2e kerstdag Safe Apeldoorn geweest

280 km/h R-6

Die hard MF'er
19 jan 2004
761
2
LIEREN
Wat een aanfluiting zeg, denk ff mooi de 2006 modellen te gaan bekijken.
Wat denk je staat helemaal nix. Niet de nieuwe R 6, en de nieuwe soezen ook niet, het enige nieuwe wat ik heb kunnen ontdekken was de Edwards helm.
Mij betreft hadden ze de deur dicht mogen houden,
Dank u
 
Ja echt ruk , vroeger veranderde R nog wel eens iets aan de inrichting, maar heb nu ook het idee dat R 5 jaar niks aan gedaan is. Stond ok een Soez K5 waar je niet op mocht zitten was dus helemaal het toppunt.
Ach een mens moet wat te klagen hebbe niet dan?
 
Ja echt ruk , vroeger veranderde R nog wel eens iets aan de inrichting, maar heb nu ook het idee dat R 5 jaar niks aan gedaan is. Stond ok een Soez K5 waar je niet op mocht zitten was dus helemaal het toppunt.
Ach een mens moet wat te klagen hebbe niet dan?


R 5 :? je had toch een R 6..
 
Wat een aanfluiting zeg, denk ff mooi de 2006 modellen te gaan bekijken.
Wat denk je staat helemaal nix. Niet de nieuwe R 6, en de nieuwe soezen ook niet, het enige nieuwe wat ik heb kunnen ontdekken was de Edwards helm.
Mij betreft hadden ze de deur dicht mogen houden,
Dank u
de nieuw soes was er wel 600k6 :Y :Y
stond alleen achter kun je gewoon naar vragen hoor *O*
en de R6 had al binnen moeten zijn maar was nog niet geleverd :N
 
Laatst bewerkt:
Zelf was ik rond het middaguur ook aanwezig. Heb ff de Apeldoorn MF-Clan goedendag gezegd en naar binnen om de nieuwe modellen te bekijken. Weinig te zien, behalve een nieuwe Benelli met kuipschade. Voor de rest is mij iig niks opgevallen, waarschijnlijk niet goed wakker..... :)

Het is een blijft dan een aanfluiting de hele safe :r keten, als ze de presentatie van nieuwe modellen zo willen doen. Of vertrouwen de importeurs Safe niet meer......ivm het sluiten van vestigingen.......
 
Wat een aanfluiting zeg, denk ff mooi de 2006 modellen te gaan bekijken.
Wat denk je staat helemaal nix. Niet de nieuwe R 6, en de nieuwe soezen ook niet, het enige nieuwe wat ik heb kunnen ontdekken was de Edwards helm.
Mij betreft hadden ze de deur dicht mogen houden,
Dank u

Bij de Motoportzaken staan wel de nieuwe R6 & R1, er is zelfs een open gewerkte
versie van de R6 bij sommmige zaken aanwezig. zitten wel bromfiets afmeting onderdelen in
:W
 
Bij van der heyden in den bosch stond zelfs de gsx1000 yoshimura uitvoering :9~

nieuwe r6 (ook de circuituitvoering), r1, er-6, gsx600 k6 stonden ook binnen bij hun hoor.

motoport in den bosch zat zelfs dicht :? sta je dan lekker voor een dichte deur :W
 
Goedhart was top!

nieuwe yamaha r1, r6, fjr, kawa 1400, nieuwe 1000, triumph 675, alle nieuwe suzuki's incl 216 pk uitvoering, nieuwe honda's incl. deauville enz, enz super!

:}
 
Lekkur belaangreik,
Goedhardt heeft idd mooi spulstaan alleen Yammer dat R een amerikaanse Yoshandermura onder zit, De Yosh 1000 is superrr.
En dan de nieuwe Triumph niet te vergeten.(Grave)
 
Hey kerel hoe is het lang niet gesproken en dan open je weer zo'n topic })

Ik ben ook nog effe met de apeldoorn clan geweest maar idd het viel erg tegen ja

groetjes Ronald
 
Meneer de Wandelaar,
Ja, gaat goed paar daagjes vakantie .Geen motorrijden wel kut.
Ga ff bakkie doen kom vanavond nog ff on-line
 
Terug
Bovenaan Onderaan