2dehands motor laten keuren

Robertt

MF'er
5 okt 2004
77
0
Zou iemand mij kunnen vertellen of het mogelijk is om een tweedehands motor (van een particulier) te laten keuren?
Zo ja, waar kan dit laten doen en wat kost dat ongeveer?
:}
 
Ik heb zelf 2 keer een blade laten keuren door Eric van Lent. De eerste keer viel de motor door de mand. De tweede was gelukkig wel goed en hier rij ik dus ook erg blij mee :)

Hij rekende mij dacht ik 130 euro voor het keuren en nog km vergoeding van Tiel enkele reis naar de bestemming. Hij werkt samen met de ANWB en doet het erg goed en grondig. Ik kan hem zeker aanraden als je het geld kan missen.

www.erikvanlent.nl

Succes
 
Ik heb mijn motor bij aanschaf ook door Eric van Lent laten keuren, werd door de ANWB geadviseerd. Heb er een goede ervaring mee. Ik kocht hem bij een dealer maar had er niet zoveel vertrouwen in, dus heb ik gekozen om geen garantie te nemen en hem te laten keuren. Nu 2 jaar later nog geen problemen met de motor gehad *D
 
Zijn er ook nog andere instanties waar je een motor (van een particulier bijvoorbeeld) kunt laten keuren?? Of is di Eric van Lent de enige?
 
Je kunt bij elke Bovag motor-dealer je motor een Bovag-check geven voor iets van 40 euro. Wordt je (aankomende) fiets op iets van belangrijke 50 punten gekeurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan