3.5 Inch Motor GPS Navigator

Zou dit wat zijn: 3.5 Inch Motor GPS Navigator uit China
Deze? :+

Het apparaat bevat een evaluatie GPS-software - adviseren wij een GPS-software pakket kopen van uw eigen land die het beste dekt uw regio van de wereld.

:')

Ziet er verder wel leuk uit. Maar voor 180 euro koop je een goede Nuvi 510 compleet bij Pixmania. :P
 
Welk deel weet ik niet waar de dank naar uit gaat, maar misschien hier eens kijken? :)

full
 
Nou, als de adverteerder al niet eens de moeite neemt z'n tekst in normaal Nederlands te vertalen ipv een computervertaling :X :X
en idd, voor een paar tientjes meer een Garmin MET correcte kaarten.
 
En? Iemand al meer info gevonden over het apparaatje uit China?
Lijkt mij wel interessant, maar vraag me af hoe het zit met de kaarten en importeren van routes..
Als iemand wat weet hoor ik dat graag, kan er namelijk weinig over vinden op inet..
 
China navi's haal je op dealextreme.com voor 45 euro. prima machientjes, alleen ze moeten nog in een tasje oid. Werkt gewoon met Igo8(of tomtom als je dat er op zet), dus kaarten zijn prima te updaten.
 
Laatst bewerkt:
Heb de gok genomen en 'm besteld:
Op het eerste gezicht:

ziet er goed stevig uit
  • Extra accu meegeleverd,
  • Accu duur valt me voorlopig erg mee (Al zo'n 3 uur aan en volgens UI op half vol nog)
    Veel extra accesoires (Allerlei kabels, bevestiging Auto + motor, Schroefjes, Stylus /
  • Schroevendraaier)
  • SD-Kaart incl software meegeleverd dus navigatie is out of the box te gebruiken
  • Bluetooth Aanwezig (Alleen te connecten met headsets volgens Manual) , moet ik nog testen
  • Handige en makkelijke bevestiging en alle kabels, schroefjes ed bijgeleverd
  • Scherm ook met Stylus en handschoenen te bedienen (Handig voor op motor)
minpuntjes:
- Bluetooth getest, en bij mij crasht de navi, (In combinatie met m'n telefoon en met een headset (Zo'n oortje)). weet niet of dit bij alle items zo is, vind 't niet heel erg eigenlijk,

- Er zit een voedingsstekker bij die je netjes waterdicht kunt aansluiten op de mount op m'n stuur. Maar als ik de mount niet wil gebruiken, haal ik de stekker los, en zit 't waterdichte stuk aan de mount (Dus is de verloop naar m'n accu toe niet meer waterdicht).
Ff kijken of we die dan ergens onder kunnen bevestigen.
 
Wat voor software draait hierop?

Is dat niet te achterhalen, of is het Navigon of iets anders?
Zijn de kaarten te updaten?
 
@Tremor, ik heb een mailtje gestuurd naar Gadgets4evb, daar bieden ze hem aan voor 129.95.
Hij zei dat de navi gebruikt maakt van route66 software. Kan Soepah dat bevestigen?
In de specificatie kan je lezen dat het besturingssysteem Win CE 5.0 is. Dus je kan er als het goed is ook gewoon tomtom op zetten.
Dit zegt chinavasion: This model is compatible with most brands of GPS software - however hardware specific software such as Garmin may not run on this unit.

En @Soepah over de bleutooth, Bluetooth is available, but only works with Bluetooth headsets. Met een headset zou het dus moeten werken, met je telefoon denk ik niet..
 
@Tremor, ik heb een mailtje gestuurd naar Gadgets4evb, daar bieden ze hem aan voor 129.95.
Hij zei dat de navi gebruikt maakt van route66 software. Kan Soepah dat bevestigen?
In de specificatie kan je lezen dat het besturingssysteem Win CE 5.0 is. Dus je kan er als het goed is ook gewoon tomtom op zetten.
Dit zegt chinavasion: This model is compatible with most brands of GPS software - however hardware specific software such as Garmin may not run on this unit.

En @Soepah over de bleutooth, Bluetooth is available, but only works with Bluetooth headsets. Met een headset zou het dus moeten werken, met je telefoon denk ik niet..

Jammer genoeg is Win CE 5.0 al erg oud.
Zelfs Win CE 6.0 wordt niet meer veel gebruikt.

Dan zou je Navigon misschien kunnen installeren, maar de vraag is dan of de processor wel snel genoeg is daarvoor.
Tomtom heeft volgens mij geen Windows CE versie meer. De PDA versie die ze hadden kan ook geen gebruik meer maken van de laatste kaart versies.
 
Ow, dat veranderd de zaak voor mij wel... Ik ging er van uit dat die PDA versie wel te gebruiken was.
Misschien ga ik dan toch maar kijken naar een 2e hands garmin of tomtom.
 
ja, ik uiteindelijk ook, 5 dagen wachten en toen was ie er.
Ben er wel blij mee, alleen is het mij nog niet duidelijk hoe dat met die eenmalige kaartupdate moet?
Op een SDkaartje zetten of (voorlopig)alleen in mapsource laten staan.....?!
 
sorry voor de lange afwezigheid, maar er draait inderdaad WinCE5.0 op.
Ikzelf draai het pakket IGO 8.nogwat...
Draait super! route's met waypoints aangeven en makkelijk en duidelijke navigatie

(Ook Route 66 zou mogelijk moeten zijn, heb ik niet)

Heb 't nu helemaal aangesloten en al op m'n motor gemonteerd zitten, en werkt echt goed. het nadeel is (in vergelijking met auto) dat je zelf actief moet kijken omdat ik de dame niet hoor praten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan