2e Limburg Mega Meeting

nee hoor, 1 op de 400 met iemand erin, beetje minder als ik alleen rijd. (en rustiger)

weet je wel wat dat kost als ik dat blok open trek, is iets voor later als ik rijk ben :P

trouwens nieuw zuipt zo'n blok al 1 liter op de 900 km heb ik in het grote motorboek staan dus het is wel goed zo :)
 
nee hoor, 1 op de 400 met iemand erin, beetje minder als ik alleen rijd. (en rustiger)

weet je wel wat dat kost als ik dat blok open trek, is iets voor later als ik rijk ben :P

trouwens nieuw zuipt zo'n blok al 1 liter op de 900 km heb ik in het grote motorboek staan dus het is wel goed zo :)

zeker weten dat het geen 2-takt is? :P
boeie ook.. geinige bak ist.. komt goed vooruit... hoe staat ut eigk met dat wiel vant zijspan?:P
 
ik moet hem nog binnen zetten, as krom waarschijnlijk.
hij staat te scheef iig, als er iemand in zit is het iets minder maar te veel naar mijn zin.

moet de wielophanging dus veranderen, of een dikkere as maken en andere lagers in het wiel.

as is nu 20mm volgens mij, kijken of ik iets groters heb liggen.
 
wordt tijd dat weermannen en -vrouwen stoppen met liegen zodat den deze niet gaat drinke 's avonds en dan 's morgends ontdekt dat de zon schijnt, maar niet uit zn bed geraakt :(
 
full

full




hier nog een paar fotoos van de 1 meeting bij het roda stadion.
125 motoren waren daar toen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan