2e Limburg Mega Meeting

Als het morgen toch zo'n weer wordt als vandaag, dan ben ik er niet bij, is me een beetje TE nat om om de bike te springen. Vannacht ook nog vorst dus ziet er nie echt goed uit voor morgen.
Mischien datum toch maar verzetten.
 
Als het morgen toch zo'n weer wordt als vandaag, dan ben ik er niet bij, is me een beetje TE nat om om de bike te springen. Vannacht ook nog vorst dus ziet er nie echt goed uit voor morgen.
Mischien datum toch maar verzetten.




full


:P
 
Als het morgen toch zo'n weer wordt als vandaag, dan ben ik er niet bij, is me een beetje TE nat om om de bike te springen. Vannacht ook nog vorst dus ziet er nie echt goed uit voor morgen.
Mischien datum toch maar verzetten.
Is een beetje erg kort dag en er zijn er ook genoeg die ondanks een buitje toch willen komen... ondergetekende incl. 8-)
Nachtvorst geloof ik niets van en naast de regenkans moet je ook naar het aantal millimeters kijken.
Bij 1 à 2mm is het een buitje van niks en heb je genoeg droog weer :9
Kijk morgen maar eens uit het raam en kijk het toerrittentopic op Limburgrijders morgen voor vertrek nog eens na voor de laatste meldingen.
Voor zover het er nu voor staat gaat het ook bij een bescheiden buitje gewoon door :]
 
word de rit afgelast zal dit voor 8:30 bekend zijn op dit toppic, en zal de mega meet verplaatst worden naar een andere datum
 
zonet even op de gouden oude barometer gekeken maar zegt dat het morgen slechter wordt dan vandaag, voor half 9 staat ut erop
 
Laatst bewerkt:

Ow jaa juupke,,,kijk maar wa ivo post,,,UT WORD SLECHTER,,,, dus houd ut topic toch maar ff in de gate,,, als ut een beetje regent kom ik natuurlijk,,, maar die buien van vanmorgen hierow wil ik ech nie op mn helmpie krijgen morge,, dan ben ik al doorweekt voordat ik mn 1e weelie getrokken heb. _O-
 
morgenvroeg 8 uur half 9 overleg ik even met Ray en dat is het besluit. diegene die per smsje op de hoogte wille zijn post maar.
 
als 70 man gesmst wil worde, hoop ik dat jij gratis smskes hebt ;)

maar ik zal het morgen (straks eigelijk) nog wel checke, voor ik door ne storm vertrek, en alleen daar sta '(
 
goedemorgen rijders tot nu toe alles droog geen druppel uit de hemel ( zie tijdstipt) haha wel aardig watdruppels uit de tap (um) [smiley_adfundum] voor 8:30 staat het hier gepost wat we doen, maar het ziet eruit dat we toch gaan rijden

ik ga even een dutje doen haha
 
Sja zit ook ff op buienradar.nl te kijken, ziet er redelijk goed uit,, maar temp. is nie echt juvanhèt, zal wel niks worden met mij,, voor de bikkels onder ons veel plezier vandaag,,, en tot de volgende meet.
 
Het weer in Limburg was ( zoals zo vaak ) een heel stuk verbeterd. s'middags brak zelfs het zonnetje nog door ! Hier alvast een paar plaatjes.
full

full

full

:]
 
Was weer gezellig bij de meet,wat liggen kletsen en ouwehoeren men kent het wel. O-)
Heb wel geteld 15 druppels regen gehad ,en die waren van de man die voor me aan het rijden was :Y .Zelfs de zon kwam tevoorschijn 8-)
Ik zeg dit jaar nog maar eens doen *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de gezelligheid allemaal ook speciaalvoor DAF400 waarbij ik mee kon rijden in het zijspan omdat mijn eige motor panne heeft.

helaas de weersvoorspellingen beetje tegengevallen, maar toch nog droog gehouden en gaan we het in de zomer nog een keer doen.

foto's volgen nog

grtz Ivo crew [NORML]www.Limburgrijders.nl[/NORML]
 
het weer was goed hoor. laatste uur alleen maar zon gehad zelfs :)

van de week mn zijspan eens binnen rijden want door het gewicht van ivo staat mijn wieltje nu een beetje scheef :P
 
het weer was goed hoor. laatste uur alleen maar zon gehad zelfs :)

van de week mn zijspan eens binnen rijden want door het gewicht van ivo staat mijn wieltje nu een beetje scheef :P


rijd manjefiek z'n oud fietsje :] wiel was gek met dat spatbord wat ik je zei, rotondes ook op 3 wielen blijven ;) thanks voor de gezelligheid en het filmpje zet ik morge op yourtube
 
Terug
Bovenaan Onderaan