2x Rempomp

fishman

MF veteraan
17 apr 2005
4.145
67
Burgum
2x Nissin rempomp.
14 mm voor 4 zuiger klauwen
5/8 voor 6 zuigerremklauwen

Kompleet met hendel en reservoir €35,-
alleen pomp €20,-

Kan er maar een compleet maken.

Verzendkosten zijn €6,20

full
 
Ik wil één van de twee wel kopen van je zonder reservoir. Ik heb een cbr600f met 4 zuigerklauwen, alleen weet ik eerlijk gezegd niet welke maat ik moet hebben.
14mm of 5/8, weet jij dat toevallig? Of hoe kom ik er achter ?

Mijn mail adres is obiman apenstaartje gmail . com
 
De 14mm komt van een R1 (4zuiger), ik had deze aangesloten op twee 6 zuigerklauwen en dat werkte niet. Ik denk dus dat hij bij jouw wel werkt.
Ik ga snel ff in het hok kijken naar de CBR van mijn vriendin :W

Mail je zo ff
 
waar kwam die vanaf dan? Heb 6 zuigerige klauwen op m'n zx6 maar de klauwen zijn nu gereviseerd, stalen remleideingen erop maar remmerij valt nog steeds erg tegen. Geen idee of ik iets zou opschieten met deze rempomp?
 
waar kwam die vanaf dan? Heb 6 zuigerige klauwen op m'n zx6 maar de klauwen zijn nu gereviseerd, stalen remleideingen erop maar remmerij valt nog steeds erg tegen. Geen idee of ik iets zou opschieten met deze rempomp?
Min 5/8 heb je nodig voor 6 zuiger klauwen, mijn remmen bleven sponzig aanvoelen met de originele pomp in comb met de 6 zuigerklauwen |(
 
gaat dat passen op mijn fiets? Heb me nog niet erg verdiept in de rempomp, misschien is zelfs revisie al genoeg... in welke staat is deze en waarom gebruik je 'm zelf niet?
 
gaat dat passen op mijn fiets? Heb me nog niet erg verdiept in de rempomp, misschien is zelfs revisie al genoeg... in welke staat is deze en waarom gebruik je 'm zelf niet?
Staat is goed. Ik had een koppelingspomp besteld en kreeg deze. Dubbel dus.
 
ik wil 'm wel hebben dan, onder de voorwaarde dat het wel goed werkt met m'n 6 zuiger Tokico klauwen. Reviseren van m'n rempomp zelf kost een stuk meer...
 
ik wil 'm wel hebben dan, onder de voorwaarde dat het wel goed werkt met m'n 6 zuiger Tokico klauwen. Reviseren van m'n rempomp zelf kost een stuk meer...
Als je al een rempomp hebt voor 6zuigerklauwen, dan kan je ook ff kijken hoe groot die pomp is. Staat er wel ergens op.
 
zal ik doen, ik ga zo nog ff een paar kilometers maken, m'n nieuwe remblokken zitten er pas ~70km op dus die zijn nog niet helemaal 100% kwa remvermogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan