2e Mf-meeting vanuit de PPP

moto_rick

MF veteraan
5 sep 2003
33.874
6
Rotterdam
Zijn er nog mensen die zondag uit de regio Haaglanden naar Veenendaal rijden? Misschien is het wel leuk om met een groepje die kant op te gaan.
 
Ik vertrek wel vanaf de PPP, mischien doet Djoembie dat ook, maar die heb ik hierover nog niet gesproken
 
als jullie gaan,,,, komen jullie dan over a13-rotterdam-a20???

moet je even melden hoe laat je denkt daar te zijn,,,ben nog een koekblikker (onnee AX is geen koekblik) maar ga dan wel even fotootjes maken op een of ander viaduct in rotterdam
Ik denk dat ik dan wel sta op rozenbrug, vlak voor opel-dealer en correct (dah heet toch de Rozenbrug??), maar ja, als jullie om een billentijd gaan rijden slaap ik nog of zit ik in de kerk, maar als ik in de buurt ben, dan ga ik wel even spotten daaro...

oh ja, ik sta er ook niet als je met minder dan twintig rijdt.... dat je het effe weet... 8-) ken je waarschijnlijk toch niet schelen
 
als jullie gaan,,,, komen jullie dan over a13-rotterdam-a20???

moet je even melden hoe laat je denkt daar te zijn,,,ben nog een koekblikker (onnee AX is geen koekblik) maar ga dan wel even fotootjes maken op een of ander viaduct in rotterdam
Ik denk dat ik dan wel sta op rozenbrug, vlak voor opel-dealer en correct (dah heet toch de Rozenbrug??), maar ja, als jullie om een billentijd gaan rijden slaap ik nog of zit ik in de kerk, maar als ik in de buurt ben, dan ga ik wel even spotten daaro...

oh ja, ik sta er ook niet als je met minder dan twintig rijdt.... dat je het effe weet... 8-) ken je waarschijnlijk toch niet schelen
Het zal dan waarschijnlijk wel a4-a12 worden , aangezien dat toch wel heel stuk korter is :)
 
Ik ben er rond een uurtje of 10.30. Ik heb alleen geen idee of er dan iemand daar is. Maar anders heb ik pech gehad.
 
we kijken wel of wij vanaf daar vertrekken of gelijk door gaan.
Wij komen uit maassluis.
Als wij vanaf de ppp gaan , zijn wij daar om 10.30
 
Als het morgen droog weer is zal ik er zeker zijn om 10.15 op PPP/peulwijk?? waar percies spreken jullie af??

bij PPP parkeerplaatsje vlak bij de haarspeld bocht bij het stoplicht??
 
Laatst bewerkt:
Ik ben net wakker, en vindt 10.00 uur wel een beetje vroeg,sliep pas om 4 uur vanochend.
Om 12.00 uur moet je in veenendaal zijn, uurtje rijden, sta je daaroo om 11 uur te wachten op de eerst motoren :?
Ik vertrek van uit PPP om 11.30.
 
Terug
Bovenaan Onderaan