2e kerstdag - Rondje Veluwe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geschikt voor:

- Kou kleumen
- Echte Die-Hards
- Lui die de kerstdagen ontvluchten
- mensen met een sociaal isolement
- mensen met geen vrienden of familie


:P

2e kerstdag heb je toch wel iets beters te doen dan koukleumen op de motor? ;)
 
:P

2e kerstdag heb je toch wel iets beters te doen dan koukleumen op de motor? ;)

1 kerstdag is meer als voldoende, en aan dat hypocriete gedoe hoef ik niet zo nodig mee te doen, leuk netjes op zitten met je famillie ofzo :r

En laten we dan nog maar zwijgen over de commerciele kant van dat hele gebeuren B|

 
Helaas zit ik dan in de zon op Bali te denken wat voor weer het hier in Nederland is............... :P :P :X :X
Ik kan dus niet mee. O-)
 
Voor de echte die-hards onder ons- Kou kleumen
- Echte Die-Hards
- Lui die de kerstdagen ontvluchtenEn zo kunnen we gelijk eens zien wie er swinters "echt" door rijden ;)

Het gaat alleen niet door, als er sneeuw/ijssel of andere soortige smurrie dan wel gladheid op de weg ligt :P
:?
Je spreekt je hier wel erg tegen hoor, echte die-hards rijden door onder alle omstandigheden B|

[me]Kofferrek wacht ff op de weersvoorspelling voor de kerstdagen voor hij zich opgeeft ;) [/me]
 
leuk, maar om dat nou 3 maanden van te voren te plannen :?


[me]Viccie weet niet eens wat ie volgende week doet :+ [/me]
 
leuk, maar om dat nou 3 maanden van te voren te plannen :?


[me]Viccie weet niet eens wat ie volgende week doet :+ [/me]
de kans bestaad dat er rond de kerstdagen het 1 en ander wordt afgesproken met familie ed.. Die afspraken wordenmaanden van te voren gemaakt bij sommige. Als je nu ee nweek van te voren een topic opent hebben de meeste geen excuus meer bij het maken van de fam. afspraken omdat het topic te laat is geopend.
Vandaar (denk ik)
[me]Ferrekau geeft er maar een draai aan[/me]
 
ik denk dat ik wle zo iemand ben die zijn (schoon) familie wil ontwijken... O-)
maarjah, dat gaat toch weer niet lukken (lukt geen enkel jaar) komt vast omdat k nog thuis woon... '( :X
maar als het lukt om familie te ontwijken ben ik van de partij!
(ik moet doorrijden, kheb geen koekblik :+ )
 
:?
Je spreekt je hier wel erg tegen hoor, echte die-hards rijden door onder alle omstandigheden B|

[me]Kofferrek wacht ff op de weersvoorspelling voor de kerstdagen voor hij zich opgeeft ;) [/me]

Wel eens me ijssel of sneeuw op de bijvoorbeeld de posbank gereden ? Kan je verzekeren, dat wordt dan heel appart :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan