2X sport insert / db-killers Laser Dualsound demper

jouri

MF veteraan
7 nov 2003
2.294
1
Oss
Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar 2 db killers voor een Laser Hotcam Dualsound of Laser Duotech Dualsound. Ik heb 2 rechte pijpjes nodig (sports inserts), maar ik ben ook geholpen met 2 kromme pijpjes (legal inserts) omdat iemand die wel wil ruilen.

Als je wat hebt (zowel rechte als kromme pijpjes) dan hoor ik het graag... :)

5027.jpg
 
Laatst bewerkt:
Update: Ik ben vanaf dit moment ook opzoek naar de kromme pijpjes omdat iemand die eventueel wel wil ruilen tegen de rechte. Dus heb je een paar kromme of rechte killers, laat het even weten! Heb ondertussen de openingspost ook aangepast.
 
je hebt geen van beide nodig hoor ;)

ik hoop dat iemand wat voor je heeft!
Nou, ik ga het wel op safe spelen denk ik. Als beide pijpjes eruit zijn hebben de hete uitlaatgassen vrij spel in de laatste kamer. Dat betekend denk ik sneller kans op verkleuring van de titanium mantel door het sneller wegbranden van het dempingsmateriaal. Bij de rechte pijpjes gaan de gassen recht naar buiten dus heb ik van dit probleem minder last. Maar scheelt het zoveel dan met de rechte pijpjes of helemaal zonder?
 
qua geluid heb ik geen idee...ik wil de mijne er vanavond onder hangen *D

ik vroeg me ook af of het schadelijk zou zijn en ben onderstaande reactie hier op mf tegengekomen:

Antwoord van Laser:

Geachte heer

Wij danken u hartelijk voor het vertrouwen in het LASER product.

Betreft het gebruik van de DuoTech zonder insert kan ik u het volgende mededelen:
Bij de uitlaat zonder insert kan het voorkomen dat de kamer (dus achter de demper) zich vult met mengsel. Dit mengsel komt dan o.i.v. warmte tot ontbranding en veroorzaakt de wel bekende knal + vlam uit de uitlaat.
De constructie van deze uitaat moet dergelijke dingen kunnen weerstaand echter wij, als fabrikant, raden u toch aan een van de twee inserts te gebruiken. De kleine "explosies" zouden op den duur namelijk schadelijk kunnen zijn voor de vulling in het achtereind van de uitlaat.

(persoonlijk als motorrijder daarentegen: .. het niet monteren van de insert verhoogt natuurlijk de fun factor van uitlaat met 300%, maar dit even puur op persoonlijk titel).

Met vriendelijke groet,

Marcel Priester
LASER salesteam
 
qua geluid heb ik geen idee...ik wil de mijne er vanavond onder hangen *D

ik vroeg me ook af of het schadelijk zou zijn en ben onderstaande reactie hier op mf tegengekomen:
Nou, duidelijk! Dat gaan we maar eens proberen dan }) Ik moet eerst nog even de originele popnagels uitboren. En dan mn motor nog klaar maken dus kan nog even duren voordat ik aan het rijden ben...
 
Ik ben op dit moment zo goed als voorzien. Ze moeten alleen nog verzonden worden. Tot ik de rechte pijpjes binnen heb zal ik dit topic nog open laten, je weet maar nooit...
 
AND UP! De rechte pijpen zijn niet binnen gekomen, lang leve (sommige) marktplaatsverkopers... |(

Heb besloten om gewoon zonder de rechte pijpjes te blijven rijden... :9 Heb enkel wel 1 van de kromme db-killers gemollesteerd toen deze er de eerste keer niet uit wilde komen. Ben dus nu opzoek naar een kromme db killer.

@Bluesoes; heb je deze nog liggen? Ik zie geen mailadres staan in je profiel...
 
Laatst bewerkt:
heb de rechte voor je, altijd zonder die krengen gereden :+

wordt wel ff zoeken als je ze wilt hebben :+
Wat wil je ervoor hebben? Is het verschil groot tussen 'met rechte pijpjes' en 'helemaal zonder pijpjes' ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan