2e hands demper wel of niet?

rudeness

MF veteraan
19 jun 2004
3.717
0
Hey mf'ers! ik zit er over te denken om een 2e hands demper te kopen. Zitten hier na delen aan? de demper die ik gezien heb is zo'n drie jaar oud en van het merk BOS.
iig bedankt!
 
Nou ik heb wel eens een 2ehands bike gekocht met bosdemper.... nix mis mee hoor dat dempertje, gixxer trouwens ook niet |( |( |( |(
 
Schade en vuil snap ik wel maar als je b.v. een nieuwe uitlaat koopt dan gaat de uitlaat zich vormen naar de motor toch?
Is het dan niet zo als je een 2e hands koopt dat de motor raar kan gaan lopen?

( en voor de jankerts onder ons :Ja tis mischien een stomme vraag maar ik wil het gewoon zeker weten dat ik niet straks voor nop een demper koop)

Wederom weer bedankt!!
 
HEt is volgens mij allemaal wel goed te doen een 2e hands ik zou ook niet zo snel een nieuwe kopen voor een wat oudere fiets zou kunnen dat ie iets minder loopt na een nieuwe demper gemonteerd te hebben dit is een kwestie van afstellen en klaar succes ermee
 
Als het er op het oog netjes uitziet gewoon kopen. Je zal je motor hoe dan ook opnieuw moeten afstellen voor een optimale loop maar dat geldt ook voor een nieuwe demper.
 
ik heb al eens iemand gehoord die een motor gekocht had, met originele uitlaat, maar een eigen open demper van de oude motor erop wilde hebben...
eerst origineel op de dynobank, te arm
daarna met eigen open demper op de bank, perfect!

tis dus gewoon een zaak van goed afstellen die handel! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan