2e BMW F800 meeting!

Tja, ik heb geen keuze meer. Voor mij is er geen ander vervoersmiddel, behalve mijn motor, dus hij moet eraangeloven. Weer of geen weer.... Pekel of geen pekel...
 
Tja, ik heb geen keuze meer. Voor mij is er geen ander vervoersmiddel, behalve mijn motor, dus hij moet eraangeloven. Weer of geen weer.... Pekel of geen pekel...


Kijk, de echte bikkels !! (Geen pekelfiets overwogen ?? Bijna zonde dan!)
:}
 
Overwogen :Y
Echter er is 1 ontbrekende factor om dit te doen.... financien ;)... Anders had ik ook wel een andere auto LOL
 
Ik heb de schade inmiddels gezien... D'r zit een gat in van 10 cm diameter inderdaad en binnen in is de zuiger gescheurd, de aandrijfas letterlijk verbrijzeld en stukken daarvan hebben het binnenwerk met scherven bewerkt... Verwachtte reparatiekosten: EUR 2000.- (nieuwe motor, oliepomp, catalisator, voorpijpen etc. etc. Het is terminaal. Exit 11 jaar oude daewoo....
 
Ik heb de schade inmiddels gezien... D'r zit een gat in van 10 cm diameter inderdaad en binnen in is de zuiger gescheurd, de aandrijfas letterlijk verbrijzeld en stukken daarvan hebben het binnenwerk met scherven bewerkt... Verwachtte reparatiekosten: EUR 2000.- (nieuwe motor, oliepomp, catalisator, voorpijpen etc. etc. Het is terminaal. Exit 11 jaar oude daewoo....

Begraven, cremeren, crunchen in de pers, of toch maar het kanaal in ermee ? 8-) :]
 
Laatst bewerkt:
Gaat er nog iemand naar de Motorbeurs in Utrecht ? Zit er wel aan te denken. Misschien ook een leuke warming up voor 28 april. Ik geloof dat mijn dealer daar iets zal hebben staan en ben zelf al een jaar of 15-16 niet meer naar een motorbeurs geweest.
 
Gaat er nog iemand naar de Motorbeurs in Utrecht ? Zit er wel aan te denken. Misschien ook een leuke warming up voor 28 april. Ik geloof dat mijn dealer daar iets zal hebben staan en ben zelf al een jaar of 15-16 niet meer naar een motorbeurs geweest.
:Y zondag zoals het er nu voor staat *O*
 
de mijne ook, maar om een of ander niet nader te noemen reden, denk ik toch dat we per motor gaan |(

:+
 
Gaat er nog iemand naar de Motorbeurs in Utrecht ? Zit er wel aan te denken. Misschien ook een leuke warming up voor 28 april. Ik geloof dat mijn dealer daar iets zal hebben staan en ben zelf al een jaar of 15-16 niet meer naar een motorbeurs geweest.
Ik ga ook, eigenlijk elk jaar wel weer. Niet echt om wat te kopen.
Heb al kaartjes, want mijn vrouw gaat voor het eerst ook mee.

Vrijdag ga ik - ben dan toch al vrij en in principe op de motor - het weerbericht ziet er voorlopig goed uit!!

Als we toch met de auto moeten (pekel), dan parkeer ik bij Woudenberg of Maarsbergen en het laatste stukkie met de trein.
 
Gezien weerbericht waarschijnlijk toch met de auto - het moet voor duopassagier ook leuk blijven!

Nog effe wat anders - MEETING 28 april !

Zou leuk zijn als we het voor elkaar krijgen om zoveel mogelijk partners er bij te hebben.
Ik weet dat een aantal dames (zijn toch meestal evt. de duapassagier) niet warmlopen voor een rit achterop.

Probeer ze (ook evt. mannelijke partners natuurlijk) toch mee te krijgen.
Dat maakt de dag nog leuker! Als het echt rotweer wordt - is het minder leuk - maar als het weer goed is - wordt het bere-gezellig!

Groet,
 
Nee, Rob mijn partner zal er zeker niet bij zijn aangezien er toch iemand voor de kinderen moet zorgen die dag })
Geeft niet hoor - de mijne komt die zaterdag in de loop van de dag op Schiphol aan - kan er dus helaas ook niet bij zijn.

See Ya,

Rob
 
Update 2e F800 Meeting
Heb de toertocht voor 28 april op het BMW F800 Forum gezet.

Naar F800 Forum toertocht

Als je je nog niet op ONS nieuwe Forum gemeld hebt, dan kan dat ook via onderstaande link (of via die van hierboven).
Naar F800 Forum

We gaan jullie zien op de 28e (althans zo veel als mogelijk)
 
Herinnering 2e F800 Meeting
2ef800meetingkleinernl2ab7.jpg


Heb de toertocht voor 28 april op het BMW F800 Forum gezet.

f800forumnlbvlagqc6.jpg


Link naar Forum toertocht

Als je je nog niet op ONS nieuwe Forum gemeld hebt, dan kan dat ook via onderstaande link (of via die van hierboven).
Naar F800 Forum

We gaan jullie zien op de 28e (althans zo veel als mogelijk)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan