2e MF Zijspan Treffen

Dus eigenlijk is BOT niks :? -O-

Ik had juist de hoop om te zitten aan een lange tafel met een pot bier voor m'n neus, luisteren naar sterke verhalen in een ruimte met knoert harde muziek. })
O-) :P


tafel? muziek? nee, dat wil ik geen BOT meer noemen. een BOT is minimaal: tentje, fikkie, biertje en stom lullen.

maar daarom willen we nog wel naar het BBOT komen. het Bible Belt olifanten treffen.
 
Laatst bewerkt:
tafel? muziek? nee, dat wil ik geen BOT meer noemen. een BOT is minimaal: tentje, fikkie, biertje en stom lullen.

maar daarom willen we nog wel naar het BBOT komen. het Bible Belt olifanten treffen.

Doen we BOT12 dan weer back to basic?
een enkel grasveldje ergens in Braboland

in elk geval ook heel veel zin in BBOT
 
Doen we BOT12 dan weer back to basic?
een enkel grasveldje ergens in Braboland

in elk geval ook heel veel zin in BBOT

Misschien kunnen we weer eens bij die slijterijkabouter (hoe heette die man ook alweer?) :+) terecht. Kunnen we meteen zijn Ural fiksen, laatste wat ik gehoord heb was dat hij er een BMW aan wilde knopen. Heiligschennis! :P
 
Doen we BOT12 dan weer back to basic?
een enkel grasveldje ergens in Braboland

in elk geval ook heel veel zin in BBOT

Mee eens! Lekker rondkomen met niks. Is ook zeker genieten.

Jullie zullen nog opkijken met je BBOT hah O-)
 
Heb je gloeiende gloeiende net een heel verhaal getikt, druk je op een verkeerd knopje...

ALLES WEG!!!

JFJ is niet blij.
 
Vanavond hebben we met enkele mensen de BOT plannen doorgesproken. Hier kennen ze BOT natuurlijk nog niet en dus komt er dan wat discussie op gang. Wat ik wil is een gezellig treffen organiseren voor ons (M-Fers) en enkele bevriende zijspanrijders.

Omdat het om overnachten bij onze club gaat komt er natuurlijk wel wat verantwoordelijkheid om de hoek kijken. We (ik ook) willen geen feestje bij een feestje, en om er zeker van te zijn dat alles in goede banen wordt geleid hebben we voorlopig besloten volgens de volgende formule te gaan werken:

- Aankomst op zaterdag ochtend.
- 10,-pp incl. enkele consumpties, band en ontbijt op zondagochtend.
- Toerrit vanaf 13.00
- Barbeque vanaf 18.00 (gaat de hele avond door)
- Live band vanaf 22.00 tot ??uur.
- Ontbijt op zondag en vertrek.

Voor drinken en barbeque zijn consumtiekaarten te koop.

Eigenlijk is dit dus een formule die op de meeste treffens bijv. EGT en Berlaar wordt toegepast.
Makkelijk, want je hoeft geen eten en drinken mee te nemen. Overal is voor gezorgd en het is nog steeds budget. Pure kwestie van zijspan, tentje en goed humeur meenemen.

Ik kan me voorstellen dat dit wat discussie oplevert, en dat is ook alleen maar goed.
Ook kan ik me meteen voorstellen dat enkelen zeggen BOT is zo BOT niet meer.
Daar hebben jullie dan helemaal gelijk in. En als de meeste mensen zo denken is het misschien verstandig de topictitel om te dopen in "M-F zijspantreffen" of iets dergelijks.

Ik hoop dat jullie er allemaal voor te porren zijn. Ik heb er zin in!!
 
Laatst bewerkt:
Vanavond hebben we met enkele mensen de BOT plannen doorgesproken. Hier kennen ze BOT natuurlijk nog niet en dus komt er dan wat discussie op gang. Wat ik wil is een gezellig treffen organiseren voor ons (M-Fers) en enkele bevriende zijspanrijders.

Omdat het om overnachten bij onze club gaat komt er natuurlijk wel wat verantwoordelijkheid om de hoek kijken. We (ik ook) willen geen feestje bij een feestje, en om er zeker van te zijn dat alles in goede banen wordt geleid hebben we voorlopig besloten volgens de volgende formule te gaan werken:

- Aankomst op zaterdag ochtend.
- 15,-pp incl. enkele consumpties, band en ontbijt op zondagochtend.
- Toerrit vanaf 13.00
- Barbeque vanaf 18.00 (gaat de hele avond door)
- Live band vanaf 22.00 tot ??uur.
- Ontbijt op zondag en vertrek.

Voor drinken en barbeque zijn consumtiekaarten te koop.

Eigenlijk is dit dus een formule die op de meeste treffens bijv. EGT en Berlaar wordt toegepast.
Makkelijk, want je hoeft geen eten en drinken mee te nemen. Overal is voor gezorgd en het is nog steeds budget. Pure kwestie van zijspan, tentje en goed humeur meenemen.

Ik kan me voorstellen dat dit wat discussie oplevert, en dat is ook alleen maar goed.
Ook kan ik me meteen voorstellen dat enkelen zeggen BOT is zo BOT niet meer.
Daar hebben jullie dan helemaal gelijk in. En als de meeste mensen zo denken is het misschien verstandig de topictitel om te dopen in "M-F zijspantreffen" of iets dergelijks.

Ik hoop dat jullie er allemaal voor te porren zijn. Ik heb er zin in!!

En hebben jullie ook al over een datum gesproken.........................???
 
Nee nog niet over gehad. Maar het zal April of Juni worden.
Je kan geen rekening houden met iedereen. Dus afwachten.

@ Hello Kitty, jammer!
@ Kwastert, tnx voor enthousiasme!

Bij voldoende bijval voor de plannen zal ik de OP aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
of wij komen blijft afhankelijk van de datum.
Ik vind het ook geen BOT meer, het is een gewoon treffen.
wat mij betreft dus de topictitel aanpassen! niet dat we later de geest van het BOT uit kunnen hollen omdat BOT11 tenslotte ook zo luxe was.
 
of wij komen blijft afhankelijk van de datum.
Ik vind het ook geen BOT meer, het is een gewoon treffen.
wat mij betreft dus de topictitel aanpassen! niet dat we later de geest van het BOT uit kunnen hollen omdat BOT11 tenslotte ook zo luxe was.

Dat ben ik met je eens. Misschien een idee BOT 11 hier los van organiseren later in het jaar? Ik hoop wel op jullie aller komst natuurlijk. Afgezien van of je de toekomstig gekozen datum kunt of niet.
 
Laatst bewerkt:
Nee nog niet over gehad. Maar het zal April of Juni worden.
Je kan geen rekening houden met iedereen. Dus afwachten.

@ Hello Kitty, jammer!
@ Kwastert, tnx voor enthousiasme!

Bij voldoende bijval voor de plannen zal ik de OP aanpassen.

als het Juni is dan kan ik niet, dan zit ik ergens in centraal Azie.
dus ik hoop dat het April wordt en na pasen als het kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan