3 augustus Nordschleife

Hallo Paul

Heb nog een foto van een zilver grijze BMW, R1100S?
voorop staat 'R259'
verder een zwart pak en grijs/zwarte helm.

Dat zou lekker zijn.

alvast bedankt.
Coos

Oh Paul en een groene, hoe bestaat het, Kawa ZX6R nieuw model.
zwart/grijs pak en groen/witte helm?
 
Ja, helaas dat we een aantal mensen kwijtgeraakt zijn. Bij vertrek hebben we uitgelegd hoe je bij de Nordschleife kunt komen, dat was waarschijnlijk niet duidelijk genoeg. Ook hebben we onderweg nog (lang) gewacht op de achterblijvende groep.

Denk dat we volgende keer bij vertrek wat telefoonnummers uit moeten wisselen. Misschien kunnen we ook een duidelijke routebeschrijving maken en op MF zetten? Wie begint? Ik ken de route wel, maar niet goed genoeg om deze op papier te zetten.
 
Rene bedankt voor het voorrijden, ook al ging het niet zo snel het was wel fijn voor de ideale lijn (rijmt aardig he)

Dat voorrijden blijft lastig, ga je iets te snel dan kan een deel niet bij blijven en ga je langzamer dan is het haast niet te doen de ideale lijn te rijden omdat je door de Ring pas 'gedwongen' wordt op die lijn te rijden als het hard gaat. Misschien heb je er later nog wat aan gehad vanaf Kesselchen.

Zal zo de paar foto's van de parkeerplaats posten.

P.S. Coos (Silver R1100S), was jij die MF-er die ik een beetje krap in moest halen, volgens mij zag je me niet.
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's :} en leuke verhalen weer. :) Jammer van de crash :( maar gelukkig zelf okee, da's het belangrijkste.

Mag ik u allen attenderen op Nordschleife 9/10 Augustus '03 O-) :P

Als het goed is rijden wij dan ook eindelijk onze eerste Ring-rondjes *D en ik heb er zin in. :P :P
 
Zo, 1e foto....parkeerplaats Breidscheid.

Paul kan gelukkig weer lachen :) !

full
 
Er1win bezig met het plaatsen van de MF-sticker...heb je toch nog een foto van een héél klein stukje R1 :+ ! De Ural zou er helemáál op hebben gestaan ;) ...

full
 
Hey blade 10

sorry als ik je niet gezien heb op de ring en geen plaats gemaakt heb.
Zo'n eerste keer is het ook alle zeilen bijzetten om te kijken waar de baan heen gaat.

groeten
Coos
 
Zo verbaasd kunnen MF-ers naar een nieuwe MF-sticker kijken... :?

full


Coos, geen punt hoor, je was véél te druk bezig met de baan, die is ook zó mooi (kijk wel even naar een volgende foto...de Ring is hard!).

Misschien slim om te volgende keer met een voorrijder te rijden, je kunt het wiel wel zelf uitvinden maar dan duurt het langer ;) !
 
Hallo Paul

Heb nog een foto van een zilver grijze BMW, R1100S?
voorop staat 'R259'
verder een zwart pak en grijs/zwarte helm.

Dat zou lekker zijn.

alvast bedankt.
Coos

Oh Paul en een groene, hoe bestaat het, Kawa ZX6R nieuw model.
zwart/grijs pak en groen/witte helm?


Helaas...
 
Zo, uurtje geleden aangekomen, we hebben nog een lekker pizaatje (ahummm, wat zijn díe groot zeg!) gehapt bij Pizzeria Pinocchio in Adenau...

Het was een heel gezellig dagje, volgens mij heb ik nog nóóit zó veel gedronken, mijn auto ligt vol met plastic flessen...bijna 5 liter!
20 uur op de been en hélemaal gesloopt zeg maar gerust :Z , wel met veel plezier 13 rondjes gereden vandaag. De langste sessie was 6 ronden achter elkaar, dat is zeg maar 125 km, dan heb je wel zin in een paar liter water!

Geinig om zo veel M-F'ers te zien, helaas lukt het niet zo best om elkaar allemaal te ontmoeten op twee lokaties!

Sorry MF-er (hij had een sticker) met een grijze 2-cilinder, ik móest je op een gegeven voorbij, je had me niet gezien geloof ik...

Joris, ik meende dat er beginnende M-F'ers achter jullie zaten, daarom reed ik zo langzaam om aan te wijzen waar je van de ideale lijn moet om een wasbord te ontwijken. Toen je mij voorbij kwam in Kesselchen dacht ik laten we maar wat doorrijden, mogelijk heb je daar nog wat aan gehad.

Jan, ik heb je niet gezien, sowieso niet aan Brunnchen, daar is het altijd druk en ook niet op start/finish want daar staan we eigenlijk nooit meer. Die GT2 tussen de 2e bocht Brunnchen en de Eiskurve was aardig verbouwd (vooral de voorkant), dat zal een knap dure reparatie worden, zo'n auto kost 300.000 euro... ;( !!!

Overigens had later nog iemand een R1 zeg maar letterlijk PLAT gereden, zal morgen een paar foto's plaatsen van een groep MF-ers op de parkeerplaats bij Breidscheid/Ex-Mühle.

Jammer voor je UFO dat jíj dit keer de 'gelukkige' was, neem het me niet kwalijk maar er is al ZÓ vaak gewaarschuwd voor de B258 (onbekende weg) en onervaren rijders!!!
Laat je toch niet opjagen, diegenen die niet zo snel willen rijden vormen toch gewoon een 2e groep!? Bij een geschikte plaats om te stoppen, zeg halverwege de B258, kan de snelle groep toch even wachten of zie ik dat verkeerd? Zonde, want nu heeft een deel gezocht naar de Nordschleife :( ...

Paul, heb je nog een foto geknipt van mijn bike :} ?


René, helaas, niets wat de moeite waard is....
 
...een paar seconden later...toch niet zo interessant die MF-sticker :( !

full


Paul, volgende keer beter...moet ik nóg langzamer gaan rijden dan ;) ???
 
De Ring kán HARD zijn, let op de bedrukte gezichten. Hier wordt je wéér eens op de feiten gedrukt... Gelukkig staat de eigenaar er 'onbeschadigd' bij te kijken!

Volgens Franek is deze R1 nog wel te herstellen, let op de velgen en het afgescheurde achterframe, hmmm...

full
 
Woorden schieten tekort, het zal je motor maar wezen... '(

full


Wie zei het gisteren ook al weer. Beste verzekeringsagent, ik liet de motor per ongeluk van de standaard vallen, écht waar... ;) .

Zo dat waren ze...veel te warm om foto's te maken, dat doet Paultje wel (of niet... :+ ).
 
Laatst bewerkt:
De Ring kán HARD zijn, let op de bedrukte gezichten. Hier wordt je wéér eens op de feiten gedrukt... Gelukkig staat de eigenaar er 'onbeschadigd' bij te kijken!

Volgens Franek is deze R1 nog wel te herstellen, let op de velgen en het afgescheurde achterframe, hmmm...

(Afbeelding)

volgens mij heeft zijn voorwiel met een klap het blok omhoog gedrukt (zie carbs) :?
hopelijk heeft ie het er goed vanaf gebracht .
 
volgens mij heeft zijn voorwiel met een klap het blok omhoog gedrukt (zie carbs) :?
hopelijk heeft ie het er goed vanaf gebracht .

???? De voorvork lijkt anders niet zo krom dat hij zelfs maar tegen het blok komt.

Ik denk eerder dat de cabs uit hun spruitstuk getrokken zijn doordat de tank ervanaf gevlogen is. (benzineleiding)

zit wel aardig in elkaar.
 
Hee Ufo, kan gebeuren!!! Knap dat je die auto zo hebt kunnen ontwijken. :} Maar goed, belangrijkste is dat je zelf nix hebt en je gekte niet is afgenomen... *D Wel jammer dat we de rest kwijt zijn geraakt, op het verkeerde circuit zaten (blond he) en dat het eeeeerg warm was. Was blij dat ik gisteren weer thuis was, voelde me en rook net als een zure appel. Misschien een keer over doen, moet het wel wat koeler zijn... :9~
 
De Ring kán HARD zijn, let op de bedrukte gezichten. Hier wordt je wéér eens op de feiten gedrukt... Gelukkig staat de eigenaar er 'onbeschadigd' bij te kijken!

Volgens Franek is deze R1 nog wel te herstellen, let op de velgen en het afgescheurde achterframe, hmmm...

HEEJ! die gast zag ik van de week nog rijden daaro!! Hij heeft hem lekker verbouwd zeg!! Deze R6 is echt Totall Loss!! :(
 
De Ring kán HARD zijn, let op de bedrukte gezichten. Hier wordt je wéér eens op de feiten gedrukt... Gelukkig staat de eigenaar er 'onbeschadigd' bij te kijken!

Volgens Franek is deze R1 nog wel te herstellen, let op de velgen en het afgescheurde achterframe, hmmm...

(Afbeelding)
Zoals Noriyuki al zegt; en nu zijn achternaam haha, het is een R6.. en ja, die is echt goed plat zeg!!!! :( :(
 
nog iets: dit is een nieuw model R6, deze heeft toch geen Carbs???? Lijkt mij gewoon Injectie!

(enne, mijn naam is origineler!!! }) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan