2e Nederlandse Hornet Meeting

Hornet swarm 2005 part 2

  • 18 september

    Stemmen: 2 9,1%
  • 18 september

    Stemmen: 4 18,2%
  • 18 september

    Stemmen: 12 54,5%
  • 18 september

    Stemmen: 1 4,5%
  • 18 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 18 september

    Stemmen: 1 4,5%
  • 18 september

    Stemmen: 1 4,5%
  • 18 september

    Stemmen: 1 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    22

fitrefo

MF veteraan
20 apr 2004
2.424
0
Na het succes van de hornet meeting van 24 april (41 inschrijvingen en 30 man opkomst) dan nu de tweede hornet meeting van het jaar. Dé kans om te laten zien wat er in de zomermaanden versleutelt is en welke kunstjes je erbij geleerd hebt.

impressie eerste meeting 2005
full

1e nederlandse hornetmeeting

datum:18 september
tijd:11:00 uur
locatie: :motel de witte bergen

op de locatie is een restaurant aanwezig met terras. ook is er een grote parkeerplaats en een benzinepomp voor de dorstige hornets onder ons.
voor plattegrond en routebeschrijving:
http://www.valk.com/properties/displayProperty.asp?propertyCode=WIT (motel de witte bergen)


uiteraard zal er ook een ritje aan vastzitten, dit keer van ongeveer 3uur met stop. eindpunt zal zijn de macdonalds in nieuwegein. dus mensen die nog naar de street or track beurs willen zijn op hun wenken bediend.

aanmelden via het forum

Aanwezigen:
Hornets

1 fitrefo
2 JPD_68 toch voor de inlaws gezwicht....
3 Kato
4 czy moet werken
5 horney
6 HornEd zonder hornet
7 B.A.
8 BlackBeauty
9 Danny1984 (met een vriend)
10 slight111
11 peerke
12 ronald cb600f
13 greyhorn
14 Reece (onder voorbehoud van vakantie)
15 Johrav
16 Kees Helm (onder voorbehoud van herstel)
17 herbouwer
18 Joep Horpoen
19 Maartezzz
20 mtv (verhuizen)
21 VSpecNur
22 racing roelie
23 the blue one
24 istvan
25 jack the ripper
26 Greysmitty
27 BlueChris

Zetjes en externen
viking667 (cbr600)
z1000 girl
kpl (R6)
Pina Uram (Gaat grand slam winnen)
Dweezy (z)
VTR dame
Z 1000 muis
yihaa
 
Laatst bewerkt:
Na het succes van de hornet meeting van 24 april (41 inschrijvingen en 30 man opkomst) dan nu de tweede hornet meeting van het jaar. Dé kans om te laten zien wat er in de zomermaanden versleutelt is en welke kunstjes je erbij geleerd hebt.

impressie eerste meeting 2005
(Afbeelding)
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/84558/1

gezien de vakantieplannen die veel van jullie zullen hebben is mijn voorstel om de meeting in september te houden, d.m.v de poll zal er een precieze datum geprikt worden.

Ik ben voor! Eindelijk eens wat andere Hornets zien, lijkt wel of iedereen op een supersport of een chopper rijdt hier in de buurt '(

Bij deze meld ik me dus aan !
 
Laatst bewerkt:
04 september is het WK-SBK in Assen....... dus schrap die maar uit het lijstje. :Y

Alle andere data's hou ik wel in de gaten.... en onder het mom van "kun je rijden, rij dan mee" zien we het tzt wel. :W

@Spider: waar zouden we zijn zonder jou.... ;)
 
Ik wil ook wel komen met mijn Hornet. Mij maakt de datum niet uit omdat ik toch nooit op voorhand weet wanneer ik moet werken.
Ik hoop dat ik er zal kunnen zijn.

Dan kan ik es naar alle soorten dempers luisteren. Voorlopig denk ik dat het de Leovinci Evo II zal worden in het alu.

Ciao
 
lekker bezig fitrefo
ik zie dat 11 september bovenaanstaat, beetje riskant aangezien wij met een grote groep een aantrekkelijk doelwit zijn :X beware for moslim(st)rijders
maarre, ik ben d'r natuurlijk wel gewoon bij....
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
damn, het weekend van de 11e september is hetzelfde weekend dat de belgen hun weekendje ardennen voor ons hebben gepland, dus die datum zit ik daar ( meen horned, reece en kato ook... )
voor hulp met de organisatie weet je me te vinden

(is je huissie al af ? )
 
damn, het weekend van de 11e september is hetzelfde weekend dat de belgen hun weekendje ardennen voor ons hebben gepland, dus die datum zit ik daar ( meen horned, reece en kato ook...

(is je huissie al af ? )

F*ck.... da's waar ook..... nog effe vrij zien te regelen.
|(

Dus... 04 & 11 september vallen voor mij al af... maar trekken jullie daar maar niks van aan hoor. :W
 
damn, het weekend van de 11e september is hetzelfde weekend dat de belgen hun weekendje ardennen voor ons hebben gepland, dus die datum zit ik daar ( meen horned, reece en kato ook... )
voor hulp met de organisatie weet je me te vinden

(is je huissie al af ? )

huis komt nooit meer af.. ben er ook niet meer continu mee bezig. kan er nu wonen en das al mooi. weer meer tijd om te rijden dus he.. :]

ik zal 11 september ook wel weizigen.. er kan geen meeting zijn zonder de harde kern van "het honda hornet topic" toch?
 
pff reset die poll dan even ......of zullen we gewoon de 18e afspreken (25 moet ik werken)

ff ge-edit, 11e moest natuurlijk de 18e wezen |(
 
Laatst bewerkt:
poll resetten gaat niet, we zien wel wat er uit komt. iedereen tevreden stellen lukt toch nooit.. :N
 
Go 4 it, fitrefo. *O* *O*
Heb geen voorkeur voor de datum. Dus ik zie wel wat de definitieve dag wordt. Ben ook benieuwd naar de plaats.

Natuurlijk, als je hulp nodig hebt. Let me know.

‘k Heb er weer zin in. :Y
 
Ik ben ook van de partij...mits het niet 4 of 11 september wordt natuurlijk... :X

Ga voor de 18e...lijkt me een prima dagje oom weer eens bij elkaar te komen...goeie reden om die fiets weer eens te poetsen... _O-
 
kan een van de modjes svp de poll resetten? (of moet ik daar ergens een verzoek voor indienen :? )

ik zat voor een ritje te denken iets te plannen dat door noord holland gaat maar kan me voorstellen dat er bezwaren zijn vn mensen die van ver moeten komen. ook leuk is het groene hart lijkt me, kun je ook leuk sturen.
ik vindt wel dat het in het midden moet blijven anders zijn er hornets die wel erg ver moeten voor een ritje.
anders mischien een idee om in veenendaal af te spreken (MM locatie) en dan langs de rivieren of de veluwe op. hangt ook van het aantal deelnemers af natuurlijk. zit ook maar wat te hersenstormen. 8-)
 
kan een van de modjes svp de poll resetten? (of moet ik daar ergens een verzoek voor indienen :? )

hmm, gebeurt niet veel...
dat gele driehoekje bovenaan de pagina aanklikken, dan stuur je een melding direct naar het algemene postvak van de modder-eters.

ik zat voor een ritje te denken iets te plannen dat door noord holland gaat maar kan me voorstellen dat er bezwaren zijn vn mensen die van ver moeten komen. ook leuk is het groene hart lijkt me, kun je ook leuk sturen.
ik vindt wel dat het in het midden moet blijven anders zijn er hornets die wel erg ver moeten voor een ritje.
anders mischien een idee om in veenendaal af te spreken (MM locatie) en dan langs de rivieren of de veluwe op. hangt ook van het aantal deelnemers af natuurlijk. zit ook maar wat te hersenstormen. 8-)


Anusfoort ligt toch vrij centraal meen ik :?
wat niet geheel onbelangrijk is, is dat je daar heel leuk kunt rijden, bochies, rechte stukken, dijkies, en een gevariërde omgeving.
ik heb daar al een paar ritjes met kato gereden, misschien dat hij bereid is de rit een beetje te plannen ? :]
 
hmm, gebeurt niet veel...
dat gele driehoekje bovenaan de pagina aanklikken, dan stuur je een melding direct naar het algemene postvak van de modder-eters.Anusfoort ligt toch vrij centraal meen ik :?
wat niet geheel onbelangrijk is, is dat je daar heel leuk kunt rijden, bochies, rechte stukken, dijkies, en een gevariërde omgeving.
ik heb daar al een paar ritjes met kato gereden, misschien dat hij bereid is de rit een beetje te plannen ? :]

Hebben we pas nog gereden toen je op vakantie was. Leuk ritje...


... alleen was kato niet bij te benen. (Het laatste stuk over de dijk vanaf Amerongen richting IJsselstein)
Het eerste deel reed ik voorop (vanaf Amersfoort) Met natuurlijk weer een wegafsluiting |( En expres wat snelheidsremmende drempels opgezocht om kato in toom te houden :+

Denk ook dat de gemiddelde snelheid tijdens deze meeting wel wat lager gehouden moet worden. Lag vorige keer toch best hoog. Verwachten we nog steeds envelopjes van het bekende incassobureau?
 
Laatst bewerkt:
De 18e lijkt me een goed plan :}
En ik hoop dat de dijk vanaf Amerongen naar Nieuwegein er in zit is erg lekker...
Alleen op (zonnige) zondagen wel vreselijk druk, zeker bij Wijk bij Duurstede!

Maar goed we zien wel!

Groeten Danny :]
 
en daarmee staat de 18e nu wel bovenaan.

ik kom zelf uit hilversum en rijdt daardoor ook best wat in de buurt van amersfoort etc. is inderdaad ook leuk rijden, dus die rit is ook wel te plannen.

nu even koffie...
 
we melden ons ook aan voor de 18e hopen dan ook nog op mooi weer
en hopen dat het weer net zo gezellig wordt als de vorige keer
alleen kan ik nu ook mee rijden en hoef niet voor de koffie te zorgen *O*
 
we melden ons ook aan voor de 18e hopen dan ook nog op mooi weer
en hopen dat het weer net zo gezellig wordt als de vorige keer
alleen kan ik nu ook mee rijden en hoef niet voor de koffie te zorgen *O*

toegevoegd..
14.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan