2x Yamaha R6 RJ03 + veel onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beerend

MF'er
26 mrt 2009
200
0
TE KOOP

2x RJ03 R6 wegens overstap naar een nieuwer model R6. De eerste R6 heb ik vorig jaar halverwege Juli aangeschaft met als doel te beginnen met circuit rijden maar dat ging de eerste dag al mis met als gevolg een ziekenhuis bezoek en een motor met veel schade. Daarom heb ik direct nadat ik enigszins was hersteld ervoor gekozen nog een R6 van hetzelfde type aan te schaffen. Tot op de dag van vandaag heb ik daar geen spijt van en rijd ik heerlijk m'n circuitdagen op deze betrouwbare motor.


Rode R6, deze fiets is gewoon in perfecte staat en wordt zeer regelmatig door mij bereden. Het betreft gewoon een nette fiets die bij een mede motor-forum lid is aangeschaft. De motor is klaar voor iedere circuitdag en voldoet aan alle eisen om bv. ZAC te rijden. Echter zal ik de motor komend weekend (13-8/14-8) nog 2 dagen berijden in Mettet en is daar dan ook te bezichtigen.

Specificaties:
- Aangepaste voor- en achtervering (HK afgesteld 18-5-2016)
- PP rem -schakelset
- SO suspension stuurdemper
- DSPS tankdop
- RVS uitlaatspruitstuk
- K&N luchtfilter insert
- Nieuwe (zeer stille) Laser Hotcam
- carbon luchtscoop
- DPMS tankdop met snelsluiting

Recente foto's:
28sbjo6.jpg

bje89j.jpg

b3r6lj.jpg

Gister 8-8-2016 in Mettet:
qsjlh4.jpg


Oranje R6, helaas is deze R6 niet meer zo mooi als dat die was op het moment dat ik deze motor aanschafte door een high-sider op Mettet. Echter is het frame nog volledig recht en is de motorblok nog in goede staat, hier dient enkel een ontstekingsdeksel op te worden gemonteerd (nieuwe pakking aanwezig) en ik ga er vanuit dat die dan weer loopt. Ook deze fiets is dik uitgerust met alles wat een circuitfiets moet hebben en ook aangekocht bij een mede motor-forum lid.

Deze motor is na de crash in de schuur gezet met als doel hem weer rijdend te maken maar daarvoor was helaas te weinig tijd. Maar voor niet al teveel geld is deze motor weer rijklaar te maken. Wat er mist zijn: Wielen, subframe, kuipruit en een voorspatbord.

Specificaties:
- Voorpoten voorzien van K-tech piston kit (2013)
- WP achterschokbreker gereviseerd bij JVP (2013)
- SBS Remblokken
- Bos demper, totaal geen last op Assen of Zandvoort
- Race remschakelset, merk onbekend
- Active type 3 snelgas
- Beschadigde polyester kuipenset JVP (Bij autospuiter gespoten)
- stalen remleidingen

Foto voor de crash
12576e9.jpg

Foto na de crash
f9niuo.jpg


Daarnaast zit er nog een berg aan reserve delen bij zoals:
- setje wielen met regenbanden
- extra (niet zo stille) LeoVinci SBK uitlaat
- extra remblokken
- diverse achtertandwielen (45,46,48,50)
- Optimate acculader
- diverse kleine delen
- 2 sets koppelingsplaten
- 1 extra motorblok (donorblok)
- +/- 10 kort gebruikte supercorsa,superbike enz..
- enz..

Hoge resolutie foto's en/of filmpjes van de gopro tijdens het rijden op Assen, Mettet of Zandvoort zijn eventueel op aanvraag ook nog beschikbaar.

Kortom een behoorlijk compleet pakket om veel plezier te maken op het circuit.

Totaalprijs voor al dit moois samen: €2600

EDIT 16-08-2016
- Beide motoren zijn gereserveerd!
 
Laatst bewerkt:
Dat is eventueel mogelijk als er direct een andere koper is voor de schade motor.

Echter heeft de voorkeur alles ineens te verkopen.
 
Tja denk dat niet veel mensen erop zitten te wachten na due crash foto. Die is nogal shocking.

De eerste geïnteresseerde heeft zich er al voor gemeld ;).

Inderdaad het is geen fraai plaatje en het lijkt erger dan dat het is op deze foto. Maar daarover ben ik het liefst zo eerlijk mogelijk en dit plaatje laat exact zien hoe die van het circuit kwam. Maar veel van de onderdelen die erop zitten zijn nog in erg goede onaangetaste staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan