2e MF Zijspan Treffen

inmiddels heb ik het er alweer afgewassen.
Bij EZS waren ook verschillende mensen mijn tank aan het ´lezen´ :P

Ik kwam erachter dat mijn motor toch wel wat olie verstookt, had die Belg toch gelijk die achter mij reed. (Polle)
Kleprubbers denk ik. Nog maar eens zien wanneer ik dat ga maken.

Wat vond je van de "Reverse Trike"?
 
Dus jullie waren wel bij EZS. Niet gezien maar dat maakt ook niet uit. Bij dezen de foto's van Truus in het topic gekwakt. Veel plezier met kiek'n.

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Wat vond je van de "Reverse Trike"?

ik geloof dat ik die gemist heb |(

Wij zijn aangekomen, hebben een kort rondje binnen gemaakt, toen naar buiten waar de onthulling net begon. Maar het was zo druk dat we niks konden zien en toen zijn we wat gaan eten bij die frituur daar.

Daarna weer terug en toen waren ze aan het stuntrijden. Toen dat voorbij was weer richting onze spannen gelopen en daar nog een uur of wat gebuurt met verschillende mensen. Ook nog een eigenaar van een Zeus gesproken. (die stond er ook)

Wat de onthulling was heb ik niet meegekregen.
 
he viking, beetje kogelvrij overgekomen?
dr lag nog zon hele dikke groene thermo slaapzak opt veld, misschien van jou?
jij was er wel je boeltje ant pakken.
Gelukkig zonder extra lekkage thuis gekomen.....
God zij dank heb ik van het geouwehoer in Allefuh weinig mee gekregen anders was m'n avondje aardig verknald geweest....(zijn trouwens geen directe vrienden of bekenden bij betrokken)
Heb me nu meer dan geweldig vermaakt en ik ben niet gespaard met drank.,.,., :+
Had er zondag morgen een erg zwaar hoofd in wanneer ik weer mocht rijden van de dokter O-)
Tis goed gekomen, maar de bmw heeft nu ernstig onderhoud nodig, de olie zeikt nu langs de voetpakking eruit :X (uiteraard aan de kant van de bak :()
 
Nou ik wist het ook niet.. Truus stond me raar aan te kijken toen ik zei "watte is gebeurt???"
Wat een klootmongool was dat zeg..
 
Mooi foto's! Ziet er uit als een goed feestje......

MZ rijdt nog steeds niet. Maar goed, daar is een ander topic voor.
Hopelijk ben ik er de volgende keer bij.
 
Ratman kwam ook per blik ;) maar dat heb ik niet gezegd natuurlijk :X

Maar had hem niet willen missen. Hij keek bijna beteuterd toen hij er om 04.30 uit moest _O-

Azatoth, ik zet je vast op de lijst ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan