2e hands motorfiets

Proefrijden op beide is het enige wat je kan doen lijkt me. Persoonlijk niet echt goede ervaring met motoport wateringen maargoed :) hoeft bij jou natuurlijk niet hetzelfde te zijn

Ik heb daar mijn motor ook gekocht. Maar goed, daarvan wist ik dat ie niet liep en dat ie lang had stil gestaan. Ik wist dus wat ik kocht. Dus tja, ik was daar binnen een half uur weer weg met motor :Y

Vond het verder een nette zaak en ze waren op zich ook nog best vriendelijk.

Opmerking is natuurlijk wel onzin. Dat zou dan betekenen dat als motoren veel verkocht zijn dat die ook automatisch slecht zijn. Want daar zullen er ook veel van te koop staan :Y

Je kunt het ook anders zien, van de GPX/GPZ zijn er best aardig wat verkocht en je ziet ze nog steeds best veel ondanks dat ze al lang niet meer gebouwd worden. Daarbij zijn ze ook best lang (zo goed als ongewijzigd?) gebouwd.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou altijd gaan voor een Honda, in mijn ogen kwalitatief de beste motor . Er staan soms honda`s te koop voor 1000 euro die weinig hebben gelopen. Even zoeken maar dan heb je ook iets. Let wel op dat er niet teveel achterstallig onderhoud aanwezig is, een nieuwe uitlaat of zadel kan toch in de papieren lopen. Kijk voor aanschaf even wat de te vervangen onderdelen kosten. Je versleutelt aan een motor van 1000 euro zo nog eens 500 euro aan banden, remblokken, schijven filters etc. Omdat er zo veel Honda`s zijn verkocht is er ook nog redelijk makkelijk aan onderdelen te komen.

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr


http://www.marktplaats.nl/a/motoren...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
 
2e hands fiets..
Binnenkort rijd ik ook op n 2ehands.
Benieuwd.
 
Vrijdag gaat de andere Honda voor haar APK en nodige beurt... Accord tourer executive i-ctdi. Slechts 347000 km op de teller.

Hoop dat het mee gaat vallen. Alles voelt goed op stuur na, denk lichte speling stuurhuis... Hoop dat het meevalt..
 
Voorkeur gaat denk ik uit naar een CBR F2 toch wel tijdloze motor, maar een F1 zal ik ook geen problemen mee hebben. Wel jammer dat ze geen "kofferbak" hebben... om wat prullen mee te nemen.
 
Tja hehe... Je kan overdrijven.

Mijn GSX750es had aardig wat "kofferruimte" ook niet overdreven maar schijfslot blikje drinken eten gereedschap poetsdoekjes gingen wel mee onder de zitting.


Vandaag is even een kijkje genomen bij Motor Motion in Oosterhout(NB) heeft veel leuke motoren staan in mijn prijsklasse.

CBR F1 was wel goed zag er alleen niet uit...

Stuk of 6 Gsx 600 Fjes, veel soorten stickersets (niet echt mijn smaak) zitten ook wel aardig...

Ook een leuke Kawa GPx 600R, met op kenteken 70KW (95pk)
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

Was leuk om even te neuzen met m'n zoon van 8mnd oud!

Behulpzame verkoper/eigenaar ook...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zowel een 600F1 als F2 gehad, beide prima motoren maar anno 2014 zou ik persoonlijk nooit geen F1 meer kopen (en zeker niet voor 1250 euro).
Er zijn gewoon te veel F2tjes in dezelfde prijsklasse (of voor iets meer) en een F2 is gewoon heel veel meer motor (zeker qua rijwielgedeelte) en je kan nog veel makkelijker aan onderdelen komen.

Daarbij kan je een F2 over een paar jaar waarschijnlijk nog wel redelijk verkopen maar het is nog maar daar vraag of je dan nog wat terug krijgt een F1.
 
Vandaag bij onderstaande gekeken.
Een GSX750 uit 1993. Zag er goed uit alleen hij kreeg 'm niet zo goed gestart. Benzine kraan stond op "PRI" dus ding verzoop bij het leven. Later bleef ie wel aardig lopen op standje "on"

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

Maar niet gekocht, Kon 'm wel voor 700 meenemen. Alle onderhoudspapieren erbij, vorig jaar nog rekening van 750 euro!!
 
Vandaag bij onderstaande gekeken.
Een GSX750 uit 1993. Zag er goed uit alleen hij kreeg 'm niet zo goed gestart. Benzine kraan stond op "PRI" dus ding verzoop bij het leven. Later bleef ie wel aardig lopen op standje "on"

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

Maar niet gekocht, Kon 'm wel voor 700 meenemen. Alle onderhoudspapieren erbij, vorig jaar nog rekening van 750 euro!!

Waarom niet? Aan de prijs kan het niet gelegen hebben.
 
Niet gekocht haha... Wacht nog ff op m'n bonus in april.

En ben nog aan het oriënteren... Zo vind ik een VFR zoals ik hierboven aangaf ook leuk en ik denk dat dat gewoon nog mooier loopt.

Maar een Gpxje vind ik ook geinig, lekker vierkant zeg maar ;-)

Op de bonnen van waar ik vandaag ben wezen kijken staat een hoop onderhoud over de carburateur... Motor is wel goed onderhouden verder... Ook aardige gozer van het autobedrijf, geen slecht woord over hem, erg hulpvaardig!

Nu stond mijn oude GSX 750es "bekend" om z'n slechte carbs.

Als een motor niet gelijk goed loopt begin ik al te twijfelen.

Grtn
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zowel een 600F1 als F2 gehad, beide prima motoren maar anno 2014 zou ik persoonlijk nooit geen F1 meer kopen (en zeker niet voor 1250 euro).
Er zijn gewoon te veel F2tjes in dezelfde prijsklasse (of voor iets meer) en een F2 is gewoon heel veel meer motor (zeker qua rijwielgedeelte) en je kan nog veel makkelijker aan onderdelen komen.

Daarbij kan je een F2 over een paar jaar waarschijnlijk nog wel redelijk verkopen maar het is nog maar daar vraag of je dan nog wat terug krijgt een F1.

Die bij middendorp staat in de showroom voor 950, op de Site (of MP) voor 1250, wel prijzig ja, maar is ook echt heel netjes met een leuke kmstand. Weet niet wat je voor elkaar kunt krijgen als je echt gaat onderhandelen.

En ik kom van een middeleeuwse GSX af dus neem aan dat een cbrtje wat beter rijd... ;-)
 
Laatst bewerkt:
Een VFR kan ik alleen maar aanraden. Ik heb er nu ook weer een en het is weer genieten.
Zelfs na 23 jaar motorrijden is het nog steeds een machine die niet verveelt. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan