StreetCore
Die hard MF'er
Hey,
Ik heb op mijn daytona (900cc-1993)momenteel het standaard 3-2 bochtenset die dus naar 2 dempers lopen.
In mijn geval 2 merkloze (open)carbon dempers.
Nu zien de bochten en link pijpen er niet heel fraai meer uit en ben ik naar wat alternatieven op zoek.
Op MP. ben ik een RVS 3-1 systeem met devil demper tegen gekomen welke ik voor 250 euro kan kopen.
Of ik kan mijn standaard set inruilen en 100 euro bij betalen.
Is de prijs redelijk en de evt.ruil?
Wat ik me nu afvraag is wat het met het vermogen karakterestiek doet als ik van een standaard 3-2 naar een 3-1 systeem zou gaan.
Zal dit een verbetering zijn, hetzelfde of juist minder?
Ook ben ik er nog niet uit of ik 1 demper nu mooier vind dan 2.
het gaat om deze advertentie:
http://www.marktplaats.nl/index.php...174-triumph-t300-driecilinder-onderdelen.html
en zo ziet hij er nu uit:
[/URL]
Wat is jullie idee/ervaring hier over?
Ik heb op mijn daytona (900cc-1993)momenteel het standaard 3-2 bochtenset die dus naar 2 dempers lopen.
In mijn geval 2 merkloze (open)carbon dempers.
Nu zien de bochten en link pijpen er niet heel fraai meer uit en ben ik naar wat alternatieven op zoek.
Op MP. ben ik een RVS 3-1 systeem met devil demper tegen gekomen welke ik voor 250 euro kan kopen.
Of ik kan mijn standaard set inruilen en 100 euro bij betalen.
Is de prijs redelijk en de evt.ruil?
Wat ik me nu afvraag is wat het met het vermogen karakterestiek doet als ik van een standaard 3-2 naar een 3-1 systeem zou gaan.
Zal dit een verbetering zijn, hetzelfde of juist minder?
Ook ben ik er nog niet uit of ik 1 demper nu mooier vind dan 2.
het gaat om deze advertentie:
http://www.marktplaats.nl/index.php...174-triumph-t300-driecilinder-onderdelen.html
en zo ziet hij er nu uit:
Wat is jullie idee/ervaring hier over?