2x in 2 dagen te hard op zelfde stuk > rbw kwijt

nou, ik kan je uit eerste hand vertellen dat dan bij 60 kilometer per uur overschrijding je dan niet meer voor hoeft te komen.

dus mischien heb je gelijk dat tussen de 50 en 60 nog geloven in een vermanend praatje en ze nog hoop hebben, maar apart vind ik het wel...


?U bedoelt?
Vanaf 60 te hard geflitst direct ontzegging ofzo?

Was zeker de 1e keer voor je dat gepakt werd met meer dan 30 te hard. Dan is het altijd transactievoorstel. Schoon blazoen heb je ook als je de laatste 5 jaar niks hebt, dacht ik.
 
Laatst bewerkt:
?U bedoelt?
Vanaf 60 te hard geflitst direct ontzegging ofzo?

Was zeker de 1e keer voor je dat gepakt werd met meer dan 30 te hard. Dan is het altijd transactievoorstel. Schoon blazoen heb je ook als je de laatste 5 jaar niks hebt, dacht ik.


nee, ik bedoel 60 plus harder dan aangegeven gewoon een bonnetje.
en nee ik ben wel vaker de lul.

wel wat gezeur over wie er gereden zou hebben, het is verbazend wat voor mooie high res. foto's ze maken.
 
nee, ik bedoel 60 plus harder dan aangegeven gewoon een bonnetje.
en nee ik ben wel vaker de lul.

wel wat gezeur over wie er gereden zou hebben, het is verbazend wat voor mooie high res. foto's ze maken.

Gaaaaaap!

Borrelpraat!

Vertel eens hoeveel JAREN heb jij eigenlijk je rijbewijs al? _O- _O-
 
Ik ken die weg met m'n ogen dicht, en het is echt werkelijk belachelijk dat we 70 moeten rijden, ik hou rustig 80 aan.. de weg is nog vele malen beter dan belgie en daar mag je ook 120.
 
Ik ken die weg met m'n ogen dicht, en het is echt werkelijk belachelijk dat we 70 moeten rijden, ik hou rustig 80 aan.. de weg is nog vele malen beter dan belgie en daar mag je ook 120.

maar nu de ham vraag, waar stonden ze langs op de randweg, gewoon bij de esso of ergens anders..


en lid worden van de mac zandvoort, ook met een cb500 is het circuit helemaal top
 
Laatst bewerkt:
ik vermoed dat ze voor de esso stonden (tenzij er een oude foto bij het artikel stond), ongeveer ter hoogte van het pwn gebouw. Hoewel het gezien de snleheid logischer is dat ze na de esso stonden.
 
Maar als ik het goed lees, heeft ie dus 2 overtredingen van 100 teveel...
Hoe lang ben je dan je rijbewijs kwijt, aangezien ze die 2 overtredingen samenvoegen in de rechtzaak? Boete, anyone?

Nou ehhh.. azzik OvJ zou zijn; ehhh.. 1000 -1200 € en een jaartje fietsen naar je werk ofzo ???

Het zou ook zomaar kunnen dat de IRL OvJ daar wat bovenop doet qua boetebedrag, al is het maar omdat ie het 2 dagen achter elkaar flikt O-)
 
Ik denk dat een flinke ( €6,00 per km) wordt en dan misschien wel dubbelop omdat hij het op twee verschillende dagen deed. Alleen wordt je niet extra gestraft m.b.t. recidivistisch gedrag, hij heeft namelijk niet al voor de rechter gestaan voor het gevalletje van de dag ervoor.

Al weet ik natuurlijk niet of hij al eerder dit soort vergrijpen achter zijn naam heeft staan.
 
Zal ook wel zo'n cbr cursus aanvast zitten en een psychatrisch onderzoekje of meneer/mevrouw ooit nog mag rijden vrees ik....
Is ook wel een beetje dom.....
 
Zijn rijbewijs en motor werden direct in beslag genomen.
Euh, klopt dat wel? 't Is toch helemaal niet zo'n bijzondere overtreding, moet je dan niet gewoon je rijbewijs inleveren en iemand bellen om jou en je motor op te halen?
 
Laatst bewerkt:
nou 2x achter elkaar de vmax met +100% overschreiden vind ik toch wèl een bijzondere overtreding. Bij mijn weten mag de plzie je voertuig in beslag nemen als zij daar aanleiding toe zien. Zal mij niets verbazen als ze van te voren contact met de OvJ hebben gehad hierover.
 
nou 2x achter elkaar de vmax met +100% overschreiden vind ik toch wèl een bijzondere overtreding. Bij mijn weten mag de plzie je voertuig in beslag nemen als zij daar aanleiding toe zien. Zal mij niets verbazen als ze van te voren contact met de OvJ hebben gehad hierover.
Da's waar, maar met "bijzonder" bedoelde ik meer dat het alleen om een snelheidsovertreding gaat. (Er wordt in ieder geval niks vermeld over eventuele gevaarlijke capriolen of poging om te vluchten.)

Het zou natuurlijk ook kunnen dat-ie geen nummerplaat had, en dat ze hem daarom opwachtten... In dat geval is het wel begrijpelijk dat ze hem in beslag nemen. (Lijkt me stug dat iemand die de weg kent 2x met 200 voorbij een flitspaal knalt zonder zijn nummerplaat eraf te halen.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan