, hint, in b.o.z. bij Philip morris gaat de trein de snelweg onder door een (brede) tunnel met een weg ernaast. O-)
 
Mij over halen is niet nodig het is gewoon even een geld kwestie ...

Trouwens, nu het nieuwe-uitlaten virus heeft toegeslagen moet er ook een wedstrijdje komen wie het mooiste geluid heeft. Toch?
Bij voorkeur in een tunnel. Toch? :9

hint, hint, in b.o.z. bij Philip morris gaat de trein de snelweg onder door een (brede) tunnel met een weg ernaast. O-)

:9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o

:+
 
@Brinz : is er een Mac of AC bij Bergen op Zoom of zoiets waar we kunnen verzamelen?
Hier is een van der Valk,( voor een ieder supereenvoudig te vinden) misschien kunnen hier ook het eindpunt maken;
mensen die nog gezamelijk willen eten kunnen dit doen, en zij die willen doorrijden dus ook......
 
Mij over halen is niet nodig het is gewoon even een geld kwestie ...

Trouwens, nu het nieuwe-uitlaten virus heeft toegeslagen moet er ook een wedstrijdje komen wie het mooiste geluid heeft. Toch?
Bij voorkeur in een tunnel. Toch? :9

hint, hint, in b.o.z. bij Philip morris gaat de trein de snelweg onder door een (brede) tunnel met een weg ernaast. O-)

:} goed plan, wie neemt de videocamera mee *D
 
Hier is een van der Valk,( voor een ieder supereenvoudig te vinden) misschien kunnen hier ook het eindpunt maken;
mensen die nog gezamelijk willen eten kunnen dit doen, en zij die willen doorrijden dus ook......

Okidoki.
:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan